Jump to content

Jouw laatste transfer

Fantasy
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
1 uur geleden zei Nummerke10:

Mijn nieuwe centrale middenvelder ten opzichte van mijn huidige :D Kost 97 miljoen maar dan heb je ook wat.

image.thumb.png.8b846b98246c4a643297f284b0b1f388.png

Heb je voor mij ook aub screen van allebei van hun gehele eigenschappen overzicht profiel? Bvd

20220205171137_1.thumb.jpg.54b825e4583ffd5bbe5b3ea74466b286.jpg

_O_

De speler waar ik mn elftal om heen wou bouwen, maar hij wou niet komen omdat we niet kwalitatief genoeg waren... (had ook niet echt het budget ervoor) Na bijna een zekere kampioenschap en een CH finale plaats is meneer wel bereid.... en nu heb ik heb wel het budget ervoor ook:D 114M relaese clause.

7 uur geleden zei Mordurette:

Meeste namen zeggen me niks, maar zijn het vooral newgens of bestaande spelers?

Messi kan ook nog op de lijst worden toegevoegd! Zitten een aantal newgens bij, grootste gedeelte zijn gewoon echte spelers.

Bernabei, Vigo, Alcaraz, Pimienta, Vera, Bacre en Peralta zijn ook allemaal jeugdinternational van Argentinië.

Kieran Freeman voor €200k overgenomen van Dundee. Zal als backup fungeren en betwijfel of hij mee kan/gaat groeien naar de Premier League. Kunnen er later misschien wel wat aan verdienen.

4deb4ea9a94088063b3a822eb56d6266.png

Edit:

En op deadline day hebben we Suleiman Abdullahi nog weten op te pikken bij Union Berlin voor een kleine €175k. Hierdoor hebben wij onze twee spitsposities dubbel bezet.

d5edee6aec80291843f3f1873a54da72.png

Voor de transfervrije Braziliaanse verdediger Rodrigo Ely komen we later terug. Alles was rond, ook de werkvergunning, maar zijn blessure gooide roet in het eten. Zodra hij dichter bij zijn herstel zit ga ik het opnieuw proberen.

Edited by Rossi

• 3 weeks later...
Op 28-1-2022 om 18:11 zei Nummerke10:

Mijn nieuwe centrale middenvelder ten opzichte van mijn huidige :D Kost 97 miljoen maar dan heb je ook wat.

image.thumb.png.8b846b98246c4a643297f284b0b1f388.png

Gezien het geboortejaar van die spelers, zouden dat toch regenfaces moeten zijn? Of bestaat er daar iets voor?

1 uur geleden zei Hurricane:

Gezien het geboortejaar van die spelers, zouden dat toch regenfaces moeten zijn? Of bestaat er daar iets voor?

Newgan facepack. Geeft inderdaad realistische gezichten aan je regens .

Ik gebruik het zelf niet omda de installatie nogal een gedoe is heb ik gehoord + ik zit nog op FM21, waar de regen faces bijlange na niet zo erg zijnn als FM22.

Ik had vorig seizoen wat issues met spitsen die onzichtbaar waren op hetveld, dus heb ik deze jongen binnengehaald. Hatrick op zijn debuut en 8 compettiegoals in 4 matchen.

En koste maar 7M.

Frankrijk is verrassend moeilijk voor wonderkid hunting, aangezien je maar 4 non euspelers mag inschrijven

20220307135701_1.jpg

Edited by AntiChrist7

23 uur geleden zei Nummerke10:

@AntiChrist7 Heerlijke aankoop hoor, vooral voor dat bedrag.

@Hurricane Het is inderdaad de Newgan facepack. Als je op youtube hierop zoekt krijg je uitleg over hoe het werkt en hoe je het werkend krijgt. Is wat lastiger dan een normaal facepack maar wel de moeite waard. 

Bedankt, ik ga het eens bekijken! Lijkt me wel een stuk realistischer zo, zeker als je ver begint te komen in het spel...