Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Deze pipo wil liever on loan weg...

Terwijl dit voorstel van Bayern Munchen geaccepteerd is... Hij heeft al vaker contracten van andere clubs geweigerd. Accepteer dit of dat je 2e keeper bent , klaar, mafketel...

20220419223530_1.jpg

20220419223537_1.jpg

EDIT hij is weg naar Bayern. Lekker niks tegne hem gezegd haha

Edited by Kyrill

We gaan heerlijk in Slowakije, na het eerste seizoen bij AS Monaco te zijn begonnen en net voor de winterstop te zijn ontslagen zijn we na een half jaar aan de slag gegaan bij een promovendus uit het derde niveau van Slowakije. Bij Nove Mesto hebben we een geweldig eerste jaar gehad door meteen te promoveren met heel veel huurlingen (voor niets) en een paar transfervrije spelers. Nu halverwege het volgende seizoen staan we ook op het hoogste niveau op de eerste plaats. Wederom met wat huurlingen en transfervrije spelers. We kunnen helemaal niets, er is geen geld uit te geven en er komt nagenoeg niets binnen. Daarom is het des te knapper wat we presteren.

Als we daadwerkelijke kampioen gaan worden dan wordt het nog even kijken wat te doen, of een jaar Europees gaan spelen, of toch de stap maken naar een nieuwe club in een andere competitie. Nu is er ook al wel wat interesse geweest, zo kon ik weer terug naar het 2e niveau of naar de nummer laatst in de competitie. Dat gaan we natuurlijk niet doen en ook Telstar had interesse, maar die stap wil ik (nog) niet nemen.

fb1899b6f9d8f65894acd680d8070a29.png

KAMPIOENUUUUUUH. Na per ongeluk de save te starten in juli en niet bij de start van de Georgische (zomer)competitie en een tien punten achterstand op Batumi alsnog kampioen geworden! Batumi haalde de laatste drie wedstrijden amper 2/9 en kreeg de gelijkmaker van de helden van Dila Gori op minuut 84 rond de oren!

4555bee91c605f447a9047d0f72a14b9.png

Hier weer verder gegaan met PM2. Kampioen in division 2. Stadion mooi wat verder kunnen opknappen. Nu voor het eerst in mijn leven naar division 1, want volgens mij ben ik in mijn kinderjaren nooit zover geraakt. Moet zeggen dat toen een seizoen ook veel langer duurde vanwege een 286 PC. Maargoed, wat screens voor wie het leuk vind:

In de finale van het seizoen waren er opmerkelijk veel breuken in de selectie:

pm2_014.png.c99689d0c35dfb37393c8e7c27702b90.png

Selectie zag er overigens als volgt uit:

pm2_015.png.2eed9fd1cf631965f0dca4ce44a43b71.png

Dit was de eindstand en dit waren de overige resultaten in Engeland en Europa:

pm2_016.png.c464414ed196aae1ec0c7af2dcd45ebe.png

pm2_017.png.2819cadba9342dd9b9cc607b470a8b06.png

pm2_018.png.820973602e3ee64f07f8b232b3d6ae69.png

pm2_019.png.bf23da6e3f5d2f6eb40165995536a031.png

Een contract van 5 jaar lag voor me klaar. Nog nooit meegemaakt :D Volgens mij is het normaal max 1/2 jaar. Men is tevreden:

pm2_020.png.55f1bc0d374a38eff02a97308a8fee3c.png

Ik wilde typen, misschien wel mijn favoriete spits van dit jaar maar misschien kan weggelaten worden. Val elke keer terug op deze Uruguayaan en ook in mijn nieuwe save met Schalke hem naar Gelsenkirchen gehaald. Waren andere posities die ik eigenlijk beter kon versterken maar wilde deze geweldenaar perse hebben. Begon wat stroef met twee goals in zes wedstrijden maar inmiddels staat die op negen goals in elf wedstrijden en is de promotie naar de Bundesliga bereikt. :D 

image.thumb.png.5f7bfc0df7e7b09cbed205b6cb216f69.png

image.png.55aad4a4350c1d93168467cf581bd211.png

Vind het altijd meer beangstigend als er één absolute grootmacht geïnteresseerd is in je speler dan wanneer er zo'n lijstje staat. Lijkt op een of andere manier dat ze bij het bovenstaande geval écht werk ervan maken terwijl het bij de onderste nog echt oriënterende fase is. Weet niet of anderen dat ook hebben in FM?

image.png.ceb864b3c887d2e74112972f80ee7991.png

Inmiddels richting 2e seizoen met Newcastle al vroeg in de zomermercato me versterkt met André Onana, Nuno Mendes, Boubacar Kamara, Ruben Neves, Christian Eriksen, Yves Bissouma en Dani Olmo en we hebben nog steeds meer dan 100miljoen te spenderen. 

Op 18-4-2022 om 21:22 zei MisterX:

Is het erg als ik hier reclame maak voor mijn sign-up novelle? ;c 

Het concept lijkt op het altijd populaire Create Your Legend, maar dan met de twist dat iedereen de San Marinese nationaliteit heeft én dat ik de manager van San Marino zal spelen. Create Your Legend stond altijd in United en was ook populair bij mensen die normaal gesproken geen novelles volgen. Die mensen hoop ik via dit oproepje daarom te bereiken. Neem dus een kijkje in het topic van de novelle en maak je eigen speler aan als je interesse hebt!

Bumpje. Er zijn nog 8 plekjes vrij voor de liefhebbers :)

3 uur geleden zei La Pulga:

wil je voor mij een plekje bewaren? Dan schrijf ik mij vanavond nog in.

Het moet wel heel raar lopen als vanavond alle plekjes gevuld zijn. Dus als je je vanavond nog inschrijf, dan is er nog wel plek. 

88e6d745aecd378cd923ba9074cbffdd.png

Deze speler uit Saint-Pierre en Miquelon heb ik nu de afgelopen twintig interlands laten spelen, maar hij krijgt geen werkvergunning omdat hij niet in meer dan 30 procent van de interlands in de afgelopen twee jaar heeft gespeeld. Hoeveel interlands denkt die commissie dat Frankrijk speelt in twee jaar? Minimaal een stuk of zeventig blijkbaar. Echt jammer, want zo stokt de Poképlayerchallenge wel, terwijl hij gewoon voldoet aan de voorwaarden :nono:

Football Manager logica, ik doe een bod van 38 miljoen op een speler dat wordt geaccepteerd. Bayern doet de laatste speeldag een bod van 19 miljoen zonder premies en dergelijke en ook dat wordt geaccepteerd. Speler gaat naar Bayern. :D 

1 uur geleden zei Thomassje123:

b584224216d2d4874281683ff63b9f13.png

Eindelijk heb ik een keer een beetje tegenstand (Faetano lijkt een geduchte concurrent te gaan worden). Krijgen zij 1 minuut in de tweede helft rood en even later ik een penalty :cab: 

Tot zover de concurrentie...

Overigens, kan Di Libero ook als libero spelen?

3 uur geleden zei MisterX:

Wat een kut start van het seizoen. Eerste wedstrijd verloren, en in de tweede staan we al met 0-2 achter na iets meer dan een half uur :5

Klagen werkt echt om je zin te krijgen. Wie zei dat nu pas?

Na deze post 18 keer gescoord in 4,5 wedstrijd, en niets meer tegen gehad :D