Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

In het topic 'Show je save' heb ik mijn save met PSV uitgelicht tot nu toe. Zou er animo zijn als ik hier een novelle over begin, vanaf winterstop seizoen 2? Ben persoonlijk niet zo thuis in het zelf opzetten van een novelle.. Wat is echt een must om te screenen? (ik wil dan maandelijks updates plaatsen)

Ik had de League Cup dit jaar als ondergeschikt gekozen, door het te drukke programma anders. Aantreden met B ploeg, finale bereiken door Porto uit te schakelen en dan de leider in 2e klasse treffen...

Daarbij is mijn B ploeg de dichtste achtervolger van die ploeg in 2e klasse:classic_biggrin:

LC.png

15 uur geleden zei putdus:

Net dus begonnen met nec. Kijk eerst altijd alle spelers na en jeugdspelers die ik niks vind, ontbind ik altijd gelijk hun contract. Kost wel wat geld, maar dan ben je er wel vanaf. Doen jullie dit ook?

Eerste halve seizoen kijk ik nauwkeurig na wie er spelen en wie niet. Per save bepaal ik voor mezelf wat ik genoeg vind, vooral als er 5 spelers rondlopen met een zelfde soort CA/PA op dezelfde positie.

Als ze niet spelen in B, maar oud genoeg zijn voor de O19/O18, zullen ze daarvoor beschikbaar gesteld worden.

Als ze dan zelfs daar niet aan spelen toe komen, zoek ik een oplossing in de winter (verhuur, transfer, gratis aanbieden en pas als allerlaatste optie een contractontbinding)

Als het spelers met een aflopend contract zijn, laat ik ze altijd, zodra ze per 1 juli 20xx het contract aangaan bij hun nieuwe club, de nieuwe club de speler ''kopen'' voor €0. Zodoende creeër je ook ruimte.

De rest van de spelers zal gewoon hun contract uitdienen.

En dit riedeltje herhaald zich ieder jaar opnieuw. :checkit:

Op dit moment speel ik met afc Wimbeldon waarmee ik na 2 seizoenen ben gepromoveerd naar de Championship.

Ik loop alleen tegen een probleem aan en dat is dat ik met beperkte middelen de selectie moet versterken, wat ik opzich helemaal niet erg vind om te doen. 

dus mooi opzoek naar jong buitenlands talent omdat alles wat in engeland voetbalt niet te betalen is.

maar elke speler die ik ook wil hebben krijgt geen werkvergunning als het nu een braziliaans jeugdinternational is of een hongaars international het maakt allemaal niet uit het word continu afgewezen.

Weet iemand toevallig als je daar wat aan kan doen of is het gewoon slikken en wachten totdat je meer geld hebt om fatsoenlijke spelers te halen.

want met de selectie die ik nu heb is degradatie haast al niet te vermijden:-D

Op 26-2-2022 om 14:53 zei putdus:

Net dus begonnen met nec. Kijk eerst altijd alle spelers na en jeugdspelers die ik niks vind, ontbind ik altijd gelijk hun contract. Kost wel wat geld, maar dan ben je er wel vanaf. Doen jullie dit ook?

In oude versies wel. Nu eigenlijk niet, als ze niet geschikt zijn laat ik hun contract gewoon aflopen of verkoop ze

2 uur geleden zei rink_hsv:

Op dit moment speel ik met afc Wimbeldon waarmee ik na 2 seizoenen ben gepromoveerd naar de Championship.

Ik loop alleen tegen een probleem aan en dat is dat ik met beperkte middelen de selectie moet versterken, wat ik opzich helemaal niet erg vind om te doen. 

dus mooi opzoek naar jong buitenlands talent omdat alles wat in engeland voetbalt niet te betalen is.

maar elke speler die ik ook wil hebben krijgt geen werkvergunning als het nu een braziliaans jeugdinternational is of een hongaars international het maakt allemaal niet uit het word continu afgewezen.

Weet iemand toevallig als je daar wat aan kan doen of is het gewoon slikken en wachten totdat je meer geld hebt om fatsoenlijke spelers te halen.

want met de selectie die ik nu heb is degradatie haast al niet te vermijden:-D

Huren, huren, huren, huren & huren (je mag als het goed is 5 spelers langdurig huren, check dit wel even). Is echt de manier om niveau van je selectie omhoog te krijgen. Misschien een mooie moederclub zoeken, dan huur je gratisch.

En zo is trofee 19 binnen. De Copa Libertadores. Bloed, zweet en tranen deze wedstrijd. Eigenlijk is Flamengo gewoon 3 klasse beter. Maar ik heb hem. De 4e Champions League is binnen. Ik twijfel een beetje wat ik nu ga doen. Meteen door naar Azië, nog een jaartje Lanus of wat prijsjes pakken in Europa. Wat zouden jullie doen?

image.png

4 minuten geleden zei Arezo:

En zo is trofee 19 binnen. De Copa Libertadores. Bloed, zweet en tranen deze wedstrijd. Eigenlijk is Flamengo gewoon 3 klasse beter. Maar ik heb hem. De 4e Champions League is binnen. Ik twijfel een beetje wat ik nu ga doen. Meteen door naar Azië, nog een jaartje Lanus of wat prijsjes pakken in Europa. Wat zouden jullie doen?

image.png

Lekker bezig! Linea recta door naar Azië zou ik doen. Kijken of je in China terecht kan komen, want VAE en Qatar zijn niet speelbaar gok ik. 

16 minuten geleden zei Fantasy:

Lekker bezig! Linea recta door naar Azië zou ik doen. Kijken of je in China terecht kan komen, want VAE en Qatar zijn niet speelbaar gok ik. 

Thanks. Zie nu dat er nog een Supercopa te verdienen valt. In de competitie is Boca 10 punten los helaas. China en Zuid Korea zijn ingeladen. Voor VAE en Qatar kon ik geen goede database vinden bij het starten dan deze save helaas.

9 uur geleden zei Arezo:

image.png

Zou ook meteen doorpakken en naar Azië gaan. 

15 uur geleden zei Fantasy:

6 uur geleden zei Mordurette:

Zou ook meteen doorpakken en naar Azië gaan. 

Aangezien Boca ineens 2x verliest sta ik halverwege nog maar 4 punten achter. Ik blijf dus nog maar even. Even kampioenschapje pakken en een supercupje. China en Korea hebben ook geen interessante vacatures as we speak.

In mijn Sciaccia save ben ik bondscoach van Frankrijk, Nations League was niet belangrijk voor de bond heb wel de finale gehaald die ik had verloren tegen Duitsland met 3-0 helaas.

image.thumb.png.9705640de87e1b83d4261a290389d0a8.png

Nu is de bond niet blij met me, ik heb zo iets van waar heb je het over? Je vond the Nations League niet belangrijk toch?

1037447860_FootballManager20202022-02-2821_23_33.png.5046ab8fc8dae3e51762926021a19ab3.png

En mijn baan is ook insecure

image.thumb.png.74b330e57a02f3dca5f49ac4c6017b99.png

Lijk niet veel success te hebben in internationaal voetbal, hiervoor was ik bondscoach van Italie ik ging er in de kwartfinale tegen Italie dat uiteindelijk het WK won. De verwachting was om het WK te winnen met Italie en heb dus maar ontslag genomen voor ik ontslagen werd want dat ging wel gebeuren. Een  paar weken laler was ik bondcoach van Frankrijk wat nu ook weer niet super ga

Edited by bobjuh