Jump to content

Jouw laatste transfer

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Jotew:

Heb ik dan wel evenveel informatie op mijn scherm als op de andere/grotere resoluties?

Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar het lijkt mij dat er her en der wat minder panels zijn. Meeste zijn wel zelf in te stellen wat je daar wilt zien dus je kunt eigenlijk zelf bepalen wat je op jouw scherm krijgt. 

16 minuten geleden zei Brozai:

@Daniell Lid van de Maand! Wil jij je save eens showen? :) Speel ook altijd met Feyenoord en ben erg benieuwd!

Ik krijg overigens vrijwel altijd een % doorverkoop los van 50 % :D 

Seizoen 1

Seizoen 2

Ben niet zo met die percentages bezig, gewoon lekker doorklikken deze save én jagen op spelers die ik in mijn normale saves niet kan kopen ;) 

---

Ik heb de selectie voor het derde seizoen wel rond volgens mij!

image.png.07f1f3837b42b9483c405ab3e19ca03b.png

image.png.57f3f07d7afb615a077b0d7318c1cf3b.png

Edited by Daniell

Zojuist zei Brozai:

@Daniell Leuke save! Wel een beetje een vreemdelingen legioen, maar dat maakt je vast niet uit aangezien je hem snel doorklikt :) 

Jammer dat je Milambo niet hebt weten in te passen. Hij en Hartjes hadden bij mij na 1 seizoen beta 2.5 ster en zaten daarmee tegen de basis aan. 

Bij mij ook, alleen heb ik Hartjes verkocht om mijn transfers rond te krijgen en Milambo speelt dit seizoen in de 2.Bundesliga bij 1860 Munchen ;) 

Ik ben overigens geen Feyenoorder dus ik heb geen connectie met de spelers, sorry! 

image.thumb.png.e44afeebaadafdb776041adb436557a2.png

De eerste regen in FM die echt om een basisplaats kan gaan strijden bij mij. Vangt het vertrek van Odriozola (30 miljoen naar Shakhtar) moeiteloos op en kostte 'slechts' 20 miljoen, iets wat het bestuur zelfs nog tegen wilde houden. Moet de strijd aan met Emerson Royal, die verdedigend en fysiek wat meer bij te zetten heeft.

image.thumb.png.1427e16034be93742ff56f2e78e02bbf.png

We hebben maar een halfjaar kunnen genieten van Orrie. In dat halfjaar kwam hij tot 26 wedstrijden in totaal, 9 goals en 11 assists. Met een overall gemiddelde van 7,68 heeft hij een absurd jaar gedraaid maar toch blijft het jammer dat die nu al vertrekt, maar door dit soort bedragen hoef je niet meer na te denken natuurlijk. :D 

23 minuten geleden zei glennix:

Gekocht voor 12 miljoen, moet ook gaan meekunnen in de PL. :classic_smile:

dfa6d5cab78f329f0c5d03052b4b0294.png

Ziet er goed uit hoor! Hier heb ik hem met Feyenoord ook gehaald, maar bakt hij er vrij weinig van. Wel eind seizoen 1 pas, dus is nog jong. Hoe heeft zijn pad er bij jou uitgezien?

@UrbetoIk heb hem vorig seizoen tijdens de wintertransferperiode gehuurd en hem voornamelijk op de rechtsbuiten laten spelen omdat ik Joe Hugill gehuurd heb als 1ste spits die het werkelijk fantastisch doet.

Ik wou Köningsdörffer eigenlijk dit seizoen ook nog huren aangezien ik net niet heb kunnen promoveren maar Dortmund vroeg een hoge huursom dus dan kon ik hem evengoed kopen. Vorig seizoen heeft hij 8 keer gescoord in 15 wedstrijden en dit seizoen heb ik nog maar 8 wedstrijden gespeeld maar hij heeft toch al 3 keer gescoord. Maar hij heeft wel nog veel potentieel.:classic_smile:

9750c6c67e461fc21055135fadb43732.png

6 minuten geleden zei glennix:

@UrbetoIk heb hem vorig seizoen tijdens de wintertransferperiode gehuurd en hem voornamelijk op de rechtsbuiten laten spelen omdat ik Joe Hugill gehuurd heb als 1ste spits die het werkelijk fantastisch doet.

Ik wou Köningsdörffer eigenlijk dit seizoen ook nog huren aangezien ik net niet heb kunnen promoveren maar Dortmund vroeg een hoge huursom dus dan kon ik hem evengoed kopen. Vorig seizoen heeft hij 8 keer gescoord in 15 wedstrijden en dit seizoen heb ik nog maar 8 wedstrijden gespeeld maar hij heeft toch al 3 keer gescoord. Maar hij heeft wel nog veel potentieel.:classic_smile:

9750c6c67e461fc21055135fadb43732.png

Ziet er lang niet gek uit. Wel duidelijk dat hij die tussenstap nog wel echt nodig heeft dus. Hopelijk blijft hij het net voor jou zo vinden! 

Ik ga hem hier maar verhuren denk ik komende zomer.