Oerlie Gepost January 18 Share Gepost January 18 deze meneer terug naar Engeland gehaald. Gaat nog prima kunnen functioneren vanaf ''10'' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost January 28 Share Gepost January 28 (edited) Hoffenheim biedt mij Vagnoman gratis aan in ruil voor deze jongen: Dat ga ik niet afslaan natuurlijk EDIT: Goh, geannuleerd omdat er niet genoeg tijd meer was om het papierwerk rond te krijgen Edited January 28 by Michiel RAFC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost January 28 Share Gepost January 28 Mijn nieuwe centrale middenvelder ten opzichte van mijn huidige Kost 97 miljoen maar dan heb je ook wat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 28 Share Gepost January 28 1 uur geleden zei Nummerke10: Mijn nieuwe centrale middenvelder ten opzichte van mijn huidige Kost 97 miljoen maar dan heb je ook wat. Heb je voor mij ook aub screen van allebei van hun gehele eigenschappen overzicht profiel? Bvd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost January 30 Share Gepost January 30 @Kyrill Hier nog een overzichtje, Noir is maar op 3 attributen beter. Blijft nog steeds gewoon een prima speler maar Antic is een heel andere categorie. Citaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 30 Share Gepost January 30 Zojuist zei Nummerke10: @Kyrill Hier nog een overzichtje, Noir is maar op 3 attributen beter. Blijft nog steeds gewoon een prima speler maar Antic is een heel andere categorie. Thnx ja ik zag Antic net bij je novelle, wat een BEAST Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost January 31 Share Gepost January 31 drukke transferperiode, maar zijn er kwaliteit wel echt op vooruit gegaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchDoofus Gepost February 5 Share Gepost February 5 De speler waar ik mn elftal om heen wou bouwen, maar hij wou niet komen omdat we niet kwalitatief genoeg waren... (had ook niet echt het budget ervoor) Na bijna een zekere kampioenschap en een CH finale plaats is meneer wel bereid.... en nu heb ik heb wel het budget ervoor ook:D 114M relaese clause. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost February 5 Share Gepost February 5 @DutchDoofus Heerlijke transfer! En dan nagaan dat ie alleen nog maar beter kan worden haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchDoofus Gepost February 5 Share Gepost February 5 3 minutes ago, Nummerke10 said: @DutchDoofus Heerlijke transfer! En dan nagaan dat ie alleen nog maar beter kan worden haha. Idd maar als ik de verslagen moet geloven is dit ook zijn top wel. Ga het wel proberen iig en ook al is dit zijn top dan kan ik daar prima mee leven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost February 6 Share Gepost February 6 de eerste grote uitgaande transfer is een feit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 6 Share Gepost February 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost February 6 Share Gepost February 6 Een 34jarige Aubemeyang gaat terug naar zijn roots (hij begon blijkbaar bij Bastia voor ie naar Milan ging) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Hughes Gepost February 8 Share Gepost February 8 Gepromoveerd met Derby 2e seizoen budget voor de Premier League 6miljoen aii xd word een gevecht tegen degradatie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost February 10 Share Gepost February 10 Inmiddels 120 miljoen op de balans, geen reden tot heftige uitgaven. Met name de gratis deals doen mij goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost February 10 Share Gepost February 10 1 uur geleden zei ElPrincipito: Inmiddels 120 miljoen op de balans, geen reden tot heftige uitgaven. Met name de gratis deals doen mij goed. Meeste namen zeggen me niks, maar zijn het vooral newgens of bestaande spelers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost February 11 Share Gepost February 11 7 uur geleden zei Mordurette: Meeste namen zeggen me niks, maar zijn het vooral newgens of bestaande spelers? Messi kan ook nog op de lijst worden toegevoegd! Zitten een aantal newgens bij, grootste gedeelte zijn gewoon echte spelers. Bernabei, Vigo, Alcaraz, Pimienta, Vera, Bacre en Peralta zijn ook allemaal jeugdinternational van Argentinië. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 15 Share Gepost February 15 (edited) Wat een lekkere bedragen ook voor Antony en Martinez. Ik zoek nu alleen nog een talentvolle linksachter, liefst Spaans. Balde kan er natuurlijk prima staan maar heb ik niet zoveel mee. Edited February 15 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost February 15 Share Gepost February 15 Had nog een degelijke spits nodig, maar verschillende opties bleken toch te duur. Uiteindelijk Novakovic naar Swansea weten te halen voor zo'n €2 miljoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicardoKaka8 Gepost February 16 Share Gepost February 16 Kan moeilijk ontkennen dat het geld hard nodig was, slechts 30% was herbruikbaar maar pijn doet het toch wel. Bestuur greep in bij dit bod in de voorbereiding seizoen 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost February 16 Share Gepost February 16 (edited) Kieran Freeman voor €200k overgenomen van Dundee. Zal als backup fungeren en betwijfel of hij mee kan/gaat groeien naar de Premier League. Kunnen er later misschien wel wat aan verdienen. Edit: En op deadline day hebben we Suleiman Abdullahi nog weten op te pikken bij Union Berlin voor een kleine €175k. Hierdoor hebben wij onze twee spitsposities dubbel bezet. Voor de transfervrije Braziliaanse verdediger Rodrigo Ely komen we later terug. Alles was rond, ook de werkvergunning, maar zijn blessure gooide roet in het eten. Zodra hij dichter bij zijn herstel zit ga ik het opnieuw proberen. Edited February 16 by Rossi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurricane Gepost March 7 Share Gepost March 7 Op 28-1-2022 om 18:11 zei Nummerke10: Mijn nieuwe centrale middenvelder ten opzichte van mijn huidige Kost 97 miljoen maar dan heb je ook wat. Gezien het geboortejaar van die spelers, zouden dat toch regenfaces moeten zijn? Of bestaat er daar iets voor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost March 7 Share Gepost March 7 (edited) 1 uur geleden zei Hurricane: Gezien het geboortejaar van die spelers, zouden dat toch regenfaces moeten zijn? Of bestaat er daar iets voor? Newgan facepack. Geeft inderdaad realistische gezichten aan je regens . Ik gebruik het zelf niet omda de installatie nogal een gedoe is heb ik gehoord + ik zit nog op FM21, waar de regen faces bijlange na niet zo erg zijnn als FM22. Ik had vorig seizoen wat issues met spitsen die onzichtbaar waren op hetveld, dus heb ik deze jongen binnengehaald. Hatrick op zijn debuut en 8 compettiegoals in 4 matchen. En koste maar 7M. Frankrijk is verrassend moeilijk voor wonderkid hunting, aangezien je maar 4 non euspelers mag inschrijven Edited March 7 by AntiChrist7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost March 7 Share Gepost March 7 @AntiChrist7 Heerlijke aankoop hoor, vooral voor dat bedrag. @Hurricane Het is inderdaad de Newgan facepack. Als je op youtube hierop zoekt krijg je uitleg over hoe het werkt en hoe je het werkend krijgt. Is wat lastiger dan een normaal facepack maar wel de moeite waard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurricane Gepost March 8 Share Gepost March 8 23 uur geleden zei Nummerke10: @AntiChrist7 Heerlijke aankoop hoor, vooral voor dat bedrag. @Hurricane Het is inderdaad de Newgan facepack. Als je op youtube hierop zoekt krijg je uitleg over hoe het werkt en hoe je het werkend krijgt. Is wat lastiger dan een normaal facepack maar wel de moeite waard. Bedankt, ik ga het eens bekijken! Lijkt me wel een stuk realistischer zo, zeker als je ver begint te komen in het spel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts