Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

15 uur geleden zei Thomassje123:

Wat doen jullie om een wedstrijd tegen een grote club op slot te gooien? In Europa kom ik heel vaak - eigenlijk bijna altijd - op voorsprong maar we geven het elke keer weer weg

Ik speel cautious of defensief en ik ben zelf ''redelijk'' grote club in Europa, Arsenal...

Niet absolute elite...

2 uur geleden zei Jann:

Domme vraag misschien maar kan het nergens terugvinden. Ik speel momenteel met Deportivo de la Coruna, vanaf wanneer wordt region scouting meestal beschikbaar? Ik kan nu alleen in Spanje scouten namelijk.

Ik vermoed dat het grotendeels met je financiën te maken heeft. Anders blijven vragen bij het bestuur. 

17 uur geleden zei Thomassje123:

Wat doen jullie om een wedstrijd tegen een grote club op slot te gooien? In Europa kom ik heel vaak - eigenlijk bijna altijd - op voorsprong maar we geven het elke keer weer weg

Ik probeer altijd gewoon eigen spel te spelen. Misschien laatste 10 minuten vol op tijdrekken en spelen voor spelhervattingen. Lager dan een positieve mentaliteit ga ik eigenlijk nooit.

Edited by Nummerke10

Inmiddels Newcastle van plaats 17 laten oprukken naar plaats 10, met 5 overwinningen en 1 gelijkspel uit 9 wedstrijden.

Nu in de winterstop, de selectie doorlichten en dan de nodige versterkingen zoeken!

Ik was vooral bezig met de pokeplayerchallenge, in mijn eerste seizoen in Leipzig. Maar als de rest zoveel punten laat liggen en je hebt er maar zo weinig nodig om kampioen te worden.. Tweede seizoenshelft zat ik er redelijk bij, besloten er vol voor te gaan. Op speelronde 33 wippen we over Hertha heen:

image.png.013e53551af926a0899fd485a4794f3d.png

2049 en RBL is voor het eerst kampioen van Duitsland. Heeft nog lang geduurd.

Mede dankzij deze reeks waarmee we het jaar afsluiten:

image.png.524f3b171bcc65360076a03fd1800971.png

Edited by neva

4 uur geleden zei neva:

Ik was vooral bezig met de pokeplayerchallenge, in mijn eerste seizoen in Leipzig. Maar als de rest zoveel punten laat liggen en je hebt er maar zo weinig nodig om kampioen te worden.. Tweede seizoenshelft zat ik er redelijk bij, besloten er vol voor te gaan. Op speelronde 33 wippen we over Hertha heen:

image.png.013e53551af926a0899fd485a4794f3d.png

2049 en RBL is voor het eerst kampioen van Duitsland. Heeft nog lang geduurd.

Mede dankzij deze reeks waarmee we het jaar afsluiten:

image.png.524f3b171bcc65360076a03fd1800971.png

Lekker bezig hoor. Wel opvallend dat er eigenlijk geen enkele kleine club in die bijna drie decennia een opmars in het Duitse voetbal heeft kunnen maken. Op Europees vlak nog opvallende grootmachten? 

28 minuten geleden zei Urbeto:

Lekker bezig hoor. Wel opvallend dat er eigenlijk geen enkele kleine club in die bijna drie decennia een opmars in het Duitse voetbal heeft kunnen maken. Op Europees vlak nog opvallende grootmachten? 

Zal wederom komen omdat hij de Duitse competitie niet heeft ingeladen van bij het begin.. 

1 uur geleden zei Urbeto:

Competitie zit er vanaf 2032 in, dus bijna twintig jaar nu. FC Heidenheim heeft een goede periode gekend, met Europees voetbal en diverse internationals, maar is alweer afgezakt. Gladbach eindigde nu laag, maar was verliezend CL-Finalist.

Wat wel meespeelt is dat ik 2.Bundesliga en lager niet heb ingeladen.

Titels worden flink verdeeld, tot 2035 was het Bayern, daarna 8 van de 10x Dortmund en de laatste seizoenen wisselden ze het af.

Grote Europese verrassingen waren Osasuna (haalde regelmatig laatste 8 CL, 2x halve finales verloren), Villarreal (erg rijk, maar net wat minder rendement dan Osasuna) en Brentford en Arsenal (verdelen laatste 4 jaar de titels in Engeland en speelden dit jaar halve finale CL, Arsenal won en klopte Gladbach in de finale).

Frankrijk heb ik erg laat ingeladen en is nog steeds voor PSG, Inter/AC en Juve heersen in Italië, in Nederland wisselen Ajax en PSV goede fases af.

WhatsApp Image 2022-03-25 at 8.19.59 AM.jpeg

Een overtuigende overwinning in de Champions League. Overigens staat Roma na 5 wedstrijden nog steeds op plek 2, voor Barcelona. Nog niet eerder dubbele cijfers geschreven in de Champions League of competitie, maar het voelt goed! (Excuus voor de slechte foto).

Edited by Rob1981

1 uur geleden zei Rob1981:

WhatsApp Image 2022-03-25 at 8.19.59 AM.jpeg

Een overtuigende overwinning in de Champions League. Overigens staat Roma na 5 wedstrijden nog steeds op plek 2, voor Barcelona. Nog niet eerder dubbele cijfers geschreven in de Champions League of competitie, maar het voelt goed! (Excuus voor de slechte foto).

Haha goed werk! Ik zit nu in het 3e seizoen eindelijk groepsfase weer eens gehaald. Loot ik natuurlijk PSG en barca 😓