Jump to content

Club gezocht

Fantasy
 Share

Recommended Posts

10 uur geleden zei Vitesse2012:

Ik kan maar niet beginnen met een leuke save op FM22. Iemand nog een leuke club en land om mee te beginnen? Mag van alles zijn.  Als er maar een beetje uitdaging in zit.

Gloryhunter-save: Win de titel en beker in de 5 grote competities (ENG, SPA, ITA, DUI en FRA) + WK & EK + CL & EL (en eventueel nog conference league)

Leuke teams om mee te beginnen: Newcastle, Arsenal, Valencia, Real Sociedad, AC Milan, Fiorentina, RB Leipzig, Hertha BSC, Marseille en OGC Nice.

Misschien late respons @Jotew maar van de voorgestelde clubs toch ook wel Schalke 04

En anders moet je het qua ligging niet te ver zoeken en een club nemen die je echt volledig kan opbouwen vanuit de laagste afdeling. Compleet onbekend en nieuw, daardoor misschien op termijn net wel die binding mee op te bouwen: SV Meppen

@Vitesse2012 wat moet de uitdaging precies inhouden? Club vernieuwen? jeugdontwikkeling? Weggezakte club met veel hitorie? Onbekend is onbemind? Klein land/groot land? ...

5 uur geleden zei Vitesse2012:

Bedankt voor de reacties mannen! Zitten al een paar leuke ploegen tussen. Ga vandaag eens kijken waar ik mee begin.

@BrattbakkEen weggezakte club met veel historie vind ik zelf altijd wel interessant en daarnaast kies ik vaak een klein land, om nog iets meer uitdaging te hebben.

Onderstaande teams spelen allen niet op het hoogste niveau:

Deportivo La Coruña, Real Zaragoza, Nottingham Forest, Sunderland, Kaiserslautern, Schalke 04, Palermo, Parma, Auxerre, Bastia, Vit. Setubal, Rio Ave, ADO Den Haag, Lierse Kempenzonen, Wacker Innsbruck, Metalist, Bursaspor, Genclerbirligi, Neuchatel Xamax, Dukla Praha, Iraklis, Helsingborg, Litex, Steaua Bucharesti, Widzew Lodz

- Dumbarton FC, in de beginjaren van de Schotse eerste klasse 2x kampioen, nu actief op het 3de niveau. Ook wel een leuk logo vind ik

- IK Sleiper, nog zo een volledig weggezakte ploeg in Zweden

- Ruch Chorzow in Polen. 14 keer kampioen maar nu op het 3de niveau actief (weet niet of ze speelbaar zijn). Anders is Widzew Lodz misschien ook een optie? 4x kampioen en nu op het 2de niveau actief

Ik zoek voor naast mijn Schalke save nog een 2e save nu ik veel thuis zit. Zat te denken toch een keer een LLM in Engeland te doen, denkend aan de volgende clubs.

- Wrexham

- Notts County

- Salford City

- Southend United

Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom! :) 

52 minuten geleden zei Jotew:

Ik zoek voor naast mijn Schalke save nog een 2e save nu ik veel thuis zit. Zat te denken toch een keer een LLM in Engeland te doen, denkend aan de volgende clubs.

- Wrexham

- Notts County

- Salford City

- Southend United

Wrexham for sure.

1 uur geleden zei Jotew:

- Wrexham

- Notts County

- Salford City

- Southend United

Barnet en dan de grootste van Londen worden. 

1 uur geleden zei Jotew:

- Wrexham

- Notts County

- Salford City

- Southend United

Derby County? Je begint dan met 21 punten in mindering :)

@Mordurette @Karlo @Jeffers Dank voor de reacties heren! Wrexham AFC of Barnet FC, lastige keuze. Wrexham is wel een fantastische uitdaging. Barnet is daarentegen misschien net wat origineler? Kijken of we het beter kunnen doen dan onze grote vriend Davids bijvoorbeeld. Lastig lastig.. Zo met een kop koffie maar eens even beetje de geschiedenis van beide clubs bekijken! :)  Voorkeur gaat vooralsnog uit naar Wrexham, puur op naam, logo en de bekendheid! :) 

2 uur geleden zei Jotew:

Naast Wrexham is mijn oog gevallen op nog een andere club: Boston United FC, uitkomend in de National League North. Iemand daar ervaring mee? Dan gaan we wel écht LLM spelen mocht dat het worden uiteindelijk :(H):

Jep! 1 langdurige save mee gehad. Gekozen om het logo en om de naam. Volgens mij gehaald tot de PL. LLM is altijd tof. National League North en National verschillen niet zo veel qua niveau. Dus als je goede aankopen doet stroom je vrij snel door. key-word is huren, huren, huren. Zeker als je een moederclub hebt. Heb je zomaar 5 gratis topspelers (ik heb geen idee wat voor LLM expert je bent). Verder trials, trials, trials. En je tactiek niet te moeilijk maken aangezien je met niet hele beste spelers werkt. Ik heb ook een save gehad met Salford, Eastleigh en York. Eastleigh voor de mooie shirts. York omdat mijn zwager daar vandaan komt. 

2 uur geleden zei Arezo:

Jep! 1 langdurige save mee gehad. Gekozen om het logo en om de naam. Volgens mij gehaald tot de PL. LLM is altijd tof. National League North en National verschillen niet zo veel qua niveau. Dus als je goede aankopen doet stroom je vrij snel door. key-word is huren, huren, huren. Zeker als je een moederclub hebt. Heb je zomaar 5 gratis topspelers (ik heb geen idee wat voor LLM expert je bent). Verder trials, trials, trials. En je tactiek niet te moeilijk maken aangezien je met niet hele beste spelers werkt. Ik heb ook een save gehad met Salford, Eastleigh en York. Eastleigh voor de mooie shirts. York omdat mijn zwager daar vandaan komt. 

Salford heb ik FM21 ook een save mee gehad van seizoen of 2. Destijds gecrasht helaas. Bolton viel mij ook op inderdaad, nieuw stadionnetje, mooi logo, niet zo'n standaard website als al die andere clubs. Denk dat ik het eens met hen ga proberen voor een long-term save! Salford was het laagst geplaatste team wat ik ooit gespeeld heb, dus met Bolton ligt er genoeg uitdaging voor mij! :) 

Eerste team met FM 22. Heb in mijn FM verleden leuke games gehad met Palermo, Napoli, Derby, Swansea en Celta. Nu op zoek naar iets soortgelijks! Club verder opbouwen, jeugd inpassen en scouten, attractief voetbal. 

Kwam op Sassuolo, Real Betis, Leeds Utd. 

Op 26-12-2021 om 23:32 zei Daz:

Eerste team met FM 22. Heb in mijn FM verleden leuke games gehad met Palermo, Napoli, Derby, Swansea en Celta. Nu op zoek naar iets soortgelijks! Club verder opbouwen, jeugd inpassen en scouten, attractief voetbal. 

Kwam op Sassuolo, Real Betis, Leeds Utd. 

Villareal, Bordeaux, Sporting CP, Fiorentina

Edited by Sanel