Willem Gepost March 19 Share Gepost March 19 Ligt er denk ik aan welke competities je de lagere divisies van wil hebben. Denk dat veel mensen wel ervaring hebben met bepaalde databases in dat geval @Dannyforza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannyforza Gepost March 19 Share Gepost March 19 2 minuten geleden zei Nummerke10: Ligt er denk ik aan welke competities je de lagere divisies van wil hebben. Denk dat veel mensen wel ervaring hebben met bepaalde databases in dat geval @Dannyforza In Nederland vergeten bij te zetten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noordzijde Gepost April 8 Share Gepost April 8 Iemand een leuke suggestie voor een ploeg uit het tweede niveau voor een land binnen europa? liefst een club waar wel wat mogelijk is, goede jeugdopleiding, of enige financiële middelen. Engeland en Belgie genieten mijn voorkeur in elk geval niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 8 Share Gepost April 8 8 minuten geleden zei Noordzijde: Iemand een leuke suggestie voor een ploeg uit het tweede niveau voor een land binnen europa? liefst een club waar wel wat mogelijk is, goede jeugdopleiding, of enige financiële middelen. Engeland en Belgie genieten mijn voorkeur in elk geval niet. Schalke 04 heeft wel wat middelen én een goede jeugd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost April 8 Share Gepost April 8 50 minuten geleden zei Noordzijde: Iemand een leuke suggestie voor een ploeg uit het tweede niveau voor een land binnen europa? liefst een club waar wel wat mogelijk is, goede jeugdopleiding, of enige financiële middelen. Engeland en Belgie genieten mijn voorkeur in elk geval niet. Met Werder Bremen speelt de mooiste club van de wereld op het tweede niveau @Miz Een goede jeugd hebben ze absoluut, maar financieel is er echt niets mogelijk bij Schalke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost April 8 Share Gepost April 8 Oh, dan heb ik dat verkeerd ingeschat. Doe maar Werder Bremen dan @Noordzijde! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost April 8 Share Gepost April 8 1 uur geleden zei Noordzijde: Iemand een leuke suggestie voor een ploeg uit het tweede niveau voor een land binnen europa? liefst een club waar wel wat mogelijk is, goede jeugdopleiding, of enige financiële middelen. Engeland en Belgie genieten mijn voorkeur in elk geval niet. Sochaux? Goede jeugdopleiding maar ken niet hun financiële middelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noordzijde Gepost April 8 Share Gepost April 8 1 uur geleden zei Tim': Met Werder Bremen speelt de mooiste club van de wereld op het tweede niveau @Miz Een goede jeugd hebben ze absoluut, maar financieel is er echt niets mogelijk bij Schalke. Werder is inderdaad een hele mooie club, heb er mijn eerste fm save dit jaar al mee gehad haha @MorduretteFrankrijk heb ik nog nooit gespeeld, zal even kijken naar Sochaux! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost April 9 Share Gepost April 9 22 uur geleden zei Noordzijde: Iemand een leuke suggestie voor een ploeg uit het tweede niveau voor een land binnen europa? liefst een club waar wel wat mogelijk is, goede jeugdopleiding, of enige financiële middelen. Engeland en Belgie genieten mijn voorkeur in elk geval niet. Almeria, Real Zaragoza, Schalke 04, HSV, Parma, Monza, Toulouse, Auxerre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresso Gepost April 10 Share Gepost April 10 Iemand ervaring met RCD Mallorca? Mooi logo en nette kits. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wboelens Gepost May 16 Share Gepost May 16 Iemand een leuke suggestie voor een club waar niet zo veel druk op ligt en zich perfect leent voor irritant counter en antivoetbal? Verder weinig eisen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost May 16 Share Gepost May 16 @wboelens Op welk niveau? In Duitsland heb je veel subtoppers die zich hier wel voor lenen, zoals een Hoffenheim of Frankfurt. Voor alle Ajaxfans zal Getafe de eerste keuze zijn als je anti-voetbal wilt spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wboelens Gepost May 16 Share Gepost May 16 11 minuten geleden zei Nummerke10: @wboelens Op welk niveau? In Duitsland heb je veel subtoppers die zich hier wel voor lenen, zoals een Hoffenheim of Frankfurt. Voor alle Ajaxfans zal Getafe de eerste keuze zijn als je anti-voetbal wilt spelen. Goede vraag. Mijn voorkeur gaat uit naar een club in de subtop van een grote competitie. Europees voetbal zou helemaal mooi zijn. Frankfurt zou ik zeker eens kunnen bekijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost May 16 Share Gepost May 16 3 uur geleden zei wboelens: Goede vraag. Mijn voorkeur gaat uit naar een club in de subtop van een grote competitie. Europees voetbal zou helemaal mooi zijn. Frankfurt zou ik zeker eens kunnen bekijken. Real Betis, West Ham, Frankfurt, Lazio, Marseille Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost May 19 Share Gepost May 19 Ik zoek een leuke club om te starten aan mijn clubhopping-carrière om mezelf op te werken, eerst in de nationale competitie en daarna naar het buitenland. Mijn persoonlijke voorkeur gaat hierin uit naar Portugal, Frankrijk en België. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 19 Author Share Gepost May 19 3 uur geleden zei Steels: Ik zoek een leuke club om te starten aan mijn clubhopping-carrière om mezelf op te werken, eerst in de nationale competitie en daarna naar het buitenland. Mijn persoonlijke voorkeur gaat hierin uit naar Portugal, Frankrijk en België. Portugal: Chaves, Tondela of Famalicão Frankrijk: EA Guingamp, Amiens SC of Stade Rennais België: OHL, KV Mechelen of KV Oostende Of zoek je het op de lagere niveaus van het land? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost May 19 Share Gepost May 19 Zojuist zei Fantasy: Portugal: Chaves, Tondela of Famalicão Frankrijk: EA Guingamp, Amiens SC of Stade Rennais België: OHL, KV Mechelen of KV Oostende Of zoek je het op de lagere niveaus van het land? Alles mag behalve de absolute top in die landen zeg maar..zodat ik sowieso in die landen nog 1 stap kan zetten richting de top. Zelf had ik volgende teams in gedachten: Boavista, Vitoria Guimaraes, Rio Ave, Toulouse, SM Caen, KV Mechelen, Lommel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 19 Author Share Gepost May 19 Rio Ave of Boavista zouden dan direct mijn voorkeur genieten, maar dat kan ook zijn omdat ikzelf de Portugese een érg leuke competitie vind! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost May 19 Share Gepost May 19 3 uur geleden zei Steels: Ik zoek een leuke club om te starten aan mijn clubhopping-carrière om mezelf op te werken, eerst in de nationale competitie en daarna naar het buitenland. Mijn persoonlijke voorkeur gaat hierin uit naar Portugal, Frankrijk en België. Sochaux of Le Havre zijn ook echte aanraders! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 19 Share Gepost May 19 3 uur geleden zei Steels: Ik zoek een leuke club om te starten aan mijn clubhopping-carrière om mezelf op te werken, eerst in de nationale competitie en daarna naar het buitenland. Mijn persoonlijke voorkeur gaat hierin uit naar Portugal, Frankrijk en België. Maritimo (goede jeugd) net zoals Zulte Waregem of Genk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost May 20 Share Gepost May 20 Ondertussen is dit mijn shortlist voor een leuke clubhopping gloryhunter-carrière: Red Bull Salzburg Boca Juniors RSC Anderlecht KV Mechelen Flamengo Hajduk Split Sparta Prague Monaco Marseille Nice Lyon Nantes Toulouse AEK Athens PAOK Saloniki Borussia Dortmund Bayer Leverkusen Red Bull Leipzig Wolfsburg Schalke 04 AC Milan Inter Lazio Roma Fiorentina Atalanta Parma PSV Benfica Boavista Rangers Atlético Madrid Valencia Granada FC Basel Trabzonspor Besiktas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost May 20 Share Gepost May 20 Dat is een beste lijst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 20 Author Share Gepost May 20 Ik zou er een journeyman van maken en alle clubs van je lijstje proberen af te strepen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost May 20 Share Gepost May 20 Als dit een shortlist is, ben ik benieuwd hoe jouw longlist eruit zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost May 20 Share Gepost May 20 44 minuten geleden zei Fantasy: Ik zou er een journeyman van maken en alle clubs van je lijstje proberen af te strepen Lijkt me idd wel een leuke uitdaging, maar waar beginnen? Ofwel werkloos beginnen en dan instappen bij één van de lijst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts