Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

252381110_FMNOOB_Inbox-70.thumb.png.ed4c4ab6e5002d6ea64d0d893fea8cdd.png

Het zit Guardiola ook niet mee om te stijgen in de Hall of Fame. WK-finale verloren, Nations League finale verloren, EK-finale verloren, weer een Nations League finale verloren en nu redt hij het niet in de halve finale van een WK.

Al die wedstrijden verloor hij van een land die gecoacht werd door mij.  Inmiddels al een voorsprong van 1100 punten en met zijn 72 jarige leeftijd verwacht ik niet dat hij nog kan inhalen. Die eerste plek ga ik echt niet meer weggeven. 

Weet iemand trouwens hoe het kan dat ik bij het zoeken naar spelers niet meer op nationaliteiten kan zoeken (behalve die landen die ook competities in FM hebben). Het lijstje bij Afrika wordt wel erg kort zo:

0a424b277e48b042de7304b24568d9dc.png

1 uur geleden zei Tim':

Weet iemand trouwens hoe het kan dat ik bij het zoeken naar spelers niet meer op nationaliteiten kan zoeken (behalve die landen die ook competities in FM hebben). Het lijstje bij Afrika wordt wel erg kort zo:

0a424b277e48b042de7304b24568d9dc.png

Je kunt wel zoeken op spelers die momenteel actief zijn in een bepaalde regio, maar je kunt niet meer op de kleintjes zoeken. 

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Je kunt wel zoeken op spelers die momenteel actief zijn in een bepaalde regio, maar je kunt niet meer op de kleintjes zoeken. 

Pff, dat maakt het werk van een poképlayermanager ook niet bepaald gemakkelijker. Dat kon een paar maanden geleden nog wel toch?

Dit is geen grap. Back to back to back promoties. Ik heb een selectie vol degelijke league 1 spelers en speel volgend het seizoen in het Championship. Dit wordt alle zeilen bijzetten om te overleven. Deze promotie is mede mogelijk gemaakt door een streak van 8 wedstrijden winst op t laatst. Hierdoor gingen onze spelers met een heel goed moraal  de playoffs in. Deze pakte wij (goh).

image.thumb.png.cd3d5fe40f86206d8ed2787bbcf462d7.png