Jump to content

Go or no go?

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 minuut geleden zei MNie:

Omdat ik daar drie seizoenen wat opgebouwd had... Maar de laptop staay nog uit, kan alle kanten op nog 

Dat is altijd hè dat je wat opbouwt na drie seizoenen. Zou ook enkel weggaan als je geen progressie zou zien met ADO en de stap richting de top 3 er niet in zou zitten maar ik denk niet dat dat het probleem is.

16 minuten geleden zei Mordurette:

Dat is altijd hè dat je wat opbouwt na drie seizoenen. Zou ook enkel weggaan als je geen progressie zou zien met ADO en de stap richting de top 3 er niet in zou zitten maar ik denk niet dat dat het probleem is.

Ja vind het zonde om dat weg te gooien, maar er is ook nog niet veel mogelijk. Met Rangers wel de topper van Schotland te pakken. Vier seizoen achter elkaar kampioen, dus zit daar dan nog uitdaging in. Het team daar is overigens niet heel sterk. Ga zo maar eens kijken welke ik start.

34 minuten geleden zei MNie:

Ja vind het zonde om dat weg te gooien, maar er is ook nog niet veel mogelijk. Met Rangers wel de topper van Schotland te pakken. Vier seizoen achter elkaar kampioen, dus zit daar dan nog uitdaging in. Het team daar is overigens niet heel sterk. Ga zo maar eens kijken welke ik start.

Uitdaging ligt vooral Europees, denk ik. Je elftal verbeteren is stap één, daarna Europees domineren 🙂

12 minuten geleden zei Mordurette:

Uitdaging ligt vooral Europees, denk ik. Je elftal verbeteren is stap één, daarna Europees domineren 🙂

Rangers it is, maar weet niet voor hoe lang ik daar zal blijven

• 2 weeks later...
11 minuten geleden zei Mordurette:

Ik luister nooit naar m'n assistent qua rating.

Precies. Ik heb ook wel meer dan eens gemaakt iemand met 2 ster 4 ster werd of omgekeerd. Lekker niks van aantrekken. 

82 miljoen direct. Doen of niet doen? Heb 85 miljoen, ik nijg naar doen....

EDIT ze gingen ook akkoord met 50 direct en 34 in termijnen. Ik heb dit contract gegegeven:

Maar hij heeft meer interesse in Leeds en Manchester United....

2e EN lAATSTE EDIT:

Ik kan ook 22 jarige Spanjaard van PSG kopen voor 39 miljoen en minder salaris. Wat zou ik doen @MNie @Willem @Mordurette?

20220629213011_1.jpg

20220629213013_1.jpg

20220629213803_1.jpg

20220629213805_1.jpg

20220629215601_1.jpg

Edited by Kyrill

9 minuten geleden zei Mordurette:

Heel eerlijk, ik ben er niet zo kapot van, beide spelers niet. Voor dat geld is er toch wel wat beters te krijgen? 

Wat vind je neit goed aan ze? Mijn staf is erg tevreden iig. Ik zit zomer 2037 is in feite alleen maar newgens. 

Manrique is in ieder geval de betere van deze twee, maar als cv komt hij i.m.o. lengte cq sprongkracht tekort. Het lijkt me ook wel dat er getalenteerde newgens voor minder geld te krijgen zijn. Wellicht handig om de hoogste (jeugd)teams van landen als Brazilië, Colombia, Mexico en Argentinië even door te kijken, daar lopen vaak uitstekende newgens tussen, hetgeen je doorgaans minder kost dan deze Europese spelers. 

1 minuut geleden zei Urbeto:

Manrique is in ieder geval de betere van deze twee, maar als cv komt hij i.m.o. lengte cq sprongkracht tekort. Het lijkt me ook wel dat er getalenteerde newgens voor minder geld te krijgen zijn. Wellicht handig om de hoogste (jeugd)teams van landen als Brazilië, Colombia, Mexico en Argentinië even door te kijken, daar lopen vaak uitstekende newgens tussen, hetgeen je doorgaans minder kost dan deze Europese spelers. 

Ik heb een non eu regel in Italië. Mag maar 1 niet EU slot /speler halen per seizoen is al bezet. En in Italië is het 3300 dagen "rijpen" bijna 10 jaar rijpen voor ze Italiaans paspoort krijgen. Zuid Amerika is helaas geen optie 😭😭😭

41 minuten geleden zei Kyrill:

Wat vind je neit goed aan ze? Mijn staf is erg tevreden iig. Ik zit zomer 2037 is in feite alleen maar newgens. 

Wat Urbeto aangeeft, er zijn gewoon betere spelers te vinden voor een stuk minder geld. Servië hoort in 2037 ook tot de EU dus daar lopen ook heel veel pareltjes rond, trust me. Die non-EU regel in Italië is wel balen maar niet onmogelijk. 

Overigens lopen er in Argentinië heel veel spelers rond met een Italiaans tweede paspoort dus zeker de moeite waard om te kijken. 

Edited by Mordurette

@Kyrillik vraag me meer af waar je naar op zoek bent. Het een is meer een centrale verdediger die niet uitblinkt en het andere een rechter vleugel verdediger die niet uitblinkt. Naar mijn inziens kan je het beste kijken naar wat jou tactiek nodig heeft en daarop je speler gaan zoeken.

Een beetje een andere go or no go. Ben momenteel bezig aan een game met Bayer Leverkusen, In het 3de seizoen kampioen geworden, maar Europees nog niks bereikt. Maar ergens zijn de kriebels er ook om in Engeland aan de slag te gaan. Nu wat zouden jullie doen, wachten tot er in de game een team a la Crystal Palace/Everton/.. voorbij gaat komen om daar te gaan bouwen, en ondertussen met Bayer Leverkusen verder gaan. Of gewoon een nieuwe game starten?

13 uur geleden zei Glenn08:

Een beetje een andere go or no go. Ben momenteel bezig aan een game met Bayer Leverkusen, In het 3de seizoen kampioen geworden, maar Europees nog niks bereikt. Maar ergens zijn de kriebels er ook om in Engeland aan de slag te gaan. Nu wat zouden jullie doen, wachten tot er in de game een team a la Crystal Palace/Everton/.. voorbij gaat komen om daar te gaan bouwen, en ondertussen met Bayer Leverkusen verder gaan. Of gewoon een nieuwe game starten?

Een overstap in game vormt altijd een risico, maar wie weet kan je een leuke speler meenemen naar Engeland. Ik zou een poging wagen en als het niks is kan je altijd een nieuwe game starten.

Ik heb exact hetzelfde in mn PSV save. Zit in seizoen 3 maar heb nog geen titel gepakt, zou nu wel kunnen maar is nog spannend. Een overstap knaagt ook al maar wil wel eerst de titel

• 1 month later...
7 minuten geleden zei Thomassje123:

2c20f7f755d80937a55971bc2a24042c.png

Zouden jullie hem halen als hangende spits voor 10 tot 15 miljoen ondanks zijn 8 voor afwerken?

Een hangende spits stel je niet op als pure afmaker natuurlijk, dus dat afwerken aan de lage kant is is te overzien. Ik denk dat hij uitstekend kan functioneren op die positie. Hij scoort op andere vlak zoals passing, eerste balcontact, inzicht, kalmte, zonder bal enorm goed. Dat zijn ook allemaal eigenschappen die bij die positie horen, dus ik denk dat dat wel lekker compenseert. Halen die gast en bedank mij later maar als die er 30 in heeft geschoten en 15 heeft voorgegeven.