Jump to content

Jouw laatste transfer

Fantasy
 Share

Recommended Posts

10 uur geleden zei glennix:

Mijn transfers begin seizoen 4 met Schalke 04:

4d5c218c0088b6481d8ba86e2a5ba1ff.png

Wilson, Sensi, Dier, David en Magnier zullen veel gaan spelen en Bailly is een selectie speler. Bocchio is een talent voor Schalke II. Met Magnier heb ik een (toekomstige) topper in huis gehaald. Financieel gaat het de goede kant uit met het hoge prijzengeld in Duitsland maar doorheen het seizoen wordt er flink verlies gemaakt zodoende blijft mijn transferbudget redelijk beperkt door het bestuur. En daardoor moet ik mij vooral versterken met spelers met aflopende contracten.

e352985611c917f80c4750727ebbad0d.png

Aan de uitgaande kant heb ik  spelers verkocht die niet meer in mijn plannen pasten buiten Thiaw die ik op transfer deadline day heb verkocht aan Leipzig omdat hij begon te zeuren nadat ik het eerste bod op hem had afgewezen.

02dbef328a82b5528547069a6a396bef.png

Leuke namen toegevoegd aan jouw selectie. Sensi is een prima spelmaker natuurlijk en met Wilson en Dier ook ervaren spelers gehaald. Die zullen, mits ze goed presteren, volgend seizoen wel weer verkocht worden voor leuke bedragen aan Engelse clubs. 

Bailly had ik met Vaduz ook gehaald in de rol als back-up, maar eigenlijk speelde hij de andere verdedigers uit de basis. Seizoen erna maar weer verkocht doordat hij inmiddels de 30 gepasseerd was en nog bijna 6 miljoen opleverde.

3 uur geleden zei Mordurette:

Leuke namen toegevoegd aan jouw selectie. Sensi is een prima spelmaker natuurlijk en met Wilson en Dier ook ervaren spelers gehaald. Die zullen, mits ze goed presteren, volgend seizoen wel weer verkocht worden voor leuke bedragen aan Engelse clubs. 

Bailly had ik met Vaduz ook gehaald in de rol als back-up, maar eigenlijk speelde hij de andere verdedigers uit de basis. Seizoen erna maar weer verkocht doordat hij inmiddels de 30 gepasseerd was en nog bijna 6 miljoen opleverde.

Wilson, Dier, Bailly en Dier zijn idd leuke spelers voor mijn ploeg ondanks dat ze al wat aan de oude kant zijn, maar ik schat dat ze zeker nog 2 a 3 seizoenen meekunnen en de bedoeling is om hun terug te verkopen voordat ze te hard aftakelen.

7 uur geleden zei Kyrill:

Deze eindbaas aangetrokken met mijn Chelsea zomer stop begin seizoen 4.  Ben benieuwd @Urbeto Luis Diaz is nu 300K per week gaan verdienen met nieuw contract. Mag ook wel vorig seizoen had ie 14 goals 8 assists en 4x man of the match in de PL in 28 wedstrijden.

20211226154658_1.jpg

20211226154704_1.jpg

Mooie transfer. Toch maar weer Chelsea game opgepakt?

Ik heb de defensie nog eens een upgrade geven. Gekocht voor 16,5 miljoen inclusief clausules.

a4fa589989bb39a7f7bcc3d5fc9da95c.png

Ik zocht ook nog een goede rechtsback die de concurrentie met Agu moest aangaan, maar omdat al het transferbudget naar het kopen van Kumballa was gegaan heb ik Trippier gehaald voor 550k, deze veteraan kan nog wel anderhalf seizoen meegaan. ;c

0ad3c0c7a24e26bbcbc890be0d703efe.png

1 uur geleden zei glennix:

Ik heb de defensie nog eens een upgrade geven. Gekocht voor 16,5 miljoen inclusief clausules.

a4fa589989bb39a7f7bcc3d5fc9da95c.png

Ik zocht ook nog een goede rechtsback die de concurrentie met Agu moest aangaan, maar omdat al het transferbudget naar het kopen van Kumballa was gegaan heb ik Trippier gehaald voor 550k, deze veteraan kan nog wel anderhalf seizoen meegaan. ;c

0ad3c0c7a24e26bbcbc890be0d703efe.png

Mooie transfers doe je zeg, Schalke sowieso mooie club natuurlijk. :D 

Op 26-12-2021 om 11:22 zei ReneLeBlanc:

Seizoen 3 gepromoveerd naar Serie A en het geluk dat ik namen als Papetti kon aantrekken doordat hij nog steeds bij Brescia zat en net gedegradeerd was. Inmiddels is Papetti weg en dat leverde 40 miljoen op, verder nog mijn spitsen verkocht voor in totaal 50 miljoen en ook halve finale Europa League gehaald. En misschien dat mijn voorzitter af en toe zelf wat toelegt. ;c 

Ah dat scheelt natuurlijk ja :mrgy:

Door al dat prijzengeld in de World League kreeg ik een enorm transferbudget van 150 miljoen bij aanvang van seizoen twee. De club wou dat ik het helemaal spendeerde, maar dat is niet gelukt. Anders zou ik kopen om te kopen en daar vind ik niks aan.

Enkele spelers staan nog bij de transfers van vorig seizoen. Dit zijn voornamelijk newgens met talent die goedkoop waren op te halen. Zij zullen mijn u21 voor een paar jaar stofferen. Motika is een goedkoop talentje voor voorin, terwijl Aster Vranckx een groot Belgisch talent is voor op het middenveld. Cherki is een tweebenig toptalent dat tweede viool zal spelen (en zo alsnog veel minuten zal maken) op linksvoor (en ook op rechtsvoor wanneer nodig).

image.thumb.png.65b3195550c4c07bbf29c26433f335f3.png

image.png.33bae20d111f885aa4f45a7128af28db.png

Cuisance wordt onze nieuwe spelmaker. Van de Berg is een talentje en is meteen weer verhuurd. Welbeck was transfervrij en is een mooie polyvalente back-up.

image.thumb.png.4bbc2d6aa0747356f8441f93ffd0f190.png

Screentjes kunnen natuurlijk op aanvraag :) 

14 minuten geleden zei Nom de Guerre:

f83e79e2ef7b530e918fa18745d3fb6a.png

Volledig debiele transfer. Een rotatiespeler op de vleugel, die toevallig deel uitmaakt van een succesvolle ploeg en alleen omdat het een Brit is, komen de Premier League clubs met de geldbuidel :D 

En die 10 wedstrijden bij OHL zullen ook wel meespelen, dat is toch een soort kwaliteitslabel :D 

3 uur geleden zei Nom de Guerre:

f83e79e2ef7b530e918fa18745d3fb6a.png

Volledig debiele transfer. Een rotatiespeler op de vleugel, die toevallig deel uitmaakt van een succesvolle ploeg en alleen omdat het een Brit is, komen de Premier League clubs met de geldbuidel :D 

Die buitenspelers van jou die scoren wel vaak he en dan nog lekkere assistjes. Ben benieuwd naar je doelsaldo.

Wel bizar dat er zoveel neergelegd wordt voor een routatiespeler, maarja typisch FM zullen we maar zeggen.

Nadat ik in het eerste seizoen al Felix Agu heb gehaald en zowel kampioen ben geworden en de beker heb gewonnen, terwijl in de Champions League de kwartfinale werd gehaald, ook deze zomer qua geld rustig gehouden op de transfer markt. Pellegrini wilde ik in de winter al halen, daar Max weg kon. Nu kon ik hem voor nog minder halen en calculeerde hiermee een vertrek van Max in, die uiteindelijk niet transfereerde. 

Swedberg daarentegen wilde ik vorig jaar al halen, maar wilde toen niet. Ook in de winterstop wilde hij niet. Deze transfer periode wilde hij eerst ook niet, maar 1 maand later was hij wel bereid om de overstap te maken naar PSV. Toppertje in wording. Swedberg is overigens meteen terug gehuurd door Hammarby. 

Alle overige spelers waren transfervrije kansen die ik niet kon laten lopen, waarbij vooral Eustaquio een schot in de roos bleek. Ook Zagadou waar ik al sinds de winterstop in het vorige seizoen mee bezig was, is een welke versterking centraal achterin. Johnstone wordt de nieuwe nummer 1 keeper. Drommel speelde welliswaar een geweldig seizoen, maar vaak ook onnodige tegengoals om te oren gekregen. 

image.png.cffaaa78056c32856dc8faa89b9f1b4c.png

image.png.4d4163dcb5c194cbdcea3c7030167ab2.png

Ik wilde eigenlijk nog een spits halen, maar daar zowel Madueke en Max niet vertrokken, was het geld opgegaan aan deze twee spelers. Met Jason van Duiven, Fodé Fofana en Maxi Romero genoeg talent voor de hand om Zahavi en Vinicius te vervangen, die scoren allebei nauwelijks tot niet. 

Tweede seizoen is al voortvarend begonnen. 

Vrij drukke transferperiode in de eerste winterstop bij AA Gent. Toch paar spelers gehaald die ik nog niet kende. 

Allereerst Ben Romdhane, Tunesisch international van ES Tunis voor maar liefst 7.5 miljoen. 

Spoiler

image.thumb.png.500aebe0b749c9e28edc5c12572492d5.png

Verder besloot Sinan Bolat dat hij niet langer m'n doel wilde verdedigen, maar kwam eigenlijk vrij willekeurig uit bij Alvaro Montero. Paar interlands voor Colombia achter z'n naam, was transfervrij. Niet gek. 

Spoiler

image.thumb.png.8f5928a92d717b1fe6998d9289ad59e0.png

Daarnaast nog de jonge Nigeriaanse Akinkunmi Amoo gehaald van Hammarby voor een kleine €2 miljoen 

Spoiler

image.thumb.png.9e60bb3c992603733cb5cef1577958df.png

En last but not least Derlis Gonzalez terug gehaald naar Europa voor ongeveer €800K. 

Spoiler

image.thumb.png.e9500ae38cb8975886c15a0126b3d7cc.png

Eigenlijk vier spelers die direct gaan spelen, waarvoor ik alleen voor Ben Romdhane serieus geld heb betaald.