Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Op 15-4-2022 om 13:10 zei Karlo:

Dit zijn toch wel de leukere momenten. Op de laatste speeldag op doelsaldo kampioen worden :(H):

image.png.4d945fe85c56c3768ea4044d7f04e65b.png

2e seizoen, weer op de laatste speeldag pas definitief. Niet goed voor m'n hart dit ;c

image.png.74954711496899d12ef1d066436edcff.png

15 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Mocht er iemand twijfelen aan mijn eerdere Hong Kong statements uit de podcast...

60bcbccf09678a3b9dec4b73c3f79de0.png

Dat zijn de cijfers van deze gap. 21 wedstrijden, 1890 minuten, 48 goals.

2ead8f6cdfe45e96ce6409a48d26e317.png 

Perfecte media description :) 

Is het erg als ik hier reclame maak voor mijn sign-up novelle? ;c 

Het concept lijkt op het altijd populaire Create Your Legend, maar dan met de twist dat iedereen de San Marinese nationaliteit heeft én dat ik de manager van San Marino zal spelen. Create Your Legend stond altijd in United en was ook populair bij mensen die normaal gesproken geen novelles volgen. Die mensen hoop ik via dit oproepje daarom te bereiken. Neem dus een kijkje in het topic van de novelle en maak je eigen speler aan als je interesse hebt!

1 uur geleden zei MisterX:

Is het erg als ik hier reclame maak voor mijn sign-up novelle? ;c 

Het concept lijkt op het altijd populaire Create Your Legend, maar dan met de twist dat iedereen de San Marinese nationaliteit heeft én dat ik de manager van San Marino zal spelen. Create Your Legend stond altijd in United en was ook populair bij mensen die normaal gesproken geen novelles volgen. Die mensen hoop ik via dit oproepje daarom te bereiken. Neem dus een kijkje in het topic van de novelle en maak je eigen speler aan als je interesse hebt!

Goeie herinneringen aan je Sign-up altijd :classic_biggrin:

1 uur geleden zei Vreven:

Ook apart hoe goed Mainz het doet.

Ja, inderdaad. Hebben ook een hele goede Luxemburger op het middenveld genaamd Leandro Barreiro, waar ik ook al een tijdje achteraan zit. 

46 minuten geleden zei Thomassje123:

Is het in FM nog steeds zo dat je 20 a 25 jaar moet wachten voor je een nieuw stadion kunt bouwen? Mijne is max capaciteit maar bestuur wil er niet aan

Nee, met FM21 heb ik na 7 jaar de mogelijkheid om een nieuw stadion te krijgen (naar mij vernoemd ook nog) enkel duurt het enkele keer langer tot het klaar is helaas.

2 minuten geleden zei Mordurette:

Nee, met FM21 heb ik na 7 jaar de mogelijkheid om een nieuw stadion te krijgen (naar mij vernoemd ook nog) enkel duurt het enkele keer langer tot het klaar is helaas.

Dan ligt het dus 100% aan mijn bestuur, thnx

49 minuten geleden zei Thomassje123:

Is het in FM nog steeds zo dat je 20 a 25 jaar moet wachten voor je een nieuw stadion kunt bouwen? Mijne is max capaciteit maar bestuur wil er niet aan

Ik krijg met FC Emmen in 2026 een nieuw stadion.

34 minuten geleden zei Thomassje123:

@Mordurette @delichris

Ik heb in 2026 een nieuw stadion gebouwd en zit in 2038 nu, maar ik zou dus gewoon een weer een nieuw stadion kunnen bouwen als het bestuur mee zou werken?

O zo. 

Nee, je stadion moet wel eerst flink verouderd zijn voor ze een nieuwe willen maken en dan zit je wel aan die 25 jaar denk ik.

1 uur geleden zei Tim':

Mijn kneusjes beginnen wel echt in zichzelf te geloven. Deze wereldtopper genaamd Juan Coco heeft zojuist het enige doelpunt gemaakt tegen concurrent Liverpool _O_

a8d62e5966444890a71195b9a8f2ab85.png

Pas maar op. Straks komt z'n zaakwaarnemer een nieuw contract voor hem eisen. En als je weigert, dan is de hele selectie van slag. Zeg maar alvast dag tegen het groepsgevoel van je spelers :D

37 minuten geleden zei MisterX:

Pas maar op. Straks komt z'n zaakwaarnemer een nieuw contract voor hem eisen. En als je weigert, dan is de hele selectie van slag. Zeg maar alvast dag tegen het groepsgevoel van je spelers :D

Dat is me in zeven seizoen nog niet één keer gebeurd, dus ook deze Equatoriaal-Guineeër zal niet moeilijk doen. En na nog vier potjes speelt hij toch nooit meer ;) 

Eindelijk mijn eerste seizoen afgemaakt met Newcastle ingestapt op 22 november 2021 toen ze op de 16e plaats stonden, uiteindelijk ze kunnen loodsen naar een 5e plek en halve finale FA Cup. Geslaagd seizoen dus, in de zomer verder versterken en dan een aanval doen op de top 4 en proberen ver door te stoten in de Europa League.

image.png.be181aac4356332db66ce8b0592dad2b.png

image.thumb.png.5f86254a313789604b90c790e52883b6.png

Hong Kong dus. Aparte competitie, wel tof. Veertien competitieduels, waarna de eerste vier ploegen drie wedstrijden spelen in een kampioensgroep, de onderste vier (er doen er maar acht mee...) spelen in een degradatiegroep. Daarnaast zijn er drie bekertoernooien; de FA Cup, de Sapling Cup en de Senior Challenge Shield. Als je alles speelt (en wint), kom je aan maximaal 33 wedstrijden uit. Lekker compact.