Jump to content

Jouw laatste transfer

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Deze transfer is voor mij persoonlijk wel een transfer met een mooi randje. Afgelopen zomer deze jongen live aan het werk gezien en was erg onder de indruk van zijn fysiek voor zo'n jong knaapje. Regiseerde het middenveld van Le Havre, helaas was het wel een bloedeloos 0-0 tegen Guingamp. Heb m deze FM nog niet eerder gehaald maar verwacht wel dat hij één van de grote jongens wordt voor mij in mijn eerste jaar in de Serie A. Eerste jaar zeer overtuigend kampioen in de Serie C en tweede seizoen tweede op gepaste afstand van Udinese tegen iedereen zijn verwachtingen in. Laatste vijf wedstrijden 2 verloren 2 gelijk en het kwam aan op de laatste. Gelukkig die wel met speelsgemak gewonnen.

image.thumb.png.070c58d11e8205eb2258bf953dc10c9a.png

Mount voor 78M aan Bayern verkocht. Kante is verkocht voor 15.5. Mendy gaat transfervrij naar Napoli hopelijk. Ik heb uitgeschreven voor de competitie en we gaan het doen met VandeVoordt> Meret en Karius. Lorenzo Lucca terug gehaald van loan en is ook ingeschreven. Verder Wijndal gaat naar PSG of Inter voor 24M daar gaan we bijna 9M winst op maken. Tielemans gaat voor 51M naar PSG maken we 3M winst op prima had vorig seizoen maar 11 duels gespeeld in de PL en nu 12. En welkom Dominik Szoboszlai. Nu ga ik echt lunchen/eten en serie kijken voor ik straks naar werk ga. Wat zijn die transfer windows verslavend zeg en dan skip ik vaak nog Deadline day ook haha. We hebben schoon schip gemaakt maar moet wel we steven op verlies van 106M af voor dit seizoen...

20211220113503_1.jpg

20211220113519_1.jpg

20211220113530_1.jpg

20211220113536_1.jpg

20211220113541_1.jpg

4 minuten geleden zei Jotew:

@Karlo Veel verschil me Haller? Stats van je aankoop zijn zowat basis-waardig! :) 

Dat zou knap zijn, want Brenner is net binnen en Haller heeft al 18 goals uit 20 wedstrijden. 

Als je doelt op zijn eigenschappen/attributen ;) dan ontlopen ze elkaar inderdaad niet heel veel.

32 minuten geleden zei Karlo:

Dat zou knap zijn, want Brenner is net binnen en Haller heeft al 18 goals uit 20 wedstrijden. 

Als je doelt op zijn eigenschappen/attributen ;) dan ontlopen ze elkaar inderdaad niet heel veel.

Uiteraard doelde ik op zijn eigenschappen/attributen..

Daar gaat ze. Met pijn in mijn hart mijn beste centrale verdediger moeten laten gaan. Wel geluk dat Bayern uitgeschakeld was in de Champions League door groepswinnaar Atalanta en runner-up Man Utd waardoor ik het dubbele bedrag van zijn clausule kon vragen. Percentage bij doorverkoop toch ook wel mooi en ook gewoon een prachtig bedrag.

image.thumb.png.b65841ea7a7ba7140ecd0e4e783e727f.png

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Mooie transfers, vooral Vlahovic. Je zit wel gebakken op de spits positie zo. :D 

Thnx Rene. Thnx! Ja zeg dat wel! Ik wil eigenlijk ook van Auba af maar daar wachten we nog wel 1-1,5 seizoen op :D

Mag ik jou mentionen mocht ik een dezer dagen novelle starten of ben je niet per se van verhalen board :)?

8 minuten geleden zei Kyrill:

Thnx Rene. Thnx! Ja zeg dat wel! Ik wil eigenlijk ook van Auba af maar daar wachten we nog wel 1-1,5 seizoen op :D

Mag ik jou mentionen mocht ik een dezer dagen novelle starten of ben je niet per se van verhalen board :)?

Oh prima joh. Kijk wel of ik reageer, maar mijn zege heb je.

image.png.03d8cb2222fd5fedbe8e743c555cb7cd.png

image.png.2f84d9e478ea89b71b77a8b8d7ecf5a3.png

123 (!) miljoen in één seizoen. Het is niet normaal maar het geld is binnen gestroomd bij ons. In maar liefst 20 nieuwe namen waar een aantal echt leuke spelers tussen zitten. De Kale Klets was transfervrij en die kan je natuurlijk niet laten lopen, ik heb meteen een voorraad aan pleisters in geslagen om hem zich thuis te laten voelen. We hebben flink betaald voor Mortellaro en ik hoop dat die het waard gaat zijn. ;c Verder zijn Gabbia, Pellegrini, Gollini en Salinas basisspelers en heb ik hoge verwachtingen van dit seizoen.

Spoiler

image.thumb.png.6b71a267a37929158e4e0cf0a546d449.png

image.thumb.png.98b38d3136faa49a132932e22c951dbd.png

image.png.b7f96cddf41388dfa910c57cfec23ffa.png

image.png.2e9cad09d8b23dd38f4b23e3bacf9912.png

Tegenover de 123 miljoen aan inkomende transfers stonden 93 miljoen aan verkochte spelers. Hiervan verliezen we vier basisspelers, Niane, de Paula, Clauss en Satriano.

1 uur geleden zei Michiel RAFC:

Lekker actief hoor. Als Italiaans team moet je wel echt Sebastiano Esposito in je team hebben. Echt één van m'n favo FM spelers aller tijden :< 

Heb m geprobeerd te halen maar Wolfsburg is er mee aan de haal gegaan. Die hebben m overigens gehaald van Bayern. 

Ik wil zelf persoonlijk Rovella halen, was deze zomer al dichtbij maar in de winter moet het lukken.

975511740_Schermafbeelding2021-12-24om14_57_46.thumb.png.a45233f27dafad2c614eaeef39927491.png

Begonnen met het Noorse Bodo/Glimt. Er staat uiteraard al een behoorlijk leuk geraamte met Bjorkan, Berg en Botheim, nu aangevuld met Stanisic (optie tot koop), Kronberger, Konigsdorffer en Kitolano :). Ik heb daarnaast een heleboel Scandinavische talentjes op de shortlist geplaatst. Hopelijk is daar binnenkort wat van binnen te slepen. 

11 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Heb m geprobeerd te halen maar Wolfsburg is er mee aan de haal gegaan. Die hebben m overigens gehaald van Bayern. 

Ik wil zelf persoonlijk Rovella halen, was deze zomer al dichtbij maar in de winter moet het lukken.

Hoe kom jij aan al dat geld met Palermo? Ben zelf Ternana in seizoen 4, maar weinig geld te besteden en weinig goede spelers die willen komen.. 

Mijn transfers begin seizoen 4 met Schalke 04:

4d5c218c0088b6481d8ba86e2a5ba1ff.png

Wilson, Sensi, Dier, David en Magnier zullen veel gaan spelen en Bailly is een selectie speler. Bocchio is een talent voor Schalke II. Met Magnier heb ik een (toekomstige) topper in huis gehaald. Financieel gaat het de goede kant uit met het hoge prijzengeld in Duitsland maar doorheen het seizoen wordt er flink verlies gemaakt zodoende blijft mijn transferbudget redelijk beperkt door het bestuur. En daardoor moet ik mij vooral versterken met spelers met aflopende contracten.

e352985611c917f80c4750727ebbad0d.png

Aan de uitgaande kant heb ik  spelers verkocht die niet meer in mijn plannen pasten buiten Thiaw die ik op transfer deadline day heb verkocht aan Leipzig omdat hij begon te zeuren nadat ik het eerste bod op hem had afgewezen.

02dbef328a82b5528547069a6a396bef.png

Edited by glennix

Op 24-12-2021 om 22:45 zei Joery:

Hoe kom jij aan al dat geld met Palermo? Ben zelf Ternana in seizoen 4, maar weinig geld te besteden en weinig goede spelers die willen komen.. 

Seizoen 3 gepromoveerd naar Serie A en het geluk dat ik namen als Papetti kon aantrekken doordat hij nog steeds bij Brescia zat en net gedegradeerd was. Inmiddels is Papetti weg en dat leverde 40 miljoen op, verder nog mijn spitsen verkocht voor in totaal 50 miljoen en ook halve finale Europa League gehaald. En misschien dat mijn voorzitter af en toe zelf wat toelegt. ;c