TomFsoccer Gepost June 11 Share Gepost June 11 Dominantie in de competitie! Ook halve finale Champions League gehaald, onder andere Bayern geklopt. Man City was maatje te groot. We gaan proberen hetzelfde te behalen komend seizoen, alleen wil ik in Portugal alles winnen dus ook de bekers. Het zijn er 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost June 11 Share Gepost June 11 7 minuten geleden zei TomFsoccer: Dominantie in de competitie! Ook halve finale Champions League gehaald, onder andere Bayern geklopt. Man City was maatje te groot. We gaan proberen hetzelfde te behalen komend seizoen, alleen wil ik in Portugal alles winnen dus ook de bekers. Het zijn er 2. Zonde dat Vitoria zo erg is afgezakt 😩 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost June 11 Share Gepost June 11 1 uur geleden zei Mordurette: Zonde dat Vitoria zo erg is afgezakt 😩 Ja heel verrassend ook gezien ze voorbije 2 seizoenen telkens 5e werden en Europees speelden. Dat kwam vooral met Estupiñan die een doelpuntenmachine was, echter heeft de coach dit seizoen voor een andere spits gekozen met Mattia Destro. Heel dom dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satioz Gepost June 11 Share Gepost June 11 Inmiddels een flink stuk verder met Curzon. League Two afgesloten op een tweede plek en dus promotie naar League One. Uitdaging anzich want weinig financien en een selectie die flink versterkt moet worden. Met veel koopjes/transfervrij wat kunnen halen en helaas mijn beste keeper verloren voor 900k. Desondanks hele seizoen boven verwachting gepresteerd en in januari mijn doel bijgesteld naar minimaal play-offs. Het werd echter nog iets beter. Nu opnieuw puzzelen voor volgend seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost June 11 Share Gepost June 11 Goh, dat gaat als een tiet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost June 13 Share Gepost June 13 Heel spannend bovenin met nog 6 wedstrijden te gaan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 13 Share Gepost June 13 In seizoen 2 kampioen geworden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost June 14 Share Gepost June 14 Na 3 jaar is de eerste prijs in m'n journeyman game binnen Kon de overstap maken naar het 1e en 2e niveau van Zweden, maar er voor gekozen om met Frösö op het vierde niveau de titel te pakken. Mede die keuze gemaakt omdat ik niet in Zweden wil blijven, daarnaast gaat de huidige voorzitter met pensioen dus leek het me een mooi moment om zelf ook te stoppen, gaan we beide weg met een prijs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost June 14 Share Gepost June 14 Gauw screentje posten, voordat de boel in elkaar dondert O.a. al gespeeld tegen Twente, Heracles, Vitesse, Groningen, PSV en Feyenoord! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 14 Share Gepost June 14 Eindstand seizoen 3, mooi rentree in de Eredivisie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost June 15 Share Gepost June 15 Het is gezellig boven in de Eredivisie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost June 15 Share Gepost June 15 Doel van bestuur is de derde plaats, denk dat dat wel moet lukken. Ben door in de CL en moet daar tegen Chelsea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost June 15 Share Gepost June 15 Twee keer op rij: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satioz Gepost June 15 Share Gepost June 15 De eerste drie wedstrijden tegen Brentford (1-3) Southampton (0-2) Bournemouth (0-1) beloofde weinig goeds zoals te verwachten. Besloten om daarom op laatste dag nog snel drie transfers te doen en rode cijfers voor lief te nemen. Nu halverwege ben ik opnieuw verbaasd en volop kansen voor meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost June 15 Share Gepost June 15 In de laatste competitieronde kon de nummer 12 zelfs nog in de degradatie play-offs belanden. Gelukkig lukte het nog om ons te handhaven, en dat zonder play-offs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 15 Share Gepost June 15 (edited) Oppermachtig in Schotland In Europa wordt het spannend en komt het op de laatste wedstrijd tegen Benfica aan, maar ik heb vertrouwen erin! Edit: We verliezen met 3-0 maar gaan toch door Edited June 15 by MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost June 16 Share Gepost June 16 Degelijk begin. Eerste 4 wedstrijden niet weten te winnen, maar sindsdien nog maar één keer verloren. Contract ook verlengd met 2 jaar ondertussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 16 Share Gepost June 16 Dit mag niet meer mis gaan toch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 16 Share Gepost June 16 Op 5-6-2022 om 17:17 zei TomFsoccer: Voorlopig stand: 4e plek, maar wel 1 wedstrijd minder dan Benfica. Het grote doel in S1 is om top 3 te spelen en alvast 1 van de grote 3 (Benfica, Porto en Sporting) er uit te stoten: Nu al weg bij Cagliari?:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost June 16 Share Gepost June 16 37 minuten geleden zei Kyrill: Nu al weg bij Cagliari?:( Was het plezier daar kwijt. Deed het ongelofelijk maar kreeg amper budget, kon vrij weinig beginnen tegen de groten in Italië. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satioz Gepost June 16 Share Gepost June 16 Einde seizoen in de Chmpionship, maar zal het dan toch via de play-offs? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 16 Share Gepost June 16 6 minuten geleden zei TomFsoccer: Was het plezier daar kwijt. Deed het ongelofelijk maar kreeg amper budget, kon vrij weinig beginnen tegen de groten in Italië. Duidelijk verhaal. Ik zit zelf in mijn eerste 4 maanden bij Genoa in april 2036. Tot nu toe vind ik het heerlijk, we hebben oa gewonnen bij Lazio, Ac MIlan uit, thuis van Inter en gelijk thuis tegen Atalanta en uit bij Fiorentina gelijk. Veel plezier en succes bij Braga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satioz Gepost June 16 Share Gepost June 16 Net tijd genoeg om seizoen af te maken, zie d elening voor uitbreiding van het stadion al tegemoet: Maar ik reserveer graag ook een standbeeld voor Russ die echt lekker wat heeft gescoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 16 Share Gepost June 16 Met 100 punten en een voorsprong van 19 punten op de concurrent kan ik spreken van een geslaagd eerste seizoen in Schotland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost June 17 Share Gepost June 17 Al bij al een prima 1ste seizoen. Wetende dat het grootste deel van de selectie een heel seizoen tegen mij was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts