Jump to content

(Tussen)stand

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Naast Zawisza nu ook coach geworden van Polen -21. Bedoeling is om hiermee het EK en WK te winnen voor ik het 1e van Polen neem. Tegen die tijd moet deze generatie dan ook wel klaar zijn voor het eerste. Was geen lastige kwalificatie iig..

Naamloos.png

Deze moet ik natuurlijk even gelijk met jullie delen...

702ce5b6858cb35c60d129acfd3c3d8f.png

096bc0d1e277e9bf5ae54a3d36b93c75.png

b206b1b1a0338830cdf8b93b16f55e0e.png

Thuis 2-1 gewonnen waardoor we op onderling resultaat boven de Noren eindigen. Hadden we verloren hadden we hoogstwaarschijnlijk ook gewoon het EK gehaald omdat we bij de beste nummers twee zouden eindigen.

Edited by Mordurette

Op 29-1-2022 om 13:33 zei Michiel RAFC:

Tussenstand.png.8518635e95e88b8f697de9a5b066a9ea.png

1e seizoen in 2. Bundesliga. Door het gelijkspel voorlopig de rol even moeten lossen, Mainz en Schalke laten weinig steken vallen. Kan hier natuurlijk ook niet over klagen.

Met nog 1 speeldag te gaan, is dit de tussenstand. Laatste speeldag thuis tegen Bochum.

Tussenstand.png.fd68e8618fad9abdb61f3e2aa2260023.png

OOOOOOHHHHH Deze is heeeerlijk! :classic_love:  Ik zit er nu over te denken om voor een Pentagon light (ben begonnen met Braga, niet werkloos) te gaan. Doel voor FM 22 was op avontuur gaan. Europa kan ik afvinken. 

Mede mogelijk gemaakt door @Nom de Guerre en zijn 'vlucht naar voren' tactiek :)

CL!!!.png

Edited by Arezo

2 uur geleden zei Arezo:

OOOOOOHHHHH Deze is heeeerlijk! :classic_love:  Ik zit er nu over te denken om voor een Pentagon light (ben begonnen met Braga, niet werkloos) te gaan. Doel voor FM 22 was op avontuur gaan. Europa kan ik afvinken. 

Mede mogelijk gemaakt door @Nom de Guerre en zijn 'vlucht naar voren' tactiek :)

CL!!!.png

Welke tactiek is dat, ben nu erg benieuwd.

image.png.30761cbbe9f93abedd08d2f61c3704c7.png

Stiekem FM 20, hele tijd terug was deze keer gratis bij Epic, eigenlijk amper aangeraakt tot een paar maanden terug. Echt voor het eerst sinds de eerste versie van FM dat ik echt plezier heb in het spel. Ik viel altijd weer terug op CM 01-02. Begon met België, 2x Europees kampioen, 2x Vice-Wereldkampioen, daarna CL met Liverpool, heel even Inter en daarna het Club WK gewonnen met Arsenal. Zit nu in het eerste seizoen met Utrecht in 2030/2031. Halve selectie wilde verkocht worden, dus heb me flink moeten versterken. Doel voor mezelf was de 5e plek, maar een top 3 notering zit er zeker in. Heb nu ook voor het eerst een eigen tactiek die nog redelijk werkt ook. Maak dit seizoen even af maar ga FM 22 waarschijnlijk wel aanschaffen.

7 uur geleden zei Mark Hughes:

Heel het seizoen bovenaan gestaan laatste 5 wedstrijden verloren ineens komt de klad erin pff:( xd 

DERBY.png

Ik heb precies hetzelfde in S01 met Stoke City. Stond keurig op plek 2, laatste 5 wedstrijden lijk ik het te vergooien en moet ik nog punten pakken om uberhaupt de playoffs te behalen. Kans op plek 1 is er niet meer, kans op plek 2 erg klein. Verlies ook gewoon van teams die ik normaal gesproken oprol....

3 uur geleden zei MarcFM1993:

Ik heb precies hetzelfde in S01 met Stoke City. Stond keurig op plek 2, laatste 5 wedstrijden lijk ik het te vergooien en moet ik nog punten pakken om uberhaupt de playoffs te behalen. Kans op plek 1 is er niet meer, kans op plek 2 erg klein. Verlies ook gewoon van teams die ik normaal gesproken oprol....

heel bijzonder is dat idd pff ik heb vooral jonge talenten gehuurd van de grote clubs maar de klad zit er flink in nu nu eerst de halve finale playoffs op wembley tegen QPR 

Het zit er weer op. Doelstelling behaald, toch wel vrij zuur dat ik net Europa League mis loop. Voor de zomerstop staat er weer een ware make-over op de rol. Paar sterkhouders willen niet verlengen en die wil ik volgend jaar niet gratis laten vertrekken.

image.png.089e1bdc41862172fdb867c695146d15.png

Op 4-2-2022 om 21:54 zei Arezo:

CL!!!.png

Welke tactiek is dit als ik vragen mag?