W00t Gepost March 31 Share Gepost March 31 Kooistee heb ik ook nog 2 jaartjes gewoond (Marter), prima vertoeven en een lekker stukje bos ernaast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 31 Share Gepost March 31 Ik was Agustin Alvarez Martinez een beetje vergeten maar in mijn nieuwe game hem toch weer op het spoor gekomen. Met succes overigens want als je zijn statistieken ziet kan je niet anders dan tevreden zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost March 31 Share Gepost March 31 In FM23 heeft de Premier League weer 5 wisselopties, dat zijn er nu nog maar drie. Wel blijven er 9 spelers voor de bank beschikbaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost March 31 Share Gepost March 31 2 minuten geleden zei Satyr: In FM23 heeft de Premier League weer 5 wisselopties, dat zijn er nu nog maar drie. Wel blijven er 9 spelers voor de bank beschikbaar Goede 1 april grap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost March 31 Share Gepost March 31 Kut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost March 31 Share Gepost March 31 Het zit Guardiola ook niet mee om te stijgen in de Hall of Fame. WK-finale verloren, Nations League finale verloren, EK-finale verloren, weer een Nations League finale verloren en nu redt hij het niet in de halve finale van een WK. Al die wedstrijden verloor hij van een land die gecoacht werd door mij. Inmiddels al een voorsprong van 1100 punten en met zijn 72 jarige leeftijd verwacht ik niet dat hij nog kan inhalen. Die eerste plek ga ik echt niet meer weggeven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost April 1 Share Gepost April 1 Heerlijk dit, de dag voor de FA Cup-finale en een week voor de CL-finale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 1 Share Gepost April 1 18 minuten geleden zei Tim': Heerlijk dit, de dag voor de FA Cup-finale en een week voor de CL-finale James een broer van Alec? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost April 1 Share Gepost April 1 8 minuten geleden zei delichris: James een broer van Alec? Hoop het niet voor de spelers. Een schotwond is toch wat anders dan een knieblessure Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost April 1 Share Gepost April 1 8 minuten geleden zei delichris: James een broer van Alec? Schiet mij maar lek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 1 Share Gepost April 1 17 minuten geleden zei delichris: James een broer van Alec? Valt niet uit te sluiten nee, half Hollywood is familie van Alec... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 1 Share Gepost April 1 (edited) Edited April 1 by Arezo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost April 1 Share Gepost April 1 Weet iemand trouwens hoe het kan dat ik bij het zoeken naar spelers niet meer op nationaliteiten kan zoeken (behalve die landen die ook competities in FM hebben). Het lijstje bij Afrika wordt wel erg kort zo: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost April 1 Share Gepost April 1 1 uur geleden zei Arezo: You wish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost April 1 Share Gepost April 1 1 uur geleden zei Tim': Weet iemand trouwens hoe het kan dat ik bij het zoeken naar spelers niet meer op nationaliteiten kan zoeken (behalve die landen die ook competities in FM hebben). Het lijstje bij Afrika wordt wel erg kort zo: Je kunt wel zoeken op spelers die momenteel actief zijn in een bepaalde regio, maar je kunt niet meer op de kleintjes zoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost April 1 Share Gepost April 1 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Je kunt wel zoeken op spelers die momenteel actief zijn in een bepaalde regio, maar je kunt niet meer op de kleintjes zoeken. Pff, dat maakt het werk van een poképlayermanager ook niet bepaald gemakkelijker. Dat kon een paar maanden geleden nog wel toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost April 1 Share Gepost April 1 2 minuten geleden zei Tim': Pff, dat maakt het werk van een poképlayermanager ook niet bepaald gemakkelijker. Dat kon een paar maanden geleden nog wel toch? Voor zover ik weet al sinds FM22 uitkwam niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost April 1 Share Gepost April 1 Die is dan aardig naam aan het maken als manager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 1 Share Gepost April 1 1 uur geleden zei Arezo: 1 april Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 1 Share Gepost April 1 Hebben ze nog steeds dezelfde flauwe grap als 10 jaar terug? Ook niet origineel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 1 Share Gepost April 1 32 minuten geleden zei MisterX: Hebben ze nog steeds dezelfde flauwe grap als 10 jaar terug? Ook niet origineel. Zegt degene die op een forum aangeeft dat een veter los zit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost April 1 Share Gepost April 1 Balbezit is overrated. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 1 Share Gepost April 1 38 minuten geleden zei delichris: Zegt degene die op een forum aangeeft dat een veter los zit Je vergeet te vermelden dat ik zelf aangaf dat die grap enorm flauw was Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 1 Share Gepost April 1 10 minuten geleden zei MisterX: Je vergeet te vermelden dat ik zelf aangaf dat die grap enorm flauw was Ik reageer toch ook op dat jij vindt het een flauwe grap is die al 10 jaar oud is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 1 Share Gepost April 1 Dit is geen grap. Back to back to back promoties. Ik heb een selectie vol degelijke league 1 spelers en speel volgend het seizoen in het Championship. Dit wordt alle zeilen bijzetten om te overleven. Deze promotie is mede mogelijk gemaakt door een streak van 8 wedstrijden winst op t laatst. Hierdoor gingen onze spelers met een heel goed moraal de playoffs in. Deze pakte wij (goh). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts