Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

@Steels Het is natuurlijk een makkelijke beslissing voor SI om te maken aangezien de keuze al voor ze gemaakt door de  straffen van de FIFA, UEFA etc. Op deze manier branden ze zich nergens aan en kunnen ze de officiële instanties volgen. Wat dat betreft minder spannend dan de keuze om Greenwood uit het spel te verwijderen.

3 hours ago, Nummerke10 said:

Met zo'n uitslag met PSV maakt de kwaliteit van de foto geen reet uit! Hoever zit je al in de game? Zie dat het stadion zo'n beetje aan topcapaciteit zit dus je zal wel ver zijn @Rob1981

Ik zit nu in 2029. Heb al een paar keer de Champions League gewonnen en ben nagenoeg onverslaanbaar. Nog nooit meegemaakt. Zelfs in mijn eerste twee jaar haalde ik de halve finale. Komt echt voor een groot deel door deze tactiek: 

Dus alle credits naar @Nom de Guerre (blijf ik maar complimenteren). 

@Dannyforza wellicht ook iets voor jou om het te proberen.

De stadioncapaciteit is inderdaad nu 55.000 man en het zit bijna altijd vol. 

Benieuwd wanneer ik een nieuw stadion ga krijgen. Met 400 miljoen op de bank zou je zeggen dat het er wel aan zit.

Ik heb nog niet eerder zo'n lange save gehad maar deze gaat zo lekker dat ik van PSV echt de meest succesvolle club ooit wil maken. Daarnaast heb ik ook sinds een jaar het Nederlands Elftal onder mijn hoede en wil ik daarmee de weredtitel binnen halen. Dus doelen genoeg nog!

@Rob1981 Ik heb volgens mij nog nooit een nieuw stadion gehad met PSV. Denk dat je met 55.000 man wel redelijk aan de max zit qua potentieel aantal toeschouwers, zelfs als je regelmatig de CL wint. Formatie ziet er interessant uit, zijn er nog leuke spelers doorgekomen vanuit de jeugd of heb je er een onverslaanbaar vreemdelingenlegioen van gemaakt?

Zal nog wel even duren om Real Madrid in te halen denk ik haha, je hebt Ajax waarschijnlijk wel al bijna ingehaald :classic_love:

Zit zelf met PSV nu in 3e seizoen. Ga er vrij snel doorheen en heb nu vakantie genomen van 1 september tot en met 1 december. In de CL samen met Juve moeiteloos door, wordt nog een strijd om de eerste plek op doelsaldo. In de competitie met 10 winst en 2 gelijk ook niks te vrezen :D

image.png.d70a154f22b43d8215be9c0db01e16ec.png

Dit is nu mijn sterkste elf terwijl ook spelers als Moleiro, Kaiky, Johannesson, Van Duiven en Sandry er nog rondlopen. Satriano wordt in de winterstop waarschijnlijk vervangen voor Sesko want hij kan de opvolging van Scammacca nog niet echt waarmaken.

3 uur geleden zei delichris:

Daar speel ik nog niet mee. Vandaar dat het mij nog niet was opgevallen.

Is save-game compatible hé ;) Dus (Wit-)Russische clubs zullen in bestaande games, enkel nog Europees op neutraal terrein spelen en vriendschappelijke wedstrijden enkel nog met andere (Wit-)Russische clubs spelen.

In nieuwe games zullen ze NOOIT nog in internationale of continentale wedstrijden meedoen. Geen idee, of de Russische competitie nog speelbaar is..

1 uur geleden zei Rob1981:

Ik zit nu in 2029. Heb al een paar keer de Champions League gewonnen en ben nagenoeg onverslaanbaar. Nog nooit meegemaakt. Zelfs in mijn eerste twee jaar haalde ik de halve finale. Komt echt voor een groot deel door deze tactiek: 

Dus alle credits naar @Nom de Guerre (blijf ik maar complimenteren). 

@Dannyforza wellicht ook iets voor jou om het te proberen.

De stadioncapaciteit is inderdaad nu 55.000 man en het zit bijna altijd vol. 

Benieuwd wanneer ik een nieuw stadion ga krijgen. Met 400 miljoen op de bank zou je zeggen dat het er wel aan zit.

Ik heb nog niet eerder zo'n lange save gehad maar deze gaat zo lekker dat ik van PSV echt de meest succesvolle club ooit wil maken. Daarnaast heb ik ook sinds een jaar het Nederlands Elftal onder mijn hoede en wil ik daarmee de weredtitel binnen halen. Dus doelen genoeg nog!

Niets aangepast?

9 minuten geleden zei Steels:

Is save-game compatible hé ;) Dus (Wit-)Russische clubs zullen in bestaande games, enkel nog Europees op neutraal terrein spelen en vriendschappelijke wedstrijden enkel nog met andere (Wit-)Russische clubs spelen.

In nieuwe games zullen ze NOOIT nog in internationale of continentale wedstrijden meedoen. Geen idee, of de Russische competitie nog speelbaar is..

Niet als je met die patch speelt :D 

1 uur geleden zei Nummerke10:

@Rob1981 Ik heb volgens mij nog nooit een nieuw stadion gehad met PSV. Denk dat je met 55.000 man wel redelijk aan de max zit qua potentieel aantal toeschouwers, zelfs als je regelmatig de CL wint. Formatie ziet er interessant uit, zijn er nog leuke spelers doorgekomen vanuit de jeugd of heb je er een onverslaanbaar vreemdelingenlegioen van gemaakt?

Zal nog wel even duren om Real Madrid in te halen denk ik haha, je hebt Ajax waarschijnlijk wel al bijna ingehaald :classic_love:

Zit zelf met PSV nu in 3e seizoen. Ga er vrij snel doorheen en heb nu vakantie genomen van 1 september tot en met 1 december. In de CL samen met Juve moeiteloos door, wordt nog een strijd om de eerste plek op doelsaldo. In de competitie met 10 winst en 2 gelijk ook niks te vrezen :D

image.png.d70a154f22b43d8215be9c0db01e16ec.png

Dit is nu mijn sterkste elf terwijl ook spelers als Moleiro, Kaiky, Johannesson, Van Duiven en Sandry er nog rondlopen. Satriano wordt in de winterstop waarschijnlijk vervangen voor Sesko want hij kan de opvolging van Scammacca nog niet echt waarmaken.

Ook leuk team! Ik ben nu vooral bezig met eigen jeugd en proberen dat ik niet elk jaar word leeg gekocht nu paar keer gehad dan ik transfer bod afwijs en ze dan boos worden 😓hoe is jusuf demir bij jou ik heb hem ook op mijn shorlist staan maar wacht op verkoop van de andere. 

@Dannyforza Hij doet het heel goed. Heeft Moleiro eigenlijk moeiteloos uit de basis verdrongen. Ik gebruik hem op 10 als second striker. Hij blijft qua goals nog wat achter maar met een gemiddelde van 7,42, 2 goals en 5 assists in 12 duels doet hij het uitstekend. Ik wil Madueke, Veerman en Gakpo zo lang mogelijk houden, Van Duiven en Simons zullen flink ervaring op moeten doen om een toekomst bij ons te hebben en tot nu toe zijn de jeugdlichtingen ook prima geweest. Heel leuke game so far :D

image.thumb.png.5e8b52e11b213da6221bafc38a61e869.png

1 minuut geleden zei Nummerke10:

@Dannyforza Hij doet het heel goed. Heeft Moleiro eigenlijk moeiteloos uit de basis verdrongen. Ik gebruik hem op 10 als second striker. Hij blijft qua goals nog wat achter maar met een gemiddelde van 7,42, 2 goals en 5 assists in 12 duels doet hij het uitstekend. Ik wil Madueke, Veerman en Gakpo zo lang mogelijk houden, Van Duiven en Simons zullen flink ervaring op moeten doen om een toekomst bij ons te hebben en tot nu toe zijn de jeugdlichtingen ook prima geweest. Heel leuke game so far :D

image.thumb.png.5e8b52e11b213da6221bafc38a61e869.png

Kijk dat is niet verkeerd nee ik was gakpo helaas seizoen 1 al kwijt die werd boos omdat ik bod van fullham afwees

48 minutes ago, Blauwbeer said:

Niets aangepast?

Ik heb enkele aanpassingen geprobeerd gedurende de jaren maar hij is nagenoeg gelijk nog. Ik verander soms de verdedigende en aanvallende breedte. Belangrijk is dat je sterke wingbacks hebt (en snel) en snelle schaduwspitsen. Werkt als een tierelier.

@Nummerke10 Op dit moment heb ik alleen Madueke, Van de Blaak en Teze die er vanaf het begin bij zitten nog. Daarnaast wel een paar jeugdspelers. Verder inderdaad veel vreemdelingen. Ik heb er voor gekozen eerst op betaalbare kwaliteit te selecteren en nu te kijken of ik Nederlanders en jeugd kan inpassen.

Ik ben Ajax volgens mij inmiddels voorbij qua Champions League, zal het nog even checken van het weekend.

Leuke selectie heb je ook, veel mogelijkheden. Camara heb ik ook een jaartje of 5 gehad, Ahmedhodzic is op zijn 30e nog steeds basisspeler en aanvoerder! Succes in de volgende van Champions League, benieuwd hoe je het er van af gaat brengen.

8 minuten geleden zei Steels:

Met welke club en hoe ben je in Polen beland?

Chojniczanka Chojnice. Ik doe de Youth Only Challenge. Mijn voortgang zie je in dat topic en bespreek ik regelmatig in de podcast ;) 

Na vier seizoenen, denk ik, eindelijk met Nocerina naar de Serie B gepromoveerd. Ik begon uitstekend aan het seizoen, was herfstkampioen, maar liet te veel steken vallen in het midden van het seizoen. Ik eindigde 2de, en mocht zo de kwartfinale van de play-offs spelen. We stootten dus tot aan de finale, en daar werd een echte cupmatch gespeeld. Keerpunt was de bal op de lat van Verona.

Schermopname (24).png

We blijven gewoon doorgaan met het samenstellen van een droomselectie bij PSV:

image.png.494510e025db7e437e37040c9960c4cd.png

Sesko mag de concurrentie aangaan met Satriano, die eigenlijk net op het moment van de komst van de Sloveen zijn draai heeft gevonden. Kalulu was een no-brainer als concurrent voor Menino, die in de belangstelling staat van Chelsea en dus zomaar eens zou kunnen vertrekken deze zomer. Gravenberch hoef ik niet uit te leggen denk ik, hij mag naast Veerman lekker de tegenstanders kapot spelen. Met Bijlow, Malacia, Veerman, Gravenberch en Gakpo op deze manier een mooie Nederlandse basis neergezet.

1 uur geleden zei sennid:

FM22 gekocht, wat logo's gedownload en toen kwam keuzestress. Uiteindelijk voor Sheffield FC gekozen. Maar zit nu al te denken om met Hereford FC te spelen ;c

Ik heb recent hetzelfde gedaan. Ook keuze stress gehad, maar ik ben er al uit. Ik verklap alleen nog even niets ivm novelle die ik ondertussen gestart hebt. Daar heb ik de club namelijk nog niet kenbaar gemaakt. 

4 minuten geleden zei MisterX:

Ik heb recent hetzelfde gedaan. Ook keuze stress gehad, maar ik ben er al uit. Ik verklap alleen nog even niets ivm novelle die ik ondertussen gestart hebt. Daar heb ik de club namelijk nog niet kenbaar gemaakt. 

Ik ben nu met Kazachstan bezig ;c kijken of ik dat een grootmacht kan maken in Europa.