Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

@ELHenry Ik heb nu met PSV Van Duiven en Jevon Simons in de basis spelen. Beide 16 en een groot talent aan het begin van de game en beide hadden een vrij lange weg nodig om zo ver te komen.  Van Duiven heeft op huurbasis volle seizoenen gedraaid bij NEC, Kawasaki Frontale en Mainz 05 voordat hij klaar was. Ik merkte dat een verhuurperiode meer zoden aan de dijk zette bij hem dan her en der invalbeurtjes. Bij Simons was dit pas echt nodig, hij speelt pas nu, op zijn 25e, voor het eerst bij de selectie. Hem heb ik 7 jaar op rij verhuurd op een steeds wat hoger niveau.

Ik heb beschikking tot Jong PSV en satellietclubs als MVV (bodem Eerste Divisie), FC Groningen (nu top Eerste Divisie), NEC (Eredivisie) en RC Genk (Jupiler Pro League) waar ik spelers kan stallen die nog niet goed genoeg zijn voor PSV maar wel minuten moeten maken. Als ze te goed zijn voor deze clubs maar nog steeds de stap niet kunnen maken naar het eerste bied ik ze te huur aan bij teams in middenmoot/subtop van de Bundesliga, Ligue 1 of Serie A. Een vol seizoen op een hoog niveau is voor de ontwikkeling toch meer waard dan amper spelen bij mij.

Een talent dat vorig jaar doorkwam in mijn jeugdopleiding was al wel meteen fysiek erg ver en klaar voor speelminuten bij PSV, hem haal ik bij de selectie maar stel ik wel beschikbaar voor de -18. Zo maakt hij daar minuten, krijgt hij af en toe speelminuten bij ons en kan hij al begeleid worden door ervaren spelers. Er is dus niet één oplossing voor het ontwikkelen van een toptalent. Wat dat betreft is wat @Nom de Guerre zegt een kortere samenvatting van wat ik hier heb zitten zwammen.

In de winterstop Datro Fofana (aanradertje) laten gaan voor 30 miljoen naar Benfica. Hierdoor Isak Johanneson teruggehaald want die is lekker multifunctioneel. Joao Pedro is degene die Fofana zijn positie direct heeft overgenomen (rechtsbuiten) en dit is de reden waarom ik hem gehaald heb:

image.png.6f45e41e51a28d3a6ecccd0f3bf989d9.png

Eerste overwinning op Bayern is een feit en hierdoor komen we meteen vier punten los te staan. :D :D 

1 uur geleden zei Nummerke10:

@ELHenry Ik heb nu met PSV Van Duiven en Jevon Simons in de basis spelen. Beide 16 en een groot talent aan het begin van de game en beide hadden een vrij lange weg nodig om zo ver te komen.  Van Duiven heeft op huurbasis volle seizoenen gedraaid bij NEC, Kawasaki Frontale en Mainz 05 voordat hij klaar was. Ik merkte dat een verhuurperiode meer zoden aan de dijk zette bij hem dan her en der invalbeurtjes. Bij Simons was dit pas echt nodig, hij speelt pas nu, op zijn 25e, voor het eerst bij de selectie. Hem heb ik 7 jaar op rij verhuurd op een steeds wat hoger niveau.

Ik heb beschikking tot Jong PSV en satellietclubs als MVV (bodem Eerste Divisie), FC Groningen (nu top Eerste Divisie), NEC (Eredivisie) en RC Genk (Jupiler Pro League) waar ik spelers kan stallen die nog niet goed genoeg zijn voor PSV maar wel minuten moeten maken. Als ze te goed zijn voor deze clubs maar nog steeds de stap niet kunnen maken naar het eerste bied ik ze te huur aan bij teams in middenmoot/subtop van de Bundesliga, Ligue 1 of Serie A. Een vol seizoen op een hoog niveau is voor de ontwikkeling toch meer waard dan amper spelen bij mij.

Een talent dat vorig jaar doorkwam in mijn jeugdopleiding was al wel meteen fysiek erg ver en klaar voor speelminuten bij PSV, hem haal ik bij de selectie maar stel ik wel beschikbaar voor de -18. Zo maakt hij daar minuten, krijgt hij af en toe speelminuten bij ons en kan hij al begeleid worden door ervaren spelers. Er is dus niet één oplossing voor het ontwikkelen van een toptalent. Wat dat betreft is wat @Nom de Guerre zegt een kortere samenvatting van wat ik hier heb zitten zwammen.

Niks mis met een goed zwamverhaal :D 

CA RA BAO. Zilverwaar. Holladiejee. Begonnen in de National League in 2021 en nu bijn 8 jaar later winnen we de Carabao Cup. Fucking lekker. In februari al geplaatst voor Europa en een serieus prijsje. Op naar meer.

image.thumb.png.1ca690248a94a14bac745cdaaedce183.png

Na een bijna een half seizoen AS Monaco wat eindigde in ontslag en het 2e seizoen op het 2e niveau van Slowakije gepromoveerd te zijn. Hebben we dit jaar het ongelofelijke gepresteerd door meteen kampioen te worden en de beker te pakken. Echt ongekend wat er is gebeurd, zonder geld, maar met een groot aantal huurlingen en transfervrije spelers die eigenlijk ook het niveau niet echt hadden. Maar een goede tactiek en met het nodige geluk is het gelukt.

1b38bc120142693619eab1ffb3c04926.png

Het is een kampioenspoule en degradatiepoule na 20 wedstrijden. Daarna nog 12 wedstrijden in die poule, wat er dus voor zorgt dat de stand er een beetje raar uitziet. En na die poule volgt er nog een playoffs om een Europees ticket, waardoor de winnaar van de degradatiepoule dus opeens een Europees ticket heeft weten te bemachtigen.

64bed63d7c330277776b46b73ba59cfb.png

Nu kijken wat er op mijn pad gaat komen, want hier heb ik wel het maximale uitgehaald en ik verwacht niet dat we ons gaan kwalificeren voor de CL of een ander Europees toernooi.

NEC heeft interesse, maar ik weet niet of ik naar Nederland wil, aangezien ik daar eigenlijk altijd wel trainer ben. Heb heel Europa aanstaan en nog wat andere landen. Ga zien wat er gaat gebeuren de komende zomer.

3 minuten geleden zei La Pulga:

Ik krijg sinds mijn nieuwe game mijn logo's, face en kits niet meer voor elkaar. Jammer want ik zat net in een nieuwe leuke game om een novelle te maken :D

Toch maar eens kijken voor een nieuwe SSD.

Heb je het vinkje van cache uit wel staan?

16 uur geleden zei Arezo:

CA RA BAO. Zilverwaar. Holladiejee. Begonnen in de National League in 2021 en nu bijn 8 jaar later winnen we de Carabao Cup. Fucking lekker. In februari al geplaatst voor Europa en een serieus prijsje. Op naar meer.

image.thumb.png.1ca690248a94a14bac745cdaaedce183.png

Congrats!

14 uur geleden zei Thomassje123:

1db5a1eefa9d8595f581572f98f64734.jpg

Heerlijk dit

Lekkere overwinning!

3 uur geleden zei GAE EAGLES:

Na een bijna een half seizoen AS Monaco wat eindigde in ontslag en het 2e seizoen op het 2e niveau van Slowakije gepromoveerd te zijn. Hebben we dit jaar het ongelofelijke gepresteerd door meteen kampioen te worden en de beker te pakken. Echt ongekend wat er is gebeurd, zonder geld, maar met een groot aantal huurlingen en transfervrije spelers die eigenlijk ook het niveau niet echt hadden. Maar een goede tactiek en met het nodige geluk is het gelukt.

1b38bc120142693619eab1ffb3c04926.png

Het is een kampioenspoule en degradatiepoule na 20 wedstrijden. Daarna nog 12 wedstrijden in die poule, wat er dus voor zorgt dat de stand er een beetje raar uitziet. En na die poule volgt er nog een playoffs om een Europees ticket, waardoor de winnaar van de degradatiepoule dus opeens een Europees ticket heeft weten te bemachtigen.

64bed63d7c330277776b46b73ba59cfb.png

Nu kijken wat er op mijn pad gaat komen, want hier heb ik wel het maximale uitgehaald en ik verwacht niet dat we ons gaan kwalificeren voor de CL of een ander Europees toernooi.

NEC heeft interesse, maar ik weet niet of ik naar Nederland wil, aangezien ik daar eigenlijk altijd wel trainer ben. Heb heel Europa aanstaan en nog wat andere landen. Ga zien wat er gaat gebeuren de komende zomer.

Tof dat je buiten de reguliere competities gaat kijken :D Welke leagues heb je allemaal geladen?

1 uur geleden zei cairo:

Lekker eerste seizoen gedraaid op naar de champions league 

image.thumb.png.522465720e76dd7f9b73cfb46c813e37.png

Overtuigende titelrun!

56 minuten geleden zei GAE EAGLES:

afb3ee50ac772b6abaffd767545ea97b.png

Helaas, dit leek me wel een leuke uitdaging in de Serie B. Nog wel wat clubs geweest die mij willen, maar daar had ik zelf geen zin in. Nog even afwachten, anders blijf ik nog even en kijk ik in de winter weer verder.

Sampdoria is wel een mooie traditieclub.

6 minuten geleden zei La Pulga:

Dit zijn mijn instellingen:

image.png.42da702e3e43a73434d81c6d8659117f.png

Graphics staan in het D:\FM Mapje, bij mijn vorige game deed alles het wel.

Ik heb ook alles zo staan behalve de graphics. Heb je heel toevallig skin herladen al eens gedaan?

Edited by delichris

5 minuten geleden zei delichris:

Deze jongen heeft een ontsnappingsclausule van 24,5 miljoen euro. Ajax bood dit bedrag en ik dacht dat ik hem kwijt was. Tot dat onderstaande bericht kwam. Toch nog een slimme jongen.

626938286113e-afwijzingajax.png

Verstandige keuze eerst minuten maken. 

Ik heb net het contract van Kokcu verlengt en probeer Zagadou binnen te halen. Het lijk wel of iedereen een ontsnappingsclausule in zijn contract wil. Irritant die clausules. 

@Nom de Guerre ik heb alle Europese landen geladen, Zuid Afrika, Uruguay, Brazilië, Argentinië en Mexico. Daar valt nog genoeg leuks te kiezen als dat op mijn pad komt.

Ik nog nergens aan de bak na mijn ontslag bij Monaco, had een half jaar geen club gehad. Toen een beetje gaan solliciteren en toen kwam ik op het 2e niveau van Slowakije uit. Een keer iets anders inderdaad, maar wel leuk. Alleen valt er nu weinig meer te halen vrees ik. Heb totaal geen geld om iets te doen, geen enkele fatsoenlijke speler wil komen en in eigen land heb ik alles al gewonnen. Daarom wil ik graag verder kijken, maar kom het juiste nog niet tegen op Sampdoria na, maar helaas kozen ze voor een ander.

41 minuten geleden zei delichris:

Ik heb ook alles zo staan behalve de graphics. Heb je heel toevallig skin herladen al eens gedaan?

Ja zeker, heb ik geprobeerd en ook dit lijkt niet te werken.

Heb hier mijn bestanden ingezet: D:\FM Mapje\graphics

12 minuten geleden zei La Pulga:

Ja zeker, heb ik geprobeerd en ook dit lijkt niet te werken.

Heb hier mijn bestanden ingezet: D:\FM Mapje\graphics

Maak ook even aparte mappen aan voor logo's en dat soort zaken. Dat kan wel eens helpen.

3 minuten geleden zei delichris:

Ik zie een config file. Waar is die van? En ik zie dat jij het anders hebt. In de Graphics moet je faces, logos, shirts zetten. De rest niet.

Mapje nu veranderd.

Als ik config open met internet exploder, geen idee of dat de bedoeling is, dan krijg ik dit.

image.png.7fdb3e24b324a1831c38d77c03a02234.png