Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Voor de eerste keer in jaren van club veranderd. na landstitel met Bastia ingegaan op een aanbod van Atalanta. heb recent niet meer in italie gemanaged en wou eens zien met al de EU regels.

Eerste 3 matchen zijn roma, milan en juventus :p

Op 19-3-2022 om 15:48 zei Nummerke10:

Nu maar hopen dat de soep wél net zo heet wordt gegeten als dat ie wordt geserveerd. 

image.png.d35893a75648507df32318371740ef95.png

Dat werd ie niet. Een Average youth intake maar wel deze parel ertussen: Een Bosnische Nederlander die veel in zich heeft om een uitstekende deep lying playmaker te worden.

image.thumb.png.7527dc38648f6504d0bbd33b42f5b9e1.png

26 minuten geleden zei NicoHaak:

Ik vermaak me de laatste dagen weer kostelijk met 1 van mijn eerste managementgames die ook grijs heb gespeeld: PM2. Meer mensen die deze game hebben gespeeld?

pm2_000.png.f9a3fa5e5a0c30bef5fde32eb1d52942.png

O, wat leuk! Deze ken ik niet geloof ik. Wel wilde ik laatst weer Football World Manager installeren, maar die deed het niet :cry:

image.png.9ef8f0497127439733b063fbbb9bf938.png

1 minuut geleden zei neva:

O, wat leuk! Deze ken ik niet geloof ik. Wel wilde ik laatst weer Football World Manager installeren, maar die deed het niet :cry:

image.png.9ef8f0497127439733b063fbbb9bf938.png

Owja deze heb ik volgens mij wel een keer gespeeld bij een vriendje vroeger. Die had een betere PC dan ik had :D 

Mijn game Premier Manager 2 kon ik toen draaien op een 286. Was wel rete traag, maar dat maakte toen niet uit. Later ook Premier Manager 98 heel veel gespeeld. Dat zag er grafisch echt top uit. Net als Ultimate Socces manager 2 en 2000 :) 

6 minuten geleden zei NicoHaak:

Owja deze heb ik volgens mij wel een keer gespeeld bij een vriendje vroeger. Die had een betere PC dan ik had :D 

Mijn game Premier Manager 2 kon ik toen draaien op een 286. Was wel rete traag, maar dat maakte toen niet uit. Later ook Premier Manager 98 heel veel gespeeld. Dat zag er grafisch echt top uit. Net als Ultimate Socces manager 2 en 2000 :) 

USM was ook heel leuk en ik kan me nog wel heugen dat ik ook onder de indruk was van PM98. 

Zojuist zei FMNOOB:

1268274172_FMNOOB_Inbox-62.thumb.png.f919552c799bdd7df983f649371e7a08.png

Doelstelling 1 behaald. Nu nog twee CL, nog zeer veel nationaliteiten en wat persoonlijke doelstellingen die ik wil behalen. Nog een lange tijd te gaan!

Jaloers :D  Netjes man!

6 uur geleden zei NicoHaak:

Het is wachten tot iemand hier competitie manager 98-99 linkt :D

Soms heb je van die games dat alles lukt (Malmö in seizoen 1 of 2 waarmee ik de Europa League mee won) Maar met deze heb ik zo lekker gepresteerd en schijtmazzel gehad! (prognose 22ste van 24e) en later iets van 10de als prognose:

1470103694_screen1.thumb.jpg.fb7a00730279ceb7765ed70b5108d928.jpg

99131912_screen2.jpg.e58c0b1d820159b62929169ddee62414.jpg

Domme vraag misschien maar kan het nergens terugvinden. Ik speel momenteel met Deportivo de la Coruna, vanaf wanneer wordt region scouting meestal beschikbaar? Ik kan nu alleen in Spanje scouten namelijk.

1 uur geleden zei Jann:

Domme vraag misschien maar kan het nergens terugvinden. Ik speel momenteel met Deportivo de la Coruna, vanaf wanneer wordt region scouting meestal beschikbaar? Ik kan nu alleen in Spanje scouten namelijk.

Vragen bij het bestuur

Soweto (Zuid-Afrika), 31 mei 2048

De avond valt. De temperatuur ligt vrij laag, rond een graad of tien. Ik sta met mijn handen in m'n zak te kijken naar het imposante FNB Stadium in Soweto. Het stadion biedt plaats aan bijna negentigduizend man, maar nooit deed het me zoveel als nu. Ik kom er vrij vaak en ik heb in mijn carrière grotere wedstrijden en tegenstanders doorstaan, maar ik ben nu echt gespannen. 

Een avontuur dat zevenentwintig jaar geleden begon in Indonesië, toen ik mijn handtekening zette onder een contract bij het (toen nog nietige) Badak Lampung, een tweededivisionist zonder al te veel ambities. Een avontuur dat leidde langs vijf verschillende continenten, een avontuur waarin ik Champions League finales won. Met Sydney FC. Met Portland Timbers. Met Real Madrid. Met Boca Juniors. En hopelijk nu, als kers op de taart en kroon op mijn werk, met Mamelodi Sundowns FC.

De tegenstander is Wydad Casablanca en ook voor hun leeft het enorm. Zij wonnen de Champions League drie jaar geleden en willen hem nu dolgraag terug. Ik wil een van mijn levensdoelen vervullen. En ik zal de Sundowns weer trots maken.

Rijen fans verzamelen zich rond het stadion. Vuurwerk, een hoop trommels, vuvuzela's en bijzondere dansen verrijken mijn netvlies en kippenvel loopt vanaf mijn nek naar mijn armen en langs mijn ruggengraat. Het is het stadion van rivaal Kaizer Chiefs, maar ook zij zullen voor ons juichen vandaag. Ik stap naar binnen, verzamel mijn jongens in de kleedkamer en spreek ze nog één keer toe...

...de tune staat aan, de jongens komen de tunnel uit en poseren voor de elftalfoto's. Er worden handen geschud, er wordt vriendelijk geglimlacht, maar zodra het gaat beginnen wil ik daar niets meer van weten. Wij gaan deze finale winnen en niemand gaat ons dat afpakken. Een zenuwachtige lach ontschiet mij even, als ik de stadionspeaker hoor vallen over de naam van onze reserveverdediger, Jules Randianantenaina. 

Ik voel mijn hand lichtjes trillen als ik mijn rits helemaal optrek tot aan mijn kin en ik steek hem weg in mijn jaszak. Langzaam ga ik zitten in mijn dug-out. Nog één keer roep ik, nu ik nog enigszins te verstaan ben.

Komaan seuns! Come on boys!