Kyrill Gepost March 15 Share Gepost March 15 11 uur geleden zei Mordurette: Succes in Noorwegen. Stromsgodset een leuke, jonge ploeg. Thnx man. Thnx!! Ja helemaal mee eens. Talenten zien er veelbelovend uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost March 15 Share Gepost March 15 (edited) Even een vraagje weer voor de kenners: rouleren jullie of doen jullie dat zo min mogelijk? Ik heb het idee dat als ik spelers altijd opstel dat ze na verloop van tijd geen conditie meer hebben, maar als ik ze 1 op de 5 wedstrijden spaar, dat ze dan te weinig conditie opbouwen. En hebben jullie nog tips voor een goed trainingsschema? Edit: en hetzelfde geldt voor interlands. Veel spelers kunnen geen twee interlands kort achter elkaar spelen. Hoe regelen jullie dat? Edited March 15 by Rob1981 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost March 15 Share Gepost March 15 In seizoen 2 moet je haast wel rouleren, door het WK. Je speelt dan geheel januari en het grootste gedeelte van februari 2 wedstrijden per week. Als je Europees speelt, trekt zich dit door tot aan de laatste wedstrijd dag. Rouleren hoort er gewoon bij en soms moet je gewoon een speler, ondanks slechts 80% fitheid, gewoon opstellen. Zodoende forceer je de speler door te moeten spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost March 15 Share Gepost March 15 Bij jullie lijkt het allemaal geen enkele moeite te kosten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost March 15 Share Gepost March 15 2 uur geleden zei Rob1981: Even een vraagje weer voor de kenners: rouleren jullie of doen jullie dat zo min mogelijk? Ik heb het idee dat als ik spelers altijd opstel dat ze na verloop van tijd geen conditie meer hebben, maar als ik ze 1 op de 5 wedstrijden spaar, dat ze dan te weinig conditie opbouwen. En hebben jullie nog tips voor een goed trainingsschema? Edit: en hetzelfde geldt voor interlands. Veel spelers kunnen geen twee interlands kort achter elkaar spelen. Hoe regelen jullie dat? Ik rouleer best vaak. Ook voor de ontwikkeling van jonge talenten. Voor een Europese wedstrijd of tegen een laagvlieger gun ik mijn eerste elftal helemaal rust en laat ik de bankzitters en de rest opdraven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFM1 Gepost March 15 Share Gepost March 15 20 minuten geleden zei Lensherr: Ik rouleer best vaak. Ook voor de ontwikkeling van jonge talenten. Voor een Europese wedstrijd of tegen een laagvlieger gun ik mijn eerste elftal helemaal rust en laat ik de bankzitters en de rest opdraven. Is het niet zo dat spelers (afhankelijk vd nationale competitie waar jouw team in speelt) beter Europees kunnen voetballen om te groeien? In andere woorden: talenten van Spurs hebben meer baat bij een Europese wedstrijd tegen Atalanta dan tegen Everton? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 15 Share Gepost March 15 En dat is Champions League nummer vijf. De kneusjes waren niet meer nodig in de eindstrijd, ook een keer leuk om met de sterkste elf te spelen (behalve Camavinga dan, maar Rice was geschorst) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 15 Share Gepost March 15 3 minuten geleden zei Tim': En dat is Champions League nummer vijf. De kneusjes waren niet meer nodig in de eindstrijd, ook een keer leuk om met de sterkste elf te spelen (behalve Camavinga dan, maar Rice was geschorst) Lekker man, lekker. Wat voor formatie speel je dat je zowel met Musiala, Haaland, Sesko als Mbappe basis staat? hahaa @Rob1981 roulatie is een MUST niet zo rigoreus als de staff vaak voorstelt maar ik raad het wel aan ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 15 Share Gepost March 15 1 minuut geleden zei Kyrill: Lekker man, lekker. Wat voor formatie speel je dat je zowel met Musiala, Haaland, Sesko als Mbappe basis staat? hahaa Haaland - Sesko Mbappé - De Bruyne - Musiala Rice Frimpong - Dias - Tomori - Gomez Ederson Dit is mijn sterkste elf. Met als reserves spelers als Éric García, Bukayo Saka, Eduardo Camavinga, Phil Foden en Ansu Fati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 15 Share Gepost March 15 1 minuut geleden zei Tim': Haaland - Sesko Mbappé - De Bruyne - Musiala Rice Frimpong - Dias - Tomori - Gomez Ederson Dit is mijn sterkste elf. Met als reserves spelers als Éric García, Bukayo Saka, Eduardo Camavinga, Phil Foden en Ansu Fati. Doe normaal, hoe houdt je stand tegen teams als Bayern, Real, Juventus met dit? Dit is wel echt heel veel druk op de schouders van Rice? ZIekelijk team iig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 15 Share Gepost March 15 2 minuten geleden zei Kyrill: Doe normaal, hoe houdt je stand tegen teams als Bayern, Real, Juventus met dit? Dit is wel echt heel veel druk op de schouders van Rice? ZIekelijk team iig... Ja, dat vraag ik me ook wel eens af. Ik zorg gewoon dat ik minimaal één keer vaker scoor dan mijn tegenstander. Maar de nul houden gebeurt niet vaak inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost March 15 Share Gepost March 15 @La Pulga Niet de concurrent die je verwacht in seizoen 1 om LaLiga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 15 Share Gepost March 15 6 minuten geleden zei MNie: @La Pulga Niet de concurrent die je verwacht in seizoen 1 om LaLiga Haha inderdaad, dat heb ik ook in seizoen 2 meegemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost March 15 Share Gepost March 15 5 minuten geleden zei La Pulga: Haha inderdaad, dat heb ik ook in seizoen 2 meegemaakt. Ook Levante? Ik speel overigens met mijn eigen vertrouwde 4-2-3-1 tactiek en win in seizoen 1 alle prijzen in Spanje. Europees was de 1e knock out fase het eindstation... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 15 Share Gepost March 15 3 minuten geleden zei MNie: Ook Levante? Ik speel overigens met mijn eigen vertrouwde 4-2-3-1 tactiek en win in seizoen 1 alle prijzen in Spanje. Europees was de 1e knock out fase het eindstation... Ja dat kan ik natuurlijk nog niet spoilen. Maar inderdaad, Barca is wel iets te makkelijk. Ik ga proberen om zosnel mogelijk te verhuizen naar een andere club, dan vraag ik wel weer een banner bij jou aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost March 15 Share Gepost March 15 2 minuten geleden zei La Pulga: Ja dat kan ik natuurlijk nog niet spoilen. Maar inderdaad, Barca is wel iets te makkelijk. Ik ga proberen om zosnel mogelijk te verhuizen naar een andere club, dan vraag ik wel weer een banner bij jou aan Ja, moet zeggen dat het soepeler ging dan ik verwacht had, maar qua transfers is er wel weinig mogelijk. Heb een paar goede talenten via de instroom gekregen, dus die ga ik voor de leeuwen gooien zodra dat kan en dan wat spelers verkopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 15 Share Gepost March 15 Phil Foden: "Ik wil graag meer spelen." Tim: "Neem een voorbeeld aan Eduardo Camavinga, die zeurt niet zoveel." Phil Foden: "Oh ja, daar heb je wel een punt." Een dag later. Eduardo Camavinga: "Ik wil graag meer spelen." Tim: "Neem een voorbeeld aan Phil Foden, die zeurt niet zoveel." Eduardo Camavinga: "Oh ja, daar heb je wel een punt." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost March 15 Share Gepost March 15 Weet iemand toevallig hoe dit kan? Kan geen speltype meer kiezen, kan alleen nog verder met mijn huidige game? Tijdje niet gespeeld en met de nieuwe patch werkt het niet meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost March 15 Share Gepost March 15 47 minuten geleden zei Superboeren: Weet iemand toevallig hoe dit kan? Kan geen speltype meer kiezen, kan alleen nog verder met mijn huidige game? Tijdje niet gespeeld en met de nieuwe patch werkt het niet meer. Allicht je skin eens herladen ofzo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost March 15 Share Gepost March 15 Haha, kom er net achter dat m'n nieuwe reservekeeper 15 heeft voor strafschoppen nemen. Zag in zijn geschiedenis 3 goals staan, dus ging even op zoek. Is nu de aangewezen nemer, als hij in het veld staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost March 15 Share Gepost March 15 Ik weet niet hoe Zangelo Daal is dit jaar, mar in FM21 doet ie wel wonderen voor me. Net ligue 1 player of the season gehaald. 30 assists+goals combo En dan wijst hij nog Atletico Madrid af ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost March 15 Share Gepost March 15 Transder Deadline day is altijd leuk om goede deals te sluiten zowel kopen als verkopen. Torino was 6 jaar geleden oppermachtig kampioen met bijna 20 punten voorsprong op Inter maar vorig seizoen gedragadeerd. Ze hadden interesse in een van mijn verdedigers Tomislav Grgic, kroat die ik voor free had gehaald van NK Sesvete uit de 2e tier in Kroatie. Voornamelijk gehaald voor mijn reserve elftal maar hij was zelfs reserve voor mijn reserve team. Ze boden 5 miljoen en 2,5 miljoen de komende 12 maanden. Uiteindelijk gingen ze akkoord met mijn tegenbod van 15 miljoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost March 15 Author Share Gepost March 15 Goeiedag wat een voorhoofd heeft die DoF van je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost March 15 Share Gepost March 15 (edited) 17 minuten geleden zei Fantasy: Goeiedag wat een voorhoofd heeft die DoF van je Wat misschien erger is dat de speler die ik had verkocht precies hetzelfde voorhoofd heeft en die is pas 18 xD Edited March 15 by bobjuh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost March 15 Share Gepost March 15 Je zou toch verwachten dat men hem zou uitproberen als complete vleugelverdediger. Je ziet dit toch wel vaker in FM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts