Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

De afgelopen jaren was het dikke poep, maar er zijn wel eens versies van FM geweest dat je zo leuke talenten kon halen. Aangezien dit Beta is, wie weet...

Ik ben nog bezig in mijn FM20 game (waarschijnlijk laatste seizoen) en zie daarna wel of ik FM22 aan ga schaffen.

1 minuut geleden zei Kyrill:

meneertje vind dat ik hem onterecht complimenteer om zijn prestaties! nou dit is de laatste keer voor iig dit seizoen dat ik hem complimenteer op zijn spel:sorry::moop:

De spelerinteracties heb ik nooit logisch gevonden. Dingen als die team besprekingen etc. Je kunt ongeslagen kampioen worden met straatlengtes voorsprong en als je dan zegt dat je volgend jaar weer kampioen wil worden, dan vinden ze dat te hoog gegrepen en zijn ze allemaal beledigd.

3 minuten geleden zei MisterX:

De spelerinteracties heb ik nooit logisch gevonden. Dingen als die team besprekingen etc. Je kunt ongeslagen kampioen worden met straatlengtes voorsprong en als je dan zegt dat je volgend jaar weer kampioen wil worden, dan vinden ze dat te hoog gegrepen en zijn ze allemaal beledigd.

Je hebt helemaal gelijk!! :chief::checkit: Gelukkig gaat vaak ook ''wel'' goed maar zkr voor mijn gevoel iig 30-40% van de tijd flink mis... Oh ik zie net media prediction is weer terug van weggeweest, die zat niet in fm21, nu wel in 22, leuk! :)

2 minuten geleden zei La Pulga:

En weer hou ik mij in.

Karel je mag best een keertje trots op mij zijn hoor.

image.png.321ac6059df81885d8ccf44740f14cb9.png

Ik weet wel wie Koeman mag opvolgen als die na vandaag ontslagen wordt.

Overigens wel verloren van @Stefan., maja die werkt voor FM dus dat is logisch.

natuurlijk ben ik dat schat. IK heb je net nog gefeliciteerd met je 1e prijs de supercup. Dat jij dat gemist heb, kan ik weinig aan doen hé . En ik like ook veel van je posts hier in United gedeelte ;)  (y):classic_love:

4 minuten geleden zei Kyrill:

natuurlijk ben ik dat schat. IK heb je net nog gefeliciteerd met je 1e prijs de supercup. Dat jij dat gemist heb, kan ik weinig aan doen hé . En ik like ook veel van je posts hier in United gedeelte ;)  (y):classic_love:

Lekker bezig Karel, je bent echt een moppie lieverd schat.

14 minuten geleden zei jeff9:

Hallo

weet iemand waarom ik als club en internationale manager nederland niet kan kiezen?

Voorheen lukte dit altijd,maar nu helaas niet.

mvg jeff

Zal te maken hebben met licenties. Normaal hadden ze die (al was de bondscoach natuurlijk wel vaak jan jansen), nu niet.
Zoals al gezegd zijn er wel wat fixes bekend voor de fake names in de game. 

Ik heb fm22 ook maar eens aangeschaft. Speelde nog steeds fm20. Maar tot nu toe mooi spel. Niks mis mee. Nou ja niks. Ben begonnen met Newcastle. En de resultaten vallen erg tegen. 

Nu mijn tactiek veranderd. Speel nu zonder spits. Gaat ietsje beter. Sta 16e begin december. Ben bang dat de kerst eenzaam wordt.

6 minuten geleden zei stef1978:

Ik heb fm22 ook maar eens aangeschaft. Speelde nog steeds fm20. Maar tot nu toe mooi spel. Niks mis mee. Nou ja niks. Ben begonnen met Newcastle. En de resultaten vallen erg tegen. 

Nu mijn tactiek veranderd. Speel nu zonder spits. Gaat ietsje beter. Sta 16e begin december. Ben bang dat de kerst eenzaam wordt.

Mocht je je tactiek eens tegen het licht willen houden of zoeken naar tips, check dan dit topic eens: https://manutd.nl/forum/topic/56938-algemeen-discussietopic-tactieken/