Jump to content

Club gezocht

Fantasy
 Share

Recommended Posts

28 minuten geleden zei Jotew:

@Steels twijfel nog tussen Genoa CFC en Fiorentina. Ik denk dat de uitdaging met Genoa wat groter is. Fiorentina heeft met enkele basisspelers met name in FM al een geweldige voorsprong. Anders gezegd: ze zijn op FM op sommige posities eigenlijk beter dan dat ze in het echt laten zien momenteel.

Godsamme zelfs een side-game uitzoeken is al niet voor me weggelegd :5

fiorentina.large.jpg

Ik zou het wel weten...

12 minuten geleden zei Mordurette:

fiorentina.large.jpg

Ik zou het wel weten...

Dus jij probeert me met Batistuta richting Fiorentina te duwen, net als Steels. Oke oke, dan toch maar serieus de kant van Fiorentina overwegen dan! :P 

8 uur geleden zei Jotew:

Naast mijn Boston United save, waar seizoen 1 bijna ten einde loopt, zoek ik een 2e save met een (net niet) topclub voor de afwisseling! :) 

Je zoekt een (net niet) topclub en vervolgens kom je met Genoa aanzetten en vind je Fiorentina al te sterk?

48 minuten geleden zei Steels:

Je zoekt een (net niet) topclub en vervolgens kom je met Genoa aanzetten en vind je Fiorentina al te sterk?

Genoa kwam later in me op, heb ik die post half aangepast ;e En uiteindelijk zit ik bijna elk Serie A team te bekijken vanavond 😜 

23 minuten geleden zei Vlonkie:

Ik ben op zoek naar een club om sinds tijden weer FM te spelen. Ik ben opzoek naar een club in de lagere divisies in Nederland, België, Duitsland, waarmee ik als Nederlander genoeg affiniteit zou moeten hebben.

Kfc Uerdingen. 3 bundesliga. Hebben nu en in het verleden een hoop Nederlanders gespeeld. 

3 uur geleden zei Vlonkie:

Ik ben op zoek naar een club om sinds tijden weer FM te spelen. Ik ben opzoek naar een club in de lagere divisies in Nederland, België, Duitsland, waarmee ik als Nederlander genoeg affiniteit zou moeten hebben.

Duitsland

Sv Meppen

Aachen

Wuppertaler SV

Oberhausen

Rot-Weiss Essen

België

Patro Eisden

KFC Turnhout

Racing Mechelen

Lyra-Lierse Berlaar

RDWM Molenbeek

Nederland

Telstar

Katwijk

IJsselmeervogels/Spakenburg

HFC

Op 13-1-2022 om 16:11 zei Jotew:

Fiorentina en Lazio is inderdaad ook een goede. Je helpt me niet echt, brengt me alleen maar meer aan het twijfelen :P . Wat zou een leuk project zijn dan?

Ben een aantal dagen geleden ook met Lazio begonnen en het bevalt goed, zitten wat leuke talenten bij als Anderson en Raul Moro. Een leuk budget en de selectie uitdunnen is ook een uitdaging. 

Hiervoor een leuke startsave met Las Palmas gehad, daar in het eerste seizoen gepromoveerd naar La Liga maar in een moeizaam tweede seizoen ontslagen en het plezier verloren. Wel een uitdaging met het gebrek aan goede financien, echter met Moleiro en Garcia goede talenten om wat te kunnen bouwen. Ben van plan om na mijn Lazio save nog eens terug te keren in de Segunda (genoeg leuke ploegen met Huesca, Zaragoza, Tenerife, Almeria, Gijon) of misschien zelfs daaronder met Santander.

Op 13-1-2022 om 10:02 zei Steels:

Ik zoek niet direct een club maar eerder een leuk alter ego van een speler die recent (mag ook iets langer geleden zijn) gestopt is met voetballen en zich nu als manager gaat profileren. Ik ben van plan om werkloos te starten.

Niemand?

3 minuten geleden zei Steels:

Niemand?

Een gestopte wereldspeler, een speler wat alleen bij mindere clubs heeft gezeten, een speler wat meer clubs dan onderbroeken versleten heeft? In welke categorie zoek je 't :P 

14 uur geleden zei Jotew:

Een gestopte wereldspeler, een speler wat alleen bij mindere clubs heeft gezeten, een speler wat meer clubs dan onderbroeken versleten heeft? In welke categorie zoek je 't :P 

Ik zoek een speler die geen (of weinig) interlands heeft gespeeld voor zijn land, waar ik me mee kan opwerken als werkloze manager en liefst recentelijk is gestopt met voetballen. 

2 minuten geleden zei Steels:

Ik zoek een speler die geen (of weinig) interlands heeft gespeeld voor zijn land, waar ik me mee kan opwerken als werkloze manager en liefst recentelijk is gestopt met voetballen. 

Rene Bot, Purrel Frankel, Joost Volmer, Davey Propper, Stephan Keller, Heiko Westermann, Sjoerd Overgoor, Johnny van Beukering, Andrew Driver, Cerezo Fung a Wing, Harry Gommans, Ali Ibrahim..

Als hier niemand tussen zit weet ik het ook niet meer :classic_ninja:

Zojuist zei Superboeren:

Rene Bot, Purrel Frankel, Joost Volmer, Davey Propper, Stephan Keller, Heiko Westermann, Sjoerd Overgoor, Johnny van Beukering, Andrew Driver, Cerezo Fung a Wing, Harry Gommans, Ali Ibrahim..

Als hier niemand tussen zit weet ik het ook niet meer :classic_ninja:

Ik ken enkel Propper en Westerman van naam, niet direct namen waar ik binding mee heb dus.. Maar zal wel komen omdat ik Belg ben.. 

4 uur geleden zei Steels:

Ik ken enkel Propper en Westerman van naam, niet direct namen waar ik binding mee heb dus.. Maar zal wel komen omdat ik Belg ben.. 

J-F Gillet, Laurent Ciman, Daniel Milicevic, Sebastien Pocognoli

Ik zat zelf wat te denken in de richting van Gabriel Batistuta, Esteban Cambiasso, Walter Samuel, Pablo Aimar, Hugo Almeida, Nuno Gomes, ... onder andere spelers die beinvloed zijn door een Roberto Mancini en Marcelo Bielsa (aangezien ik zo'n voetbal wil brengen).

En aangezien ik wel een carrière ambieer bij clubs als Valencia, Benfica, Besiktas, Marseille, ... maar ik wil in eerste instantie wel op een lager niveau beginnen. En ook al vind ik Inter en/of Real Madrid als favoriete clubs wel leuk toch ben ik terughoudend om die te kiezen aangezien ik net zo goed bij AC Milan en/of Atlético Madrid aan de slag wil gaan. Dus is het niet eenvoudig om zo'n geschikt profiel te vinden.

De Belgische namen die hier geopperd zijn, zijn wel geschikt voor een LLM-carrière in België die er ook wel eens van komt.

4 uur geleden zei Steels:

Ik zat zelf wat te denken in de richting van Gabriel Batistuta, Esteban Cambiasso, Walter Samuel, Pablo Aimar, Hugo Almeida, Nuno Gomes, ... onder andere spelers die beinvloed zijn door een Roberto Mancini en Marcelo Bielsa (aangezien ik zo'n voetbal wil brengen).

En aangezien ik wel een carrière ambieer bij clubs als Valencia, Benfica, Besiktas, Marseille, ... maar ik wil in eerste instantie wel op een lager niveau beginnen. En ook al vind ik Inter en/of Real Madrid als favoriete clubs wel leuk toch ben ik terughoudend om die te kiezen aangezien ik net zo goed bij AC Milan en/of Atlético Madrid aan de slag wil gaan. Dus is het niet eenvoudig om zo'n geschikt profiel te vinden.

De Belgische namen die hier geopperd zijn, zijn wel geschikt voor een LLM-carrière in België die er ook wel eens van komt.

Oe, Pablo Hernandez? Ook al voetbalt ie officieel nog.

Gaizka Mendieta? Dani Osvaldo? Pablo Zabaleta? Verder inderdaad dat Argentinië van 't WK in 2002, Ayala?