Jernx Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 Halverwege seizoen 1 met Arsenal. Tevreden uiteraard qua positie en het verdedigende werk (Ramsdale is echt een held). Niet tevreden over het aanvalsspel. Enorm veel moeite met het afmaken van de kansen en daardoor vrijwel geen wedstrijd rustig kunnen kijken. Helaas ook niet al te veel geld beschikbaar om gelijk al een of meerdere nieuwe spitsen aan te schaffen dus al blij als we aan het einde van het seizoen bij de bovenste vier blijven en CL kunnen halen (met het daarbij behorende prijzengeld en stijgende reputatie waardoor we op de transfermarkt meer kunnen doen). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 5de seizoen met Dender, helaas net geen PO1 gehaald maar wel PO2 gewonnen en omdat Genk zowel de beker als de competitie won is het laatste Conference League ticket voor ons zonder dat we tegen de nummer 4 moeten spelen van PO1. In de Conference League stromen we in in de 2de voorronde en hopelijk kunnen we deze keer wel de groepsfase halen. Financieel gezien staan we nu bijna 4 miljoen in het rood, maar door het fantastische seizoen van Rossi met 40 goals in 41 wedstrijden verwacht ik wel dat een club de clausule van 15 miljoen euro op hem komt lichten omdat zijn waarde daar nu ook al boven stijgt. Selectie info Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 17 uur geleden zei glennix: 5de seizoen met Dender, helaas net geen PO1 gehaald maar wel PO2 gewonnen en omdat Genk zowel de beker als de competitie won is het laatste Conference League ticket voor ons zonder dat we tegen de nummer 4 moeten spelen van PO1. In de Conference League stromen we in in de 2de voorronde en hopelijk kunnen we deze keer wel de groepsfase halen. Financieel gezien staan we nu bijna 4 miljoen in het rood, maar door het fantastische seizoen van Rossi met 40 goals in 41 wedstrijden verwacht ik wel dat een club de clausule van 15 miljoen euro op hem komt lichten omdat zijn waarde daar nu ook al boven stijgt. Selectie info Inhoud verbergen Geweldig zeg!! Goed bezig maatje!! ''Winterstop'' vanwege het WK van Qatar. Hopelijk kunnen we 2e seizoenshelft het gat dichten naar de top 3. Als we iig maar plek 4 vast houden of meer. Vorig seizoen gingen we door naar de EL als nummer 3 in poule met Dortmund en Benfica oa. Nu zijn we afgetekend 1e geworden in poule met Juventus, Monaco en Zenit. Alle 5 Engelsen teams wij, Liverpool, City, Leeds en Arsenal zijn allemaal doorgegaan als nummers 1. Alleen Liverpool had met 18 punten meer punten dan ons. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 Vorig jaar win ik alles inclusief de CL. Dit seizoen helaas verloren van Man City in de 1/8e finale. Maar ook in de competitie speel ik ieder seizoen twee finales, wat is dit joh.... Mag geen slippertje maken. Geen ruimte om nieuwe tactieken te proberen :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost December 10, 2021 Share Gepost December 10, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 11, 2021 Share Gepost December 11, 2021 6de seizoen met Dender, het is een fantastisch seizoen geweest! KAMPIOENEN! Ook zijn we tot de kwartfinale van de Conference League geraakt. In de Beker zijn we ook tot de kwartfinale geraakt. Reguliere Competitie PO1 Conference League Selectie Info Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost December 11, 2021 Share Gepost December 11, 2021 5 uur geleden zei glennix: 6de seizoen met Dender, het is een fantastisch seizoen geweest! KAMPIOENEN! Ook zijn we tot de kwartfinale van de Conference League geraakt. In de Beker zijn we ook tot de kwartfinale geraakt. Reguliere Competitie PO1 Conference League Selectie Info Inhoud verbergen Nsimba zo goed geworden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 11, 2021 Share Gepost December 11, 2021 7 minuten geleden zei Jaspeeer123: Nsimba zo goed geworden? Hij presteert beter dan dat hij is eigenlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost December 12, 2021 Share Gepost December 12, 2021 Op 9-12-2021 om 18:37 zei Brozai: Vorig jaar win ik alles inclusief de CL. Dit seizoen helaas verloren van Man City in de 1/8e finale. Maar ook in de competitie speel ik ieder seizoen twee finales, wat is dit joh.... Mag geen slippertje maken. Geen ruimte om nieuwe tactieken te proberen :( Wat kan het tij keren zeg: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchDoofus Gepost December 13, 2021 Share Gepost December 13, 2021 1e seizoen 10e, selectie omgegooid en alle middelmaat eruit en versterkingen die echt wat toevoegen terug kunnen halen. Dit seizoen alles boven verwachting nu, en het klinkt raar maar directe promotie zou denk ik killing wezen aangezien ik dan zonder budget kom (trainingscomplex wordt uitgebreid, weg 2M balans) en me niet genoeg kan versterken door het ontbreken van status. (Create a club modus waarbij Volendam vervangen is, selectie verwijderd is en automatisch aangevuld. Clubstatus is teruggebracht naar 2500 ipv de 4500 van Volendam) Ik denk ook niet dat we dit kunnen volhouden door onze vele kaarten pakken, dat in combinaties met blessures. Playoffs halen en meespelen zou al het seizoen compleet maken en tot nu toe liggen we op die koers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 13, 2021 Share Gepost December 13, 2021 7de seizoen met Dender, we begonnen met een prijs na winst in de Supercup. In de groepsfase van de CL eindigden we 3de zodat we verder mochten overwinteren in de EL. In de EL hebben we de Kwartfinale gehaald maar daar in was Liverpool te sterk In de reguliere competitie zijn we 3de geëindigd maar in PO1 waren we 2de zodat we volgend seizoen nog de voorronde in de CL spelen. Nu ben ik aan het twijfelen om nog met Dender door te gaan, voorlopig blijf ik maar ik ga eens kijken of er een baan vrijkomt bij een leuke subtopper in één van de grote competities en dan ga ik daar misschien solliciteren. Reguliere competitie PO1 Selectie-info Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 14, 2021 Share Gepost December 14, 2021 Het gaat heerlijk. Oud nummer 1 Spurs staat nog maar 2 punten achter ons op plek 3. En in de CL hebben we 2x Dortmund en als we doorgaan de winnaar van Leeds-Porto.Leeds schakelde hiervoor Atletico Madrid uit wij Benfica. Nu staat Leeds 11e dit seizoen maar vorig seizoen werden ze knap 4e. En ome Haaland is inmiddels ook helemaal los met 15 goals in de PL en 2 assists in 19 duels basis daar en 4x als invaller en 7 goals in de CL waarvan 3x in de basis en 3x als invaller. @rich ruzzian @delichris @Karlo @Nom de Guerre @MNie @Urbeto @RubenS2 @neva En ik heb Kante toch wel voor jaar weten te verlengen met salaris verlaging van 350K per week naar 300K per week. En Billy Gilmour heeft dit seizoen toch al 20 duels basis en 3x als invaller en Conor Callagher 11 duels basis en 9x als invaller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 14, 2021 Share Gepost December 14, 2021 Gaat goed hoor @Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost December 14, 2021 Share Gepost December 14, 2021 Zag dat je inmiddels ook een andere tactiek gebruikt? Met Lukaku en Haaland in de spits? Champions League ligt de weg om ver te komen in mijn ogen open! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 14, 2021 Share Gepost December 14, 2021 5 minuten geleden zei delichris: Gaat goed hoor @Kyrill Thnx maat idd ja. 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Zag dat je inmiddels ook een andere tactiek gebruikt? Met Lukaku en Haaland in de spits? Champions League ligt de weg om ver te komen in mijn ogen open! Klopt ! Een 4312 helemaal zelf gemaakt en loopt als een trein. Zojuist 0-4 bij Dortmund gewonnen. Ik zou screens toevoegen. Ik ging eerst heellang best goed op een 4231 behoorlijk lang maar toen kwam er flinke dip en sindsdien dit: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchDoofus Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 En weer 11 wedstrijden later ziet de wereld er al weer wat anders uit voor ons, zoals voorspeld... zojuist mn 2e grote nederlaag in 4 wedstrijden geleden waarbij we 6 goals elke keer om de oren kregen. (zie ik speel nu tegen topic) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiW. Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Herbstmeister in seizoen 3! Dortmund en Bayern zijn aan het klungelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 Begonnen aan een nieuwe save met Schalke 04, gelukkig rechtstreeks kunnen promoveren na een goede reeks op het einde van het seizoen. Financieel is het wel een grote puinhoop maar dan is de uitdaging des te groter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchDoofus Gepost December 15, 2021 Share Gepost December 15, 2021 (edited) En wederom 11 wedstrijden later met nog 5 te gaan, is het strijden om directe promotie ware het niet dat Jong Ajax niet kan promoveren natuurlijk Wel wat blessureleed gehad, nog meer kaarten en schorsingen te pakken maar niet meer al te grote nederlagen geleden. Ook dankzij extra spits aankoop Joey Konings, die lekker bezig is helemaal voor zijn doen. (100k van de Graafschap gekocht in de winter omdat spelers klaagden dat we voor die positie te kort kwamen.) Ondertussen ook nog een paar contracten kunnen verlengen, alleen is het geld wel op met nog 20k op de bank. Als we dit volhouden, gaat het volgend seizoen zwaar worden verwacht ik. EDIT: Wedstrijd later, Uit bij Roda 0-2 gewonnen waardoor directe promotie een feit is Edited December 15, 2021 by DutchDoofus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 16, 2021 Share Gepost December 16, 2021 Seizoen 2, zeer onverwacht CL voetbal gehaald. Wel veel geluk gehad in een aantal wedstrijden. Nu slim investeren in de spelersgroep, heb 13 miljoen om te besteden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 17, 2021 Share Gepost December 17, 2021 Seizoen 3 en we zijn terug in de Serie A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 19, 2021 Share Gepost December 19, 2021 1e met 32 punten na 13 duels. hopelijk houden we het vol. Liverpool verloor 1-0 bij Villa waar wij 0-0 speelden en ze speelde 1-1 bij Leicster waar wij 2-5 uit bij wonnen. Maar is nog hele lange weg te gaan moeten Liverpool nog zowel thuis als uit verder van de elite teams alleen nog maar Arsenal thuis 0-0 en City uit 1-0 verlies gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Als je denkt dat Rusland spannend is, Italië kan er ook wat van hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 21, 2021 Share Gepost December 21, 2021 Wij krijgen de eer om Cagliari de Serie A uit te trappen en ons zelf Europa in te schieten op de slotdag van mijn eerste serie A seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 22, 2021 Share Gepost December 22, 2021 (edited) Iets minder concurrenten aan het eind van het seizoen, maar spannend is het wel! Met het resterende programma: Edit: Het wordt in de volgende ronde beslist. Ik zie het somber in gezien het thuisvoordeel van Internazionale. Edited December 22, 2021 by MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts