Nom de Guerre Gepost April 18 Share Gepost April 18 1 uur geleden zei Mordurette: Austria Wien is normaliter een topclub in Oostenrijk, Sparta niet bepaald in Nederland. Toch wel een verschil... Al staat de opleiding van Sparta vrij hoog aangeschreven... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlo Gepost April 18 Share Gepost April 18 Op 15-4-2022 om 13:10 zei Karlo: Dit zijn toch wel de leukere momenten. Op de laatste speeldag op doelsaldo kampioen worden 2e seizoen, weer op de laatste speeldag pas definitief. Niet goed voor m'n hart dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 18 Share Gepost April 18 6 minuten geleden zei Karlo: 2e seizoen, weer op de laatste speeldag pas definitief. Niet goed voor m'n hart dit Hoe is je CL campagne gegaan :)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost April 18 Share Gepost April 18 Mocht er iemand twijfelen aan mijn eerdere Hong Kong statements uit de podcast... Dat zijn de cijfers van deze gap. 21 wedstrijden, 1890 minuten, 48 goals. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost April 18 Share Gepost April 18 15 minuten geleden zei Nom de Guerre: Mocht er iemand twijfelen aan mijn eerdere Hong Kong statements uit de podcast... Dat zijn de cijfers van deze gap. 21 wedstrijden, 1890 minuten, 48 goals. Perfecte media description Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost April 18 Share Gepost April 18 3 minuten geleden zei FlyD: Perfecte media description Een rasechte Koen-special, of niet, @Keko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 18 Share Gepost April 18 Deze held heeft net zijn laatste duel voor ons gespeeld, ga hem missen :( Al 32, aflopend contract en wou niet verlengen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 18 Share Gepost April 18 Is het erg als ik hier reclame maak voor mijn sign-up novelle? Het concept lijkt op het altijd populaire Create Your Legend, maar dan met de twist dat iedereen de San Marinese nationaliteit heeft én dat ik de manager van San Marino zal spelen. Create Your Legend stond altijd in United en was ook populair bij mensen die normaal gesproken geen novelles volgen. Die mensen hoop ik via dit oproepje daarom te bereiken. Neem dus een kijkje in het topic van de novelle en maak je eigen speler aan als je interesse hebt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rpeeters Gepost April 18 Share Gepost April 18 15 uur geleden zei Mordurette: Even je instellingen resetten bij voorkeuren. Hoe bedoel je? Echt bij instellingen in het hoofdmenu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 18 Share Gepost April 18 1 uur geleden zei MisterX: Is het erg als ik hier reclame maak voor mijn sign-up novelle? Het concept lijkt op het altijd populaire Create Your Legend, maar dan met de twist dat iedereen de San Marinese nationaliteit heeft én dat ik de manager van San Marino zal spelen. Create Your Legend stond altijd in United en was ook populair bij mensen die normaal gesproken geen novelles volgen. Die mensen hoop ik via dit oproepje daarom te bereiken. Neem dus een kijkje in het topic van de novelle en maak je eigen speler aan als je interesse hebt! Goeie herinneringen aan je Sign-up altijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost April 19 Share Gepost April 19 13 uur geleden zei Karlo: 2e seizoen, weer op de laatste speeldag pas definitief. Niet goed voor m'n hart dit Ook apart hoe goed Mainz het doet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlo Gepost April 19 Share Gepost April 19 1 uur geleden zei Vreven: Ook apart hoe goed Mainz het doet. Ja, inderdaad. Hebben ook een hele goede Luxemburger op het middenveld genaamd Leandro Barreiro, waar ik ook al een tijdje achteraan zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost April 19 Share Gepost April 19 Mainz is vaak sterk in FM. Zijn sowieso wel vaak bepaalde clubs die verrassend boven komen drijven in de Bundesliga na een paar jaar. Köln is er volgens mij ook een. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost April 19 Share Gepost April 19 Is het in FM nog steeds zo dat je 20 a 25 jaar moet wachten voor je een nieuw stadion kunt bouwen? Mijne is max capaciteit maar bestuur wil er niet aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost April 19 Share Gepost April 19 46 minuten geleden zei Thomassje123: Is het in FM nog steeds zo dat je 20 a 25 jaar moet wachten voor je een nieuw stadion kunt bouwen? Mijne is max capaciteit maar bestuur wil er niet aan Nee, met FM21 heb ik na 7 jaar de mogelijkheid om een nieuw stadion te krijgen (naar mij vernoemd ook nog) enkel duurt het enkele keer langer tot het klaar is helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost April 19 Share Gepost April 19 14 uur geleden zei rpeeters: Hoe bedoel je? Echt bij instellingen in het hoofdmenu? Je kan ook naar de instellingen als je in je savegame zit maar komt op hetzelfde neer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost April 19 Share Gepost April 19 2 minuten geleden zei Mordurette: Nee, met FM21 heb ik na 7 jaar de mogelijkheid om een nieuw stadion te krijgen (naar mij vernoemd ook nog) enkel duurt het enkele keer langer tot het klaar is helaas. Dan ligt het dus 100% aan mijn bestuur, thnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 19 Share Gepost April 19 49 minuten geleden zei Thomassje123: Is het in FM nog steeds zo dat je 20 a 25 jaar moet wachten voor je een nieuw stadion kunt bouwen? Mijne is max capaciteit maar bestuur wil er niet aan Ik krijg met FC Emmen in 2026 een nieuw stadion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost April 19 Share Gepost April 19 @Mordurette @delichris Ik heb in 2026 een nieuw stadion gebouwd en zit in 2038 nu, maar ik zou dus gewoon een weer een nieuw stadion kunnen bouwen als het bestuur mee zou werken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost April 19 Share Gepost April 19 34 minuten geleden zei Thomassje123: @Mordurette @delichris Ik heb in 2026 een nieuw stadion gebouwd en zit in 2038 nu, maar ik zou dus gewoon een weer een nieuw stadion kunnen bouwen als het bestuur mee zou werken? O zo. Nee, je stadion moet wel eerst flink verouderd zijn voor ze een nieuwe willen maken en dan zit je wel aan die 25 jaar denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost April 19 Share Gepost April 19 Mijn kneusjes beginnen wel echt in zichzelf te geloven. Deze wereldtopper genaamd Juan Coco heeft zojuist het enige doelpunt gemaakt tegen concurrent Liverpool Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 19 Share Gepost April 19 1 uur geleden zei Tim': Mijn kneusjes beginnen wel echt in zichzelf te geloven. Deze wereldtopper genaamd Juan Coco heeft zojuist het enige doelpunt gemaakt tegen concurrent Liverpool Pas maar op. Straks komt z'n zaakwaarnemer een nieuw contract voor hem eisen. En als je weigert, dan is de hele selectie van slag. Zeg maar alvast dag tegen het groepsgevoel van je spelers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost April 19 Share Gepost April 19 37 minuten geleden zei MisterX: Pas maar op. Straks komt z'n zaakwaarnemer een nieuw contract voor hem eisen. En als je weigert, dan is de hele selectie van slag. Zeg maar alvast dag tegen het groepsgevoel van je spelers Dat is me in zeven seizoen nog niet één keer gebeurd, dus ook deze Equatoriaal-Guineeër zal niet moeilijk doen. En na nog vier potjes speelt hij toch nooit meer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost April 19 Share Gepost April 19 Eindelijk mijn eerste seizoen afgemaakt met Newcastle ingestapt op 22 november 2021 toen ze op de 16e plaats stonden, uiteindelijk ze kunnen loodsen naar een 5e plek en halve finale FA Cup. Geslaagd seizoen dus, in de zomer verder versterken en dan een aanval doen op de top 4 en proberen ver door te stoten in de Europa League. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost April 19 Share Gepost April 19 Hong Kong dus. Aparte competitie, wel tof. Veertien competitieduels, waarna de eerste vier ploegen drie wedstrijden spelen in een kampioensgroep, de onderste vier (er doen er maar acht mee...) spelen in een degradatiegroep. Daarnaast zijn er drie bekertoernooien; de FA Cup, de Sapling Cup en de Senior Challenge Shield. Als je alles speelt (en wint), kom je aan maximaal 33 wedstrijden uit. Lekker compact. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts