Jump to content

Go or no go?

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Go or no go? Ik wil Bellingham maar kan  niet met 1 brok geld zijn 113 miljoen  clausule activeren .... En  Dortmund weigerd boden  van  50-60 direct en  rest in  termijnen? Ben  ik voor Gravenberch gegaan  zodat ie niet in  handen  van  Spurs valt?

20220105182908_1.jpg

Hoe goed heeft hij zich doorontwikkeld? Wanneer denk je het geld voor Bellingham wel beschikbaar te hebben? Als Gravenberch qua attributen vergelijkbaar is dan is dit een topdeal, vooral ook als je een centrale middenvelder nodig hebt. 

26 minuten geleden zei Nummerke10:

Hoe goed heeft hij zich doorontwikkeld? Wanneer denk je het geld voor Bellingham wel beschikbaar te hebben? Als Gravenberch qua attributen vergelijkbaar is dan is dit een topdeal, vooral ook als je een centrale middenvelder nodig hebt. 

Ik kan me TB rekken nu gedaan heb naar 94 miljoen. Budget voor volgend seizoen is 72 miljoen. Technical is Ryan beter dan Jude maar verder sloopt Jude hem....

Maar ik heb niemand om nu te verkopen direct en is nu 28 febuari 2025...

Ik denk ik maar wacht tot komende zomer en dan voor een van de twee ga. Heb ook screen gepost me mogelijk CM's die ik al heb.

20220105191745_1.jpg

20220105192128_1.jpg

2 minuten geleden zei rich ruzzian:

Hoe ziet Gravenbergh eruit qua attributen? 

Dat staat op de 1e screen maat :)  Das die van Jude vs Gravenbergh aa de rechterkant

De rechter kolom dus :)

Edited by Kyrill

28 minuten geleden zei rich ruzzian:

Als je Gravenberg voor 45-50 kan krijgen zou ik hem halen. Aan de andere kant kopen om het kopen is ook niet nodig. Je hebt al zo'n grote selectie qua middenvelders. 

Is iets rond 50 idd. Ja klopt idd heb er idd veel,thnx maat. Ik speel nu soms ook Reece James basis en inval CM omdat hij op RB en CV voorbij is gestreefd door Livramento,Gvardiol en Fofana. Ik had week uitgesteld maar ik rond later vanavond wel af. Want bijvoorbeeld Havertz,Aouar en Szoboszlai kunnen ook allemaal als CAM en Haverz is ook meer dan prima AMR en Spits. En hebben geen vervanger gehaald voor Dybala. Keuze is idd ruim. In afwezigheid van Haaland die nu begin maart bijna bijna fit is heeft Havertz er 22 in liggen in alle competities waarvan iig 14 in de PL. En ik heb nog flink geld over omdat ik dit seizoen meer heb ontvangen dit seizoen dan uitgegeven aan transfers. Haal ik Gravenbergh en is ie er over 4 maanden.  En wacht ik rest van zomer af. Ik speel ook al vaak basis met Soonsup Bell eigen jeugdspeler die geweldig doet en veel scoort en Levis Coll als invaller op LB ook eigen jeugd.

Edited by Kyrill

• 4 weeks later...

Momenteel maar budget voor 1 van de 2...:5 maar wie? Persoonlijk ga ik voor Barrera (8M) maar goede aanvallers zijn nooit het probleem in FM over t algemeen. Kaiky (15M) wel duurder en ouder maar nog steeds een beest en heel erg jong.

Wie zouden jullie kiezen?

20220201154315_1.jpg

20220201154318_1.jpg

EDIT: nou ik het zo zie staan is het eigenlijk meteen duidelijk... nooit twijfelen over zo`n 17 jarig talent :D

Edited by DutchDoofus

23 uur geleden zei DutchDoofus:

Momenteel maar budget voor 1 van de 2...:5 maar wie? Persoonlijk ga ik voor Barrera (8M) maar goede aanvallers zijn nooit het probleem in FM over t algemeen. Kaiky (15M) wel duurder en ouder maar nog steeds een beest en heel erg jong.

Wie zouden jullie kiezen?

20220201154315_1.jpg

20220201154318_1.jpg

EDIT: nou ik het zo zie staan is het eigenlijk meteen duidelijk... nooit twijfelen over zo`n 17 jarig talent :D

Haha, mooie edit. Ik zou ook voor de spits zijn gegaan.

Vraag: waarom wordt zijn potentieel niet geschat op 5 volle sterren ? 17 jaar met zulke stats (en ook bizar goede mentale stats al)

• 3 weeks later...
6 minuten geleden zei Kyrill:

Ik vind hem wel 98 miljoen transfersom waardt.....

Maar vinden jullie hem ook salaris van 22 miljoen per jaar waardt?

@MNie @Nummerke10 @Mordurette @RubenS2 @delichris

Gelukkig ga ik nu douchen en naar werk ben ik pas rond 18:50 thuis dus jullie hebben nog heel de dag om over na te denken :checkit:

20220220104711_1.jpg

20220220104722_1.jpg

Potverdorie, dat is een hoop geld. Daarnaast ook nog eens meer dan 20 miljoen tekengeld/provisie voor de zaakwaarnemer. Dat is ook een hoop geld. In welke rol ga je hem laten spelen?

36 minuten geleden zei Mordurette:

Potverdorie, dat is een hoop geld. Daarnaast ook nog eens meer dan 20 miljoen tekengeld/provisie voor de zaakwaarnemer. Dat is ook een hoop geld. In welke rol ga je hem laten spelen?

Ik speel 4231 iig in rol van CM en verder moet ik nog even kijken wat beste bij hem past Mezalla, Advanced Playmaker, Deep Laying Playmaker of heel iets anders. Is idd veel geld idd een hoop ja. Maar dit is nog "gunstigste" en meest onderhandelde scenario 😂🤣🤣😅

Ik vind ook veel geld ja. 

EDIT hij is meest deep laying playmaker doen we dat! Maar aan de andere kant 19 voor passing en vision, 18 voor first touch, 18 voor techniek en dan ook ziekelijke fysiek.... 

23 jaar pas... Ik denk niet dat ik snel een nieuwe en betere newgen CM ga vinden... Maar die eisen zijn idd wel erg gortig ja pff... 

4 minuten geleden zei Nummerke10:

Het is wel een wereldtopper en als jij hem niet haalt zal je zien dat hij bij City, Chelsea of United terechtkomt en dat wil je al helemaal niet.

Thnx maat dat is ie idd ja. Ja precies dan doen zij het wel. En als Ozil 15 miljoen per jaar had of meer moet dit ook wel kunnen. Nog even rest afwachten maar denk nu wel meer dat ik het ga doen :)

1 uur geleden zei Kyrill:

Ik speel 4231 iig in rol van CM en verder moet ik nog even kijken wat beste bij hem past Mezalla, Advanced Playmaker, Deep Laying Playmaker of heel iets anders. Is idd veel geld idd een hoop ja. Maar dit is nog "gunstigste" en meest onderhandelde scenario 😂🤣🤣😅

Ik vind ook veel geld ja. 

EDIT hij is meest deep laying playmaker doen we dat! Maar aan de andere kant 19 voor passing en vision, 18 voor first touch, 18 voor techniek en dan ook ziekelijke fysiek.... 

23 jaar pas... Ik denk niet dat ik snel een nieuwe en betere newgen CM ga vinden... Maar die eisen zijn idd wel erg gortig ja pff... 

Als je met een DLP speelt zou ik hem zeker halen. Daar gaat hij echt wel shinen de komende jaren. Als geld geen issue is gewoon kopen.

1 minuut geleden zei Arezo:

Gravenberch was in FM 21 een speler die ik denk ik in 4 games gehaald heb. Heerlijke speler, imo beter dan Bellingham. Al speelt bij Bellingham wel mee dat hij Engels is.

Paultje dat vroeg ik 5 januari. Toen zat ik nog bij Chelsea nu allang niet meer :D:mrgy: Mooi jij ook goede ervaringen met hem hebt. 

1 uur geleden zei delichris:

Ik kan met FC Emmen good old Carlos Tevez halen. Alleen al qua merchandise in Argentinië lijkt mij dit wel handig.

Hij is nu op proef bij mij voor vier weken.

621b85516d415-tevez.png

IK zou het niet doen. Ik denk dat hij meer salaris gaat vragen dan je nummers 1,2,3 en 4 samen die tot nu toe best betaald worden...