Jump to content

Go or no go?

Fantasy
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

image.thumb.png.5ca2c84ee424a709f1365f2f0553159d.png

image.png.3103e07a35ee9f04629e27e4707b78fa.png

Absolute geweldenaar, ik heb het geld maar 144 miljoen is natuurlijk wel redelijk veel voor een centrale verdediger. Ben PSV trouwens dus deze kwaliteiten zijn in principe alleen nodig voor de CL. Vind het aan de ene kant veel geld maar aan de andere kant is hij wel de beste jonge centrale verdediger in de game (en beste jonge rechtsback in de game).

Dus zeg het maar, doen of niet?

Edited by Nummerke10

13 minuten geleden zei Nummerke10:

image.thumb.png.5ca2c84ee424a709f1365f2f0553159d.png

image.png.3103e07a35ee9f04629e27e4707b78fa.png

Absolute geweldenaar, ik heb het geld maar 144 miljoen is natuurlijk wel redelijk veel voor een centrale verdediger. Ben PSV trouwens dus deze kwaliteiten zijn in principe alleen nodig voor de CL. Vind het aan de ene kant veel geld maar aan de andere kant is hij wel de beste jonge centrale verdediger in de game (en beste jonge rechtsback in de game).

Dus zeg het maar, doen of niet?

Ja het is een geweldenaar, maar ik mis dan alsnog wat Flair als back... of speel je niet met opkomende backs? Zou ook prima centraal achterin kunnen natuurlijk. 

Blijft nog altijd een hoop centjes en die centjes kan je ook aan meerdere talenten uitgeven. Ik zou het zelf niet doen.

Wat zal/moet ik doen? @Mordurette @Nummerke10 @RubenS2 @neva @MNie @glennix@Nom de Guerre

Zijn mijn 2 beste spelers in mjn team en de duurste..

Alleen ik heb ze net beide geprobeerd contract te verlengen maar is afgeketst bij beide ze wouden veels te veel geld...

En komende zomer hebben ze nog beide 2 jaar contract maar... Als ik ze nu niet verkoop deze zomer dan riskeer ik over jaar voor wisselgeld of transfervrij te zien vertrekken...

20220410134109_1.jpg

20220410134119_1.jpg

20220410134207_1.jpg

20220410134222_1.jpg

17 minuten geleden zei glennix:

@KyrillHangt er vanaf of je waardige vervangers hebt of op het oog hebt. Ik zou hen nu niet direct verkopen tenzij je een erg goed bod krijgt.

14 minuten geleden zei Nummerke10:

Wat is veel te veel salaris? Het zijn wereldtoppers, vervangers van ze zullen ook flink salaris vragen + tekengeld + transfersom. Zou proberen ze toch gewoon te houden als er ruimte is in de salarishuishouding. 

Thnx vrienden thnx. Probleem is ik kan wel vervangers halen en bij god bod gezien hun 150-250 mljoen waarde kan veel aan verdienen. Maar gelijkwaardige vervangers zal lastig worden. Maar voor Bob Martinez is er al iig 1 in de winter al gekomen Erwan Grimaud. Alleen probleem is bij verlengen is nu stuk geslagne en ze zitten nu al op 18 en 22 miljoen per jaar maar dan moet je denken aan 25-32 miljoen bij nieuwe contracten. Dat kan ik niet veroorloven dan help ik de club faillisement in...

Ik vergat/vergeet te zeggen Bob Martinez heeft dit seizoen echt veel en vaak blessures gehad....

Edited by Kyrill

• 3 weeks later...
21 uur geleden zei Thomassje123:

Bedankt heren,

Ik heb hem gehaald. Mijn hoogste salaris gaat nu wel van 22K naar 30K per weer, dat vind ik dan wel weer iets minder ;c 

Je moet door blijven groeien hè en dat gaat gepaard met meer salaris. 

Met Vaduz paar jaar terug zat ik nog op max 25k en nu geloof ik gemiddeld rond de 80k met uitschieters richting de 100k.

50 minuten geleden zei Mordurette:

Je moet door blijven groeien hè en dat gaat gepaard met meer salaris. 

Met Vaduz paar jaar terug zat ik nog op max 25k en nu geloof ik gemiddeld rond de 80k met uitschieters richting de 100k.

Zeker, 5 seizoenen geleden zat ik nog op 6 miljoen, geld is er ook opzich wel dus daarom maar gewoon gedaan

Belmonte binnen halen voor 2,5(3) miljoen?  Salaris wordt 468K per jaar. Twijfel om het te doen volgens het scoutingsrapport kan hij nog iets beter worden. Aursnes zit aan zijn top maar scoort op uithoudingsvermogen goed. Ik speel met veel pressie dus conditie is belangrijk. 

image.thumb.png.6c394a99be3a98bb979ed9cc9f7372da.png

Op 27-4-2022 om 15:36 zei cairo:

Belmonte binnen halen voor 2,5(3) miljoen?  Salaris wordt 468K per jaar. Twijfel om het te doen volgens het scoutingsrapport kan hij nog iets beter worden. Aursnes zit aan zijn top maar scoort op uithoudingsvermogen goed. Ik speel met veel pressie dus conditie is belangrijk. 

image.thumb.png.6c394a99be3a98bb979ed9cc9f7372da.png

Zou lekker verder zoeken/scouten. Vind Belmonte maar vrij matig hier te zien. Alleen fysiek is iets beter dan Aursnes verder vind ik het totaal niet bijzonder.

Begin seizoen 4 met Sassuolo. Inter wil Onana kopen en na onderhandelen heb ik een bod van 59 miljoen euro geaccepteerd. Er zijn weinig potentiële vervangers, maar ik heb in Alex Meret een mooie kandidaat gevonden. Mijn scouts waarderen hem als iets beter dan Onana. Bijkomend voordeel is dat hij Italiaans is en een jaartje jonger. Plus, hij hoeft 'slechts' 32,5 miljoen euro te kosten. Ik maak dus ook winst. Nadeel is dat Onana de afgelopen 2 seizoenen de beste keeper in de Serie A was en perfect in mijn spel paste. Doen of niet? 

Links Onana - Rechts Meret 

3Txr1SG.png

Lastig. 59 miljoen is een mooi bedrag natuurlijk maar helaas gaat hij naar een concurrent. Hoelang loopt het contract van Onana nog door en wilt hij ook absoluut vertrekken naar Inter? Zo niet zou ik waarschijnlijk het bod weigeren en hopen dat je hem kunt verkopen aan het buitenland. 

11 uur geleden zei dvsermelo:

Begin seizoen 4 met Sassuolo. Inter wil Onana kopen en na onderhandelen heb ik een bod van 59 miljoen euro geaccepteerd. Er zijn weinig potentiële vervangers, maar ik heb in Alex Meret een mooie kandidaat gevonden. Mijn scouts waarderen hem als iets beter dan Onana. Bijkomend voordeel is dat hij Italiaans is en een jaartje jonger. Plus, hij hoeft 'slechts' 32,5 miljoen euro te kosten. Ik maak dus ook winst. Nadeel is dat Onana de afgelopen 2 seizoenen de beste keeper in de Serie A was en perfect in mijn spel paste. Doen of niet? 

Links Onana - Rechts Meret 

3Txr1SG.png

Ik zou, als je per se Onana zijn kwaliteiten nodig hebt/gebruikt voor je tactiek/spel, hem niet verkopen. Is een mooi bedrag, maar misschien kan je hem houden en een jeugdige keeper kopen die hem op den duur kan vervangen?

Wat @Mordurette zei zou ook mijn afweging zijn. Als Onana echt weg wil en anders ongelukkig wordt en/of nog een kort contract heeft dan zou ik het doen. 

Grappig dit trouwens want ik heb zelf ook een keepersdilemma. Op Moro, de rechter, is 110 miljoen geboden door Bayern München. Moro wordt niet blij als deze transfer niet doorgaat dus heb het bod geaccepteerd. Ook omdat ik dacht Hatton als vervanger op te kunnen halen voor wat minder maar nu doet Freiburg lastig en wil het 130+ voor Hatton. Ik denk dat ik dit nog wel iets naar beneden kan krijgen maar zou dan uiteindelijk geen winst pakken op de transfers. Ik speel met Sweeper Keeper, waar Hatton beter in is dan Moro. Moet ik de transfers doorzetten of niet?

image.thumb.png.bd9b1e8cf4201580a36b864a8c5d5f32.png

18 uur geleden zei Nummerke10:

Wat @Mordurette zei zou ook mijn afweging zijn. Als Onana echt weg wil en anders ongelukkig wordt en/of nog een kort contract heeft dan zou ik het doen. 

Grappig dit trouwens want ik heb zelf ook een keepersdilemma. Op Moro, de rechter, is 110 miljoen geboden door Bayern München. Moro wordt niet blij als deze transfer niet doorgaat dus heb het bod geaccepteerd. Ook omdat ik dacht Hatton als vervanger op te kunnen halen voor wat minder maar nu doet Freiburg lastig en wil het 130+ voor Hatton. Ik denk dat ik dit nog wel iets naar beneden kan krijgen maar zou dan uiteindelijk geen winst pakken op de transfers. Ik speel met Sweeper Keeper, waar Hatton beter in is dan Moro. Moet ik de transfers doorzetten of niet?

image.thumb.png.bd9b1e8cf4201580a36b864a8c5d5f32.png

Ik zou gewoon lekker voor een goedkopere keeper gaan... Moet toch wel wat te krijgen zijn voor minder dan 100miljoen?

47 minuten geleden zei Glenn08:

Ik zou gewoon lekker voor een goedkopere keeper gaan... Moet toch wel wat te krijgen zijn voor minder dan 100miljoen?

Op dit niveau absoluut niet. Heb Hatton voor 116 miljoen gehaald, 6 miljoen meer dus dan wat Moro oplevert. Nu maar hopen dat ik Hatton nog 10 jaar kan houden :D

Op 4-5-2022 om 07:26 zei Mordurette:

Lastig. 59 miljoen is een mooi bedrag natuurlijk maar helaas gaat hij naar een concurrent. Hoelang loopt het contract van Onana nog door en wilt hij ook absoluut vertrekken naar Inter? Zo niet zou ik waarschijnlijk het bod weigeren en hopen dat je hem kunt verkopen aan het buitenland. 

Bedankt voor het advies, ook van @MarcFM1 en @Nummerke10. Onana zinspeelde wel op een transfer, dus heb ik het toch maar gedaan. Aan een ongelukkige doelman heb ik ook niet zoveel. De voordelen (financieel, nationaliteit en kwaliteit) van Meret gaven ook de doorslag. En halverwege het seizoen presteert hij eigenlijk ook beter dan Onana. Achteraf (mooi wonen uiteraard) is de keeperswissel goed uitgepakt. 

Op 8-5-2022 om 01:25 zei dvsermelo:

Bedankt voor het advies, ook van @MarcFM1 en @Nummerke10. Onana zinspeelde wel op een transfer, dus heb ik het toch maar gedaan. Aan een ongelukkige doelman heb ik ook niet zoveel. De voordelen (financieel, nationaliteit en kwaliteit) van Meret gaven ook de doorslag. En halverwege het seizoen presteert hij eigenlijk ook beter dan Onana. Achteraf (mooi wonen uiteraard) is de keeperswissel goed uitgepakt. 

Ik heb heel vaak Alex Meret al gehad, en bij mij heeft ie nooit tegengevallen, en verwachtingen alleen maar overtroffen...

Waren tijden ik hem voor 2,7 miljoen kon krijgen _O_:classic_love:

15 hours ago, Kyrill said:

Ik heb heel vaak Alex Meret al gehad, en bij mij heeft ie nooit tegengevallen, en verwachtingen alleen maar overtroffen...

Waren tijden ik hem voor 2,7 miljoen kon krijgen 

Zo haal ik vaak Livakovic. Bij mijn PSV-save na eerste seizoen al beste keeper ter wereld. Klasbak hoor!

Wordt door mijn scouts beter geacht dan wat ik op dit moment heb. Heeft nog wat ontwikkelingsmogelijkheden (halve ster in scoutingsrapport). Vindt zelf alleen zijn spelerskwaliteiten best a relax omdat ze niet binnen mijn tactiek passen. Wat vinden jullie?

image.png