glennix Gepost May 5 Share Gepost May 5 Makkelijk in de PL gebleven als promovendus en zelfs Conference League gehaald voor het komende seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost May 7 Share Gepost May 7 Ongeslagen kampioen maar tot op de laatste speeldag moeten zweten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost May 9 Share Gepost May 9 Na vorig seizoen de 7de plaats te hebben gepakt pakken we dit seizoen de 5de plaats. En als kers op de taart pakken we 2 prijzen met de FA Cup en de Conference League! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 11 Share Gepost May 11 Seizoen 2025-2026 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost May 11 Share Gepost May 11 (edited) Zonder puntenverlies de winterstop in Kijken hoever we dit kunnen doorzetten edit: natuurlijk verlies ik de eerste wedstrijd na de winterstop Edited May 11 by TheRealOne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 12 Share Gepost May 12 Derde keer kampioen in vier jaar tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost May 13 Share Gepost May 13 (edited) Begonnen met een overwinning, toen 2 nederlagen. Daarna tactisch wat kleine wijzigingen doorgevoerd met betrekking tot het dekken. Daarna 8 wedstrijden ongeslagen. Edited May 13 by Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost May 13 Share Gepost May 13 Zo, de eerste onofficiele prijs is binnen: Herbstmeister 2020 - 2021 met Die Geißbocke, FC Köln. Laatste kampioenschap dateert uit 1977 - 1978, waarbij in 1992 - 1993 voor het laatst europees is gespeeld in het RheinEnergieStadion of zijn voorgangen Müngersdorfer Stadion. Zal nog een mooie tweede seizoenshelft worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost May 15 Share Gepost May 15 Arm PEC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satioz Gepost May 15 Share Gepost May 15 Dit weekend een sidegame begonnen met Curzon Ashton uitkomende in de Vanarama National League South. Eerste seizoen verrassend kampioen geworden en dit seizoen dus gepromoveerd naar de Vanarama National League. Helaas wil bestuur nog niet aan fullprof status en ook qua investeringen in jeugd/training willen ze nog niet en moederclub voor extra inkomsten ook niet. Desondanks met 10 wedstrijden te gaan zit er misschien toch opnieuw een promotie in. Het blijft lekker dichtbij in ieder geval in de top: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost May 15 Share Gepost May 15 Winterstop, ben best tevreden. Inmiddels alweer 6 wedstrijden achter elkaar zonder tegendoelpunt, record dit seizoen is 7. Mijn topscorer gaat helaas naar de Africa Cup, hoop dat Nigeria er snel uitvliegt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satioz Gepost May 15 Share Gepost May 15 Helaas geen kampioen hoewel het continue stuivertje wisselen was. Maar laatste twee duels terecht gelijkspel en had geen recht op kampioenschap. Dus veroordeeld tot de play-offs. Morgen de play-offs er maar eens door rammen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satioz Gepost May 16 Share Gepost May 16 Het wonder is alsnog geschied. Halve finale 0-1 achter en 2de helft zeer verdedigend gaan spelen met succes, 2-1 winst. Finale tegen Aldershot, 38.820 bezoekers waarvan 31,590 uitsupporters, maar dat mag de pret niet drukken: Dat wordt een elftal neer zien te zetten voor volgend seizoen. Wel profstatus direct na de wedstrijd, beter jeugdcomplex en verplichte uitbreiding van stadion om aan eisen te voldoen. Laatste resulteert wel in een schuld van 1 miljoen dus nog een uitdaging erbij gezien we het al niet breed hadden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost May 16 Share Gepost May 16 Zo speel je Play-offs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 17 Share Gepost May 17 Back to Back 4 keer in vijf jaar. Van Bayern geen sprake meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al Veni Gepost May 17 Share Gepost May 17 Halverwege het eerste seizoen in de Championship. Begin langzamerhand in ieder geval op de play-offs te hopen, al ligt het allemaal nog heel dicht bij elkaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost May 17 Share Gepost May 17 Seizoen 1 in de Premier League: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost May 18 Share Gepost May 18 Koning van de Pingels en Verlenging Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost May 18 Share Gepost May 18 Jaarlijkse 34 punten post. Het duurde iets langer dan vorig jaar omdat we veel punten verloren door de Europese drukte. Na de winterstop zijn we alvast gestart met een inhaalrace. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost May 19 Share Gepost May 19 Reguliere seizoen zit erop, nu door naar de Kampioensgroep. Ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al Veni Gepost May 19 Share Gepost May 19 Eerste helft van m'n debuutseizoen zit er op. Het is dat vier andere ploegen er voorlopig echt helemaal niets van bakken, anders waren de degradatiezorgen denk ik een stuk groter geweest.... Begon het seizoen met een 532 counterformatie, waarmee ik de nodige punten kon sprokkelen. De eerste overwinning bleef echter heel lang uit, dus in thuis- en relatief makkelijkere wedstrijden ben ik overgestapt op de vertrouwde 433 gegenpress. Dat leverde in wedstrijd 14(!) m'n eerste overwinning op in eigen huis tegen Leicester. Daarna liep het met 7 punten uit 5 wedstrijden een stuk vlotter, hopelijk kunnen we dat doorzetten in de tweede seizoenshelft. Leeds werd vorig jaar trouwens nog 9e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost May 20 Share Gepost May 20 In de winterstop was is nog "Herbstmeister". Daarna ging het wat minder, maar ik vraag ook veel van mijn selectie. Nog 5 wedstrijden en CL is veilig gesteld. Het zou al een zware uitdaging om Conference League te halen, maar dat volgend seizoen de Champions LEague Hymne speelt in het RheinEnergiestadion is wel een puike prestatie. Nu zorgen dat ik goed voor de dag kan komen en goed versterken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al Veni Gepost May 20 Share Gepost May 20 Handhaving! Ff teruggekeken: in 2 van de 5 vorige seizoenen zou ik met dit puntenaantal onder de streep belanden, dus ik kom nog best goed weg. Door die bizarre tv-gelden is de transferbuidel weer met een miljoen of 35 aangevuld, dus hopelijk kan ik komend seizoen de degradatiestrijd een beetje ontstijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost May 22 Share Gepost May 22 Niet zo heel erg tevreden over dit tweede seizoen. Had op meer gehoopt na een 8ste plek in seizoen 1. Iets beter moeten versterken. Al is het toch op zich een aparte eindklassering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost May 23 Share Gepost May 23 Op 18-4-2022 om 11:22 zei MisterX: Voor de tweede keer op rij kom ik net te kort voor het kampioenschap. Hopelijk kan ik volgend jaar de rollen omdraaien. Je speelt met een zelf aangemaakt team? In welke divisie ben je gestart in de Oostenrijkse competitie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts