Jump to content

(Tussen)stand

Fantasy
 Share

Recommended Posts

16 minuten geleden zei neva:

Hoeveelste seizoen is dit inmiddels?

4de seizoen

7 minuten geleden zei Mordurette:

Lekker bezig. Hoe staat het met je faciliteiten op het moment?

Dat gaat de goede kant op. Laatste uitbreiding was het jeugdcomplex.

1570279900_Schermafbeelding2022-03-03om15_29_02.thumb.png.300ad379f5732546e9c6136d6dd45960.png

Oke, het is geen echte Pentagon challenge. Maar ik heb wel alle 5 CL's gewonnen :)  In China ging de route naar de Cl vrij voorspoedig (ik hoefde maar 4 wedstrijden). De AFC Champions League 2 clubs uit Zuid Korea in de kwart en halve finale. Weer een trofee in de pocket. Ik heb dit gedaan met 5 clubs die dit voorheen nog niet gedaan hebben (Braga, Club Leon, Cape Town City, Lanus en Shenzhen)

Ik heb een gok genomen want in augustus kwam de Rangers job (kans op 3 vrij makkelijke trofeeën) vrij. Aangenomen en vanaf 1 dec (3 dagen na de finale begonnen). Ik wil bij Rangers nu wel iets langer blijven eigenlijk. Heb gecluphopt als een dolle de laatste jaren (dit is al mijn 7e baan als clubmanager). Staat een prima team. Rangers wordt op dit moment ingame beter ingeschat dan Celtic dus we gaan voor wat mooie titels. Ik zou graag de Conference League met ze winnen. Wellicht dat ik mij hier creatief na toe ga bewegen in de jacht op zoveel mogelijk verschillende  trofeeën in FM 22.

nummer5!.png

Eerste seizoen in de eredivisie weer terug met NAC en doen het gelijk heel goed! Vorig seizoen kampioen geworden in de eerste divisie en nu al op weg om Europees te gaan spelen. Wel liggen wij uit de beker.

Football Manager 2022 8-3-2022 21_24_12.png

Football Manager 2022 8-3-2022 21_25_51.png

image.png.8e46698bbd9388564db09b8cb3403c99.png

Een heerlijk tweede seizoen gedraaid in de Eredivisie. Verloren van SC Heerenveen door een goal van Sven van Beek (hoe erg wil je het hebben) en op de laatste speelronde in de 89e en 95e minuut van FC Utrecht. Die nederlaag was wel terecht trouwens. Het rijtje met gelijke spelen maakt duidelijk dat we toch zeker 5 keer teveel reservespelers hebben opgesteld tegen zwakkere teams.

image.png.b01e4f13694a7e789eb596371d759f23.png

Ik zit in 2029 met mijn save met PSV en de Eredivisie heeft stappen gezet.

Na drie Europese speelronden staan PSV, Ajax en FC Utrecht (!) op overwintering in de Champions League, Sparta (!) en Feyenoord op overwintering in de Europa League en AZ in de Conference League. 

Kortom, de Eredivisie wordt steeds sterker. Sinds een half jaar ben ik ook bondscoach en langzaam dienen zich nieuwe opties aan. Leuke save dit! 

Voor het eerst, ik weet het 99% zeker, in mijn CM/FM loopbaan dat ik in Roemenie aan de slag ga. In jaar één werd ik 4e in de promotiepoule en mocht ik een promotie play-off spelen die ik wist te winnen. In seizoen twee staan we keurig bovenin, al lijkt Cluj nog een maatje te groot. Ik heb eigenlijk alleen Roemeense spelers gehaald, want je mag maar vier buitenlanders opstellen en ook nog eens verplicht 2 Roemeense spelers van -22 in de basis. Het is dus soms puzzelen, vandaar dat ik maar twee buitenlanders heb die ook echt goed zijn. Politehnica betekend trouwens Universiteit en niet politie oid

Naamloos.png.9255e1db4a2e20921855a48792251969.png

We gaan de winterstop in op een 5de plaats. Veel beter dan ik had verwacht en ook veel beter dan vorig jaar. Het doel was  toewerken naar die veilige 34 punten en dan zien waar we uitkomen. Die 34 punten zal ik in elk geval wel halen :D

1412558241_Schermafbeelding2022-03-28om10_44_15.thumb.png.c40d053c011325b35856bd7113cab34e.png

Het Seizoen voor ik Sheffield FC heb overgenomen waren ze gedregradeerd naar de English Northern Premier East  en hoopte vlot weer omhoog te gaan dit seizoen.  Gaat toch allemaal wat lastiger dan verwacht, We laten punten liggen die we moeten pakken. Het zit allemaal wel heel erg dicht bij elkaar het verschil tussen de nummer 1 en de nummer 7 is maar 3 punten.

image.png.48b1c8e583a2b9642d254556693fe7d1.png

Winterstop seizoen 4 met Fiorentina. We gaan gewoon verder waar we 4 seizoenen geleden mee zijn begonnen. Inmiddels al 65 wedstrijden geleden toen we voor het laatst verloren in de competitie. Gaat inmiddels wel wat stroever dan afgelopen seizoen, maar ongeslagen zit er alsnog in. Begon dit seizoen tegen AC Milan 0-0 en Internationale 2-1. Uit eindelijk nog gelijk gespeeld tegen Juve 1-1 en Lazio 1-1. Torino en Genoa verbasen dit jaar in positieve zin, AS Roma valt wederom tegen waarbij ook Inter (afgelopen 2 jaar een geduchte concurrent) erg tegenvalt. Vlahovic wint ondertussen zijn 2e Ballon D'Or.

image.png.df9770b12c1c12941f5650ec97c13be4.png

• 2 weeks later...