Jump to content

Jouw laatste transfer

Fantasy
 Share

Recommended Posts

4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

33 miljoen voor Malacia, pls laat dat ook deze zomer in het echt gebeuren. ;) 

Wou eigenlijk Wijndal maar die koos voor RB Leipzig. 33 miljoen vond ik ook wat aan de hoge kant. Maar dat geld ook voor die 98 miljoen die ik kreeg voor Madueke. 

Als ze dit ooit bieden voor Malacia zou ik er een strik om doen :D

Spoiler

22 minuten geleden zei Nummerke10:

@MNie Wel jammer van verkoop van Madueke maar dit bedrag is wel heel lekker! Ook mooie Nederlandse invloed. 

Ja, die speler heb je er liever bij, maar bijna 100M is natuurlijk niet te weigeren. Mer Poku ook een vervanger die op termijn wellicht nog beter kan worden. Tot nu toe bijna alleen maar Nederlanders gehaald. 

12 uur geleden zei MNie:

Goede periode achter de rug.

Uitgaande transfers

image.png.dfe6a57527c54836ed793533acf22e85.png

image.png.1685e9d766bd55cfa224f463952911e1.png

Inkomende transfers

image.png.49842438ed12514b7808053cebfd1453.png

Lekkere transfers zeg! In mijn save doet Boadu het echt heel goed bij Monaco en staat er bij zijn waarde iets van '145 - 190 miljoen'. Weet niet hoe goed hij in jouw save is, maar het aankoopbedrag is in ieder geval lekker!

image.png.ea65dd11029062f01d9eab069528badc.pngEn we zitten pas halverwege juli. Toch aardig weten versterken. Lefeuvre, Bas Roose en Meresiotis zijn allemaal newgens voor CV positie dus dat zit voorlopig wel snor. Morata is de vervanger van Kabak en Brandt moet ons meer opties voorin geven. Malacia is de vervanger van Pezella met Katterbach achter zich. Williams is multifunctioneel. :D 

• 2 weeks later...

Prima transferperiode met Atalanta Bergamo. Deze transfers waren al geregeld bij aanvang van de game:

image.png.8b89275301991992ff3136b85a35155c.png

Boga is wel zonde, want hij past totaal niet in mijn systeem, dus hoop dat hij nog 22 miljoen oplevert later.

En deze heb ik zelf kunnen afronden:

image.png.a883d806a36b703e4dec71dbcf223ab0.png

Aan de uitgaande kant Was de transfer van Robin Gosens al geregeld bij aanvang van de game. De rest heb ik zelf verkocht en nog een hele boel verhuurt.

image.png.209096426c6a0f7ee250c55060db9307.png

Uitgaande transfers:
Sergey Nikulin vertrok voor 15 miljoen naar Dortmund, ooit gratis overgenomen van Zenit, vervolgens verhuurd aan Venezia CSKA Moskou (2x) en Club Brugge. Kwam niet in de planning voor en had een aflopend contract. Gaetano Giannoccoli vertrok voor 18 miljoen naar Hertha, ooit gekocht voor 8,5 miljoen, kwam in 1,5 seizoen tot 21 wedstrijden en vervolgens verhuurd aan Besiktas en Shakthar, past eigenlijk totaal niet in m'n systeem en is bovendien erg klein voor een CV. Juan Álvarez vertrok voor 89 miljoen naar Real, verdiende meer als 1 miljoen p/m & maar dat was veel te veel voor zo'n keeper. Voor 7 miljoen gekocht, kon zijn salaris wegstrepen en flink verdienen. Ook Bruno Iglesias vertrok naar Real voor 63 miljoen, voor 9 miljoen van Sampdoria gekocht (wat hem weer voor 11,5 miljoen van Real gekocht had). Tenslotte vertrok reservekeeper Nikola Behram voor 1,2 miljoen naar Liverpool, had nog maar een contract voor een jaar & Liverpool kwam aankloppen.

Inkomende transfers:
Aangezien Álvarez vertrok, had ik een nieuwe keeper nodig. Sven van Zwam kwam voor 25 (kan oplopen tot 32,5) miljoen over van FC Utrecht. Komt uit de jeugd van PSV, stond daar 1 seizoen onder de lat tot dat Juventus hem voor een opleidingsvergoeding overnam. Na 3 jaar Juventus vertrok hij dus naar Utrecht, keepte daar 3 jaar en nu mag hij het weer bewijzen in Italië. Miroslav Smiljanic is een extra versterking voor op het middenveld, voor 7,25 miljoen overgenomen (afkoopsom) van Red Star. Met Ivan Ilic nog een Serviër in huis gehaald, voor 32,5 miljoen van Lazio overgenomen. Hij zal op de positie van Iglesias gaan spelen. Ook Nicolas Vergara zal nog komen, heeft een afkoopsom van 26,5 miljoen in zijn contract wanneer RB Salzburg degradeert (wat dus ook gebeurd is blijkbaar :cab:), Salzburg zelf heeft hem ooit voor 46,5 miljoen van Chelsea overgenomen trouwens.

Lekkere transfers hoor @TheRealOne de Balkan heeft toch vaak pareltjes voor bescheiden bedragen :D

Zelf met pijn in het hart deze transfer gedaan. Van der Bom is toptalent uit eigen jeugd maar wilde na een wat minder onderling gesprek over een nieuw contract transfervrij vertrekken. Dat kon ik niet laten gebeuren en heb hem nu laten gaan naar een club waarvan ik verwacht dat we hem ooit voor een schappelijke prijs van terug kunnen kopen.

image.png.1218c855a5715c9471cc6ba1dcc1a25d.png

10 uur geleden zei Nummerke10:

Lekkere transfers hoor @TheRealOne de Balkan heeft toch vaak pareltjes voor bescheiden bedragen :D

Zelf met pijn in het hart deze transfer gedaan. Van der Bom is toptalent uit eigen jeugd maar wilde na een wat minder onderling gesprek over een nieuw contract transfervrij vertrekken. Dat kon ik niet laten gebeuren en heb hem nu laten gaan naar een club waarvan ik verwacht dat we hem ooit voor een schappelijke prijs van terug kunnen kopen.

image.png.1218c855a5715c9471cc6ba1dcc1a25d.png

Mooie som nog maat. Maar probeer voortaan Percentage of Next Sale ipv from Profit :)

9 minuten geleden zei Kyrill:

Mooie som nog maat. Maar probeer voortaan Percentage of Next Sale ipv from Profit :)

Ik had er met gemak 40+ miljoen voor kunnen krijgen maar heb hem bewust verkocht aan het team uit de competitie met de laagste reputatie. Hierdoor zal ie als ik hem ooit terug kan kopen minder kosten dan wanneer hij bij een Leicester City, Bayern München of Barcelona zit. Dit bod van hen was non-negotiable maar dus expres gedaan vanwege bovenstaande reden.

Zojuist zei Nummerke10:

Ik had er met gemak 40+ miljoen voor kunnen krijgen maar heb hem bewust verkocht aan het team uit de competitie met de laagste reputatie. Hierdoor zal ie als ik hem ooit terug kan kopen minder kosten dan wanneer hij bij een Leicester City, Bayern München of Barcelona zit. Dit bod van hen was non-negotiable maar dus expres gedaan vanwege bovenstaande reden.

:chief::checkit:

De Timing is erg rot maar helaas kon ik het bod niet laten lopen.

Ooit voor 1,1 miljoen gekocht met helaas een doorverkoop clausule waarbij River Plate 40% van de winst krijgt (ouch)..

Deze jongen heeft 57 wedstrijden voor ons mogen spelen en heeft daarin 59 doelpunten gemaakt en 5 assists gegeven, gaan we toch missen.

Gelukkig heb ik zijn vervanger al in huis waardoor de nood voor een snelle transfer er niet is.

Arezo-Bod.png

7 uur geleden zei Nummerke10:

@TheRealOne Heerlijk zo'n transfer, ook een beeld van een veranderd voetballandschap dat Modena in die 6 jaar dat hij bij Bayern zat zo is doorgegroeid dat je hem terug hebt kunnen halen :D

Inderdaad, vertrokken toen we net voor het eerst om het kampioenschap speelde en nu teruggekomen voor de eerste CL. :D Sowieso gebeuren er altijd wel vreemde dingen in een wat langere game. ;c

Aad de Mos tipte PSV op deze keeper als vervanger van Mvogo/ Drommel. Deze in FM even opgezocht en aangekocht als 1e keeper danwel op de strijd met Timo Horn (mister FC Köln) aan te gaan. Keertje wat anders dan een standaard aankoop. 

image.thumb.png.e31f45df95bff0b49cd550de3ee1c4d3.png

Op 26-4-2022 om 10:08 zei MarcFM1:

Lekkere transfers zeg! In mijn save doet Boadu het echt heel goed bij Monaco en staat er bij zijn waarde iets van '145 - 190 miljoen'. Weet niet hoe goed hij in jouw save is, maar het aankoopbedrag is in ieder geval lekker!

Is poku wat?