Jump to content

Club gezocht

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Zit te twijfelen tussen volgende games:

- Als Vincent Kompany met mijn favoriete club RSC Anderlecht beginnen. Anderlecht terug een titel bezorgen en dan carrière uitbouwen met: Marseille, Man City..

Of:

- Als Steven Defour/Julien Gorius/Nuno Gomes/Hugo Almeida/Raul Meirelles/Raúl/Gabriel Batistuta/Esteban Cambiasso/Walter Samuel/Thierry Henry/Nicolas Frutos werkloos starten en me zo opwerken in Engeland/Spanje/Italië/Duitsland/Frankrijk/Portugal/België/Turkije/Kroatië/Griekenland/Argentinië/Brazilië en dan clubhoppen.

En uiteindelijk zou ik graag volgend lijstje van clubs managen: Man City, Newcastle, Arsenal, Real Madrid, Atlético Madrid, Valencia, Fiorentina, Internazionale, Parma, Dortmund, Schalke 04, Marseille, Monaco, Toulouse, Benfica, Sporting CP, Porto, Anderlecht, Besiktas, Fenerbahce, Hajduk Split, AEK Athene, Panathinaikos, Boca Juniors, Flamengo

Op 11-1-2022 om 12:09 zei Arezo:

Thanks beiden. Heb in mijn hoofd de zoektocht wat gespecificeerd. Middenmoter in een redelijk/ groot land. Portugal lijkt leuker en later irl in het jaar nog een serieuze LLM.

Sassuolo 
Braga

... (aanvullingen zijn welkom)

SC Bari? 

Op 21-1-2022 om 01:58 zei Steels:

Zit te twijfelen tussen volgende games:

- Als Vincent Kompany met mijn favoriete club RSC Anderlecht beginnen. Anderlecht terug een titel bezorgen en dan carrière uitbouwen met: Marseille, Man City..

Of:

- Als Steven Defour/Julien Gorius/Nuno Gomes/Hugo Almeida/Raul Meirelles/Raúl/Gabriel Batistuta/Esteban Cambiasso/Walter Samuel/Thierry Henry/Nicolas Frutos werkloos starten en me zo opwerken in Engeland/Spanje/Italië/Duitsland/Frankrijk/Portugal/België/Turkije/Kroatië/Griekenland/Argentinië/Brazilië en dan clubhoppen.

En uiteindelijk zou ik graag volgend lijstje van clubs managen: Man City, Newcastle, Arsenal, Real Madrid, Atlético Madrid, Valencia, Fiorentina, Internazionale, Parma, Dortmund, Schalke 04, Marseille, Monaco, Toulouse, Benfica, Sporting CP, Porto, Anderlecht, Besiktas, Fenerbahce, Hajduk Split, AEK Athene, Panathinaikos, Boca Juniors, Flamengo

Benieuwd naar een serie met Anderlecht!

In mijn save hebben ze Play-off I nog niet gehaald, zit toch “al” aan seizoen 25/26

21 minuten geleden zei DavyPeeters:

Benieuwd naar een serie met Anderlecht!

In mijn save hebben ze Play-off I nog niet gehaald, zit toch “al” aan seizoen 25/26

Ga voor nu een werkloze save starten als Claudio Marchisio maar een game met Anderlecht volgt sowieso nog!

Edited by Steels

4 minuten geleden zei Voetbalerken:

Voor jullie beginnen aan je carrière kan je onderaan een aantal instelingen aanvinken 

maar mijn vraag is: welke vinken jullie allemaal aan voor je jou carrière start of laten jullie alles blanco 

Maak even een screenshotje, kan me zo niet voor de geest halen welke opties daar ook alweer allemaal staan :p  

5 minuten geleden zei Voetbalerken:

Voor jullie beginnen aan je carrière kan je onderaan een aantal instelingen aanvinken 

maar mijn vraag is: welke vinken jullie allemaal aan voor je jou carrière start of laten jullie alles blanco 

1e transferperiode heb ik uit staan. En iets met staf toevoegen aan niet speelbare teams.

Zojuist zei Jotew:

Maak even een screenshotje, kan me zo niet voor de geest halen welke opties daar ook alweer allemaal staan :p  

Ik ben niet op mijn spel en niet thuis :p 

het gaat over de instellingen onderaan 

waar staat dat je. Nog geen transfer wilt doen in begin enz 

Zojuist zei Voetbalerken:

Ik ben niet op mijn spel en niet thuis :p 

het gaat over de instellingen onderaan 

waar staat dat je. Nog geen transfer wilt doen in begin enz 

Ja ik weet wel welke instellingen je bedoelt, maar ken niet alles uit mijn hoofd wat daar staat ;)  Ik heb in ieder geval altijd eerste transferperiode uit staan.

5 minuten geleden zei Voetbalerken:

De andere weet je niet meer? 

Nu al twee keer in een post gezegd dat ik ze niet allemaal uit mijn hoofd ken :-D Maargoed, ik Google wel even voor je.. Onderstaande afbeelding komt dus van Google.

16eb438e4ba0adb13e793f98cdb6ca01.png

Ik heb dus '1e transferperuide uit' altijd aangevinkt, en 'Do not add Key staff' ook aangevinkt.

Edited by Jotew

2 uur geleden zei Jotew:

Nu al twee keer in een post gezegd dat ik ze niet allemaal uit mijn hoofd ken :-D Maargoed, ik Google wel even voor je.. Onderstaande afbeelding komt dus van Google.

16eb438e4ba0adb13e793f98cdb6ca01.png

Ik heb dus '1e transferperuide uit' altijd aangevinkt, en 'Do not add Key staff' ook aangevinkt.

In game editor wat houd dat in ? 

4 minuten geleden zei Voetbalerken:

In game editor wat houd dat in ? 

Is een betaalde tool waarmee je in-game, dus gedurende je save, dingen aan kan passen (blessures weghalen, spelerskwaliteiten verbeteren/aanpassen, etc etc etc). oftewel, waarmee 'cheaten' makkelijker word.

1 minuut geleden zei Jotew:

Is een betaalde tool waarmee je in-game, dus gedurende je save, dingen aan kan passen (blessures weghalen, spelerskwaliteiten verbeteren/aanpassen, etc etc etc). oftewel, waarmee 'cheaten' makkelijker word.

Ik ben niet de persoon van cheat gedoe dus deze klik ik niet aan 

en voor recente updates enz waar moet je dan zijn? 
zoals clement die nu coach is van monaco of past dit automatisch aan 

3 minuten geleden zei Voetbalerken:

Ik ben niet de persoon van cheat gedoe dus deze klik ik niet aan 

en voor recente updates enz waar moet je dan zijn? 
zoals clement die nu coach is van monaco of past dit automatisch aan 

Zelf even Google'n is ook een optie he, vragen kan je dan altijd nog.. 

http://www.sortitoutsi.net heeft dagelijks een update.

https://manutd.nl/forum/topic/57230-mu-fmi-update-2203/#comment-5821640

En zo zijn er online wel meer te vinden. Op die site's staat er wel bij vermeld hoe je ze in FM krijgt.

Edited by Jotew

3 uur geleden zei Voetbalerken:

'Do not add key staff' en 'Disable Player Attribute Masking' zijn de enige die ik heb aangevinkt. Aangezien ik graag direct alle attributen zichtbaar heb van alle spelers.

Zojuist zei Steels:

'Do not add key staff' en 'Disable Player Attribute Masking' zijn de enige die ik heb aangevinkt. Aangezien ik graag direct alle attributen zichtbaar heb van alle spelers.

Voor een beginner als mij is het dan ook beter om direct alles zichtbaar te zetten ?