glennix Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 Seizoen 6 Dit was een seizoen waar we verder kunnen op bouwen, we zijn nooit in degradatiegevaar gekomen en in januari waren we mathematisch al veilig gespeeld. Met Hugill hebben we goud in handen, hij scoorde maar liefst 32 goals in 38 wedstrijden! Daarnaast zijn ook Köningsdörffer en Elanga belangrijk in het aanvallende compartiment. Met Gibson en Debast heb ik ook het ideale centrale duo achterin. In de Carabao Cup hebben we weer de Kwartfinale gehaald maar was Arsenal te sterk. In de FA Cup lagen we er weer vroeg uit omdat we Manchester United loten in de Derde Ronde. Selectie info Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost November 28, 2021 Share Gepost November 28, 2021 Seizoen 7 In november 2027 heb ik de kans gekregen om de overstap te nemen van Sheffield Wednesday naar Arsenal en dit heb ik ook gedaan aangezien Arsenal mijn favoriete ploeg in Engeland is. Arsenal stond rond de 16de plek toen ik er aan kwam en we zijn nog 6de kunnen eindigen na een goede reeks op het einde van het seizoen. Dus volgend seizoen spelen we Europa League. Toen ik bij Sheffield Wednesday vertrok hingen we rond de 12de plek, gelukkig heeft de nieuwe coach daar de degradatie kunnen vermijden na een slechte reeks. Als nieuwe aanwinst in doel heb ik al Vandenvoordt vastgelegd en ik ben ook bezig met rechtsback Livramento van Southampton. Voor de rest moet ik kijken wat de overbodige spelers opbrengen om eventuele verdere versterkingen te halen. Selectie info Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Met het oog dat we pas 8 wedstrijden onderweg zijn en ik aan het eind van het seizoen minimaal zevende wil staan, mag ik niet ontevreden zijn. Toch ben ik dat wel. In speelronde twee stuur ik Ajax terug naar Amsterdam na een 4-0 overwinning, om vervolgens een week later in Leeuwarden totaal van de mat gespeeld te worden en zelf met 4-1 naar huis gestuurd worden. Een week later speel je 1-1 tegen een FC Utrecht die 70 minuten met 10 man moest spelen. Zijn zomaar vier kostbare punten, waardoor je vierde had moeten staan. Gelukkig is het seizoen nog lang... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Tien wedstrijden verder en we staan op een vijfde plaats. Sparta en AZ wisten beide nog maar drie wedstrijden te winnen, super handig voor ons. Helaas was een van de drie overwinningen van de Rotterdammers nog wel tegen ons. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 1ste seizoen met Dender. Op naar 1B! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 Je raast wel snel door de seizoenen heen @glennix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 (edited) Seizoen 3. Ongeslagen met slechts 1 gelijkspelletje https://ibb.co/mcWjJ86 Edited December 1, 2021 by dvsermelo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 12 minuten geleden zei dvsermelo: Seizoen 3. Ongeslagen met slechts 1 gelijkspelletje https://ibb.co/mcWjJ86 Nog een vraagje. Op welke website(s) uploaden jullie je afbeeldingen? Ik had altijd Mupload, maar die pagina is er niet meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 41 minuten geleden zei RubenS2: Je raast wel snel door de seizoenen heen @glennix Ja, ik heb echt van die weken/maanden dat ik enorm FM verslaafd ben. En ik heb veel vrije tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 1 uur geleden zei dvsermelo: Nog een vraagje. Op welke website(s) uploaden jullie je afbeeldingen? Ik had altijd Mupload, maar die pagina is er niet meer. Mupload is helaas ter ziele gegaan, maar sindsdien gebruik ik imgur. Werkt op vergelijkbare wijze als Mupload deed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 2, 2021 Share Gepost December 2, 2021 2de seizoen met Dender en wat voor één! Na het kampioenschap vorig jaar op het derde niveau in België doen we het dit keer over op het 2de niveau. We hebben voor de winterstop de hele tijd op plaats 1 gestaan met 10 punten voorsprong op de 2de in de stand Westerlo. In de 2de seizoenshelft hebben we veel punten laten liggen waardoor we 1 wedstrijd voor het einde van de competitie op plaats 3 stonden. Op de laatste speeldag pakte Lommel maar 1 punt en wij speelden tegen Westerlo voor het kampioenschap, alleen met winst waren wij kampioen, we speelden een fantastische partij maar konden maar 1 keer scoren, gelukkig was dat genoeg voor het kampioenschap! Op naar 1ste Klasse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 3, 2021 Share Gepost December 3, 2021 Is gewoon ronduit matig seizoen.... Maar maken nog steeds kans op zowel EL als CL voetbal.. De top 3 is bepaald, alles eronder is wel heel erg dichtbij elkaar... Leuk dat City ook struggeled net als ons en dat Leeds, Leicster en Villa het zo goed doen... In de CL haalde we de laatste 16 niet na 0-3 thuis nederlaag tegen Benfica. Nu nemen we in EL op tegen Young Boys.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost December 3, 2021 Share Gepost December 3, 2021 Gelukkig is de 3de/4de plek niet ver weg. mag je niet meer al teveel punten laten liggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 3, 2021 Share Gepost December 3, 2021 6 minuten geleden zei rich ruzzian: Gelukkig is de 3de/4de plek niet ver weg. mag je niet meer al teveel punten laten liggen. Thnx. Nou 3e plek is wel heel ver weg bijna 20 punten met nog 13 duels te gaan. Plek 4 is wel in buurt ja en idd mag vrijwel niks meer weggeven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost December 3, 2021 Share Gepost December 3, 2021 Waar ik via play-offs Europa probeerde te bereiken, is dat dus direct gelukt met een vierde plaats. Feyenoord had de beker gewonnen en daardoor wist ik 3 speelronde voor het einde al dat ik Europees voetbal gehaald had. Nu de knop op en focussen op het komende jaar. Joris van Overeem en Mats Knoester komen transfervrij helpen. Rechtsback Pachonik heeft helaas voor een avontuur in het buitenland gekozen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 3de seizoen met Dender en mijn 1ste seizoen in 1ste Klasse. Volgens de bookmakers waren we een vogel voor de kat maar we hebben toch een erg mooie 8ste plaats gehaald. In Play-Off 2 eindigden we wel laatste in de groep. Op naar seizoen 4! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost December 5, 2021 Share Gepost December 5, 2021 Loopt wel aardig tot nu toe.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost December 6, 2021 Share Gepost December 6, 2021 (edited) Seizoen 1 is van start en we gaan prima. Citaat Edited December 6, 2021 by MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 6, 2021 Share Gepost December 6, 2021 4de seizoen met Dender en ons 2de seizoen in 1ste klasse. We gaan volgend seizoen zowaar Europa in! Financieel staan we meer dan 3 miljoen in het rood dus zal ik wat spelers moeten proberen te verkopen voor financieel wat meer ademruimte te creëren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 De eerste helft van mijn 1e seizoen met Feyenoord zit erop. Beloofd nog een zeer spannende titelstrijd te worden. Van de toppers speelde ik alleen gelijk tegen Ajax en won ik met 7-0 van PSV, 4-0 van Vitesse en 2-1 van AZ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 @glennixHoe ziet je team eruit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suspiger Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 Ik ben ook wel benieuwd naar het team van @dvsermelo, wat een prestatie zeg! Met PSV kan ik pas het 3e seizoen kampioen worden na 2 jaar steeds achter Ajax te eindigen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 3 uur geleden zei Glenn08: @glennixHoe ziet je team eruit? Dit is mijn huidige team begin seizoen 5: Screens beste spelers: Spoiler Transfers van de laatste 2 seizoenen: Spoiler Eigenlijk een redelijk beperkte kern maar het geld is er gewoon niet, alle inkomende spelers zijn gratis gekomen. Alleen de lonen zijn nu fors omhoog gegaan tegenover 2 jaar geleden maar dat zijn nog altijd maar de gemiddelde lonen van een degradatiekandidaat in 1se klasse. Dankzij de 4 miljoen inkomsten staan we voorlopig met een positief saldo op de bankrekening, maar doorheen het seizoen word er fors verlies gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 @glennixIk ken de problemen met de financiën ook. Het is gewoon zaak om met die beperkte kern Europees te halen, en dan kan je verder bouwen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 5 uur geleden zei Glenn08: @glennixIk ken de problemen met de financiën ook. Het is gewoon zaak om met die beperkte kern Europees te halen, en dan kan je verder bouwen. Helaas ben ik uitgeschakeld in de laatste voorronde van de Conference League met 6-5 over 2 wedstrijden bekeken tegen Galatasaray, hopelijk volgend seizoen beter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts