Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

In het eerste seizoen de Conference League gepakt tegen de Spurs door met 1-0 te sterk te zijn en het kampioenschap gepulld op doelsaldo ten koste van Ajax. Zit klaar voor de loting van de Champions League en daar mag ik niet echt klagen :D 

Feyenoord

FC Porto

Atalanta
Eintracht Frankfurt

Spelers met een jeugdcontract kun je niet meer met een vrije transfer weg sturen bij de club? Ik heb zoveel spelers met een jeugdcontract, dat ik er gewoon een hoop wil dumpen. Maar de game laat dat blijkbaar niet toe? Bij deeltijd/voltijdcontracten staat de knop voor vrije transfer er wel gewoon. Dus ik weet heus wel waar ik de knop zou moeten vinden... 

Hoe dump ik spelers met een jeugdcontract het beste? Als ze geen potentie hebben? Aanbiedingen voor 0 euro levert geen eens interesse op. En als ik ze wil verhuren om het loon niet meer te hoeven betalen, dan krijg ik alleen maar boven van 0% bijdrage. Oftewel: Daar heb ik dan nog steeds niets aan. 

Zojuist zei Fantasy:

Zijn dat spelers met een jeugdcontract die ook al een toekomstig profcontract getekend hebben? Dan kun je ze inderdaad niet zomaar of kosteloos dumpen.

Nee, gelukkig hebben ze nog geen profcontract getekend. Dat verdienen ze namelijk ook niet :D

Als ik ze een profcontract laat tekenen, kan ik ze dan daarna wel kosteloos dumpen?

Ik heb net eindelijk mijn eerste wedstrijd in FM22 afgerond. Er klopte weinig van de xG volgens mij alleen :-D

Zojuist zei MisterX:

Nee, gelukkig hebben ze nog geen profcontract getekend. Dat verdienen ze namelijk ook niet :D

Als ik ze een profcontract laat tekenen, kan ik ze dan daarna wel kosteloos dumpen?

Ik heb net eindelijk mijn eerste wedstrijd in FM22 afgerond. Er klopte weinig van de xG volgens mij alleen :-D

Nee, maar als ze al een voorcontract hebben getekend dan zijn ze daar aan gebonden. De meest voordelige optie is ze uit hun contract laten lopen óf tussentijds met wederzijds goedvinden het contract beëindigen.

1579937554_WilliamsConnection_.thumb.png.57d3db1b22538f13a4768b74308c4249.png

Even bijkomen in het Caraïbisch gebied. Trinidad & Tobago heeft een kleine competitie, maar wel vijf (!) bekertoernooien.  Naast de bekende NACL is er ook een kleine continentale prijs in deze regio en die nog op mijn lijstje staat. Ook eens zien of ik voor de Pokéchallenge in deze regio goed kan scoren.

Heeft iedereen zoveel doelpunten die afgekeurd worden ivm buitenspel? Ik zit ondertussen op 3 van de 9. Dat vind ik al best veel... 

Edit: maak daar ondertussen maar 4 van de 11 van ;c 

Edited by MisterX

11 minuten geleden zei MisterX:

Heeft iedereen zoveel doelpunten die afgekeurd worden ivm buitenspel? Ik zit ondertussen op 3 van de 9. Dat vind ik al best veel... 

Edit: maak daar ondertussen maar 4 van de 11 van ;c 

Niet zoveel in verhouding want ik zit al in 2032;c  Maar ja klopt het gebeurd best regelmatig! En het ergste vind ik dat mijn tegenstander vaak goals wel goedgekeurd krijgt waarvan ik juist denk/wil zweren buitenspel is hahaha...

42 minuten geleden zei Kyrill:

Niet zoveel in verhouding want ik zit al in 2032;c  Maar ja klopt het gebeurd best regelmatig! En het ergste vind ik dat mijn tegenstander vaak goals wel goedgekeurd krijgt waarvan ik juist denk/wil zweren buitenspel is hahaha...

Volgens mij is het ook steeds dezelfde speler die buitenspel staat. In 3 wedstrijden tijd heeft hij dus 5 keer echt gescoord en 3-4 keer een afgekeurd doelpunt op zijn naam gekregen...

Dit is trouwens al het 7e seizoen van de speler bij de club. In al die jaren heeft hij nog nooit vaker dan 5x in 1 seizoen gescoord. En dit seizoen scoort hij gewoon iedere wedstrijd tot nu toe minsten 1x :-D

Voor het eerst dat de VAR het doelpunt toch niet afkeurt. Dat is ook eens een leuke verrassing :D

Edit: Nu heb ik het gewoon 3x in 1 helft dat de VAR de doelpunten toch goedkeurt.

Edited by MisterX

14 minuten geleden zei MisterX:

Voor het eerst dat de VAR het doelpunt toch niet afkeurt. Dat is ook eens een leuke verrassing :D

Edit: Nu heb ik het gewoon 3x in 1 helft dat de VAR de doelpunten toch goedkeurt.

Nou ja zeg, het is alsof je pc heeft meegekregen dat je erover geklaagd hebt. Moet je vaker proberen, misschien werkt het ;) 

4 uur geleden zei Nom de Guerre:

Nou ja zeg, het is alsof je pc heeft meegekregen dat je erover geklaagd hebt. Moet je vaker proberen, misschien werkt het ;) 

Oh, werkt dat zo. Dus ik moet hier op MU gewoon zoveel gaan klagen dat ik vervolgens alleen nog maar met minstens 10-0 kan winnen? Hoe lang heb je de tijd om m'n klaagzang aan te horen? :classic_ninja: