DutchDoofus Gepost January 25 Share Gepost January 25 Seizoen 2, knockout fase. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 7 Share Gepost February 7 @Marius Hoe neem ik het op tegen die Noren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 7 Share Gepost February 7 @MNie Gewoon rekening houden met zes punten die al niet pakt Hun sterke punten liggen in principe op snelle flanken, hoog druk zetten en fysiek vermogen. Bereid je dus maar voor op een veldslag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 7 Share Gepost February 7 5 uur geleden zei Marius: @MNie Gewoon rekening houden met zes punten die al niet pakt Hun sterke punten liggen in principe op snelle flanken, hoog druk zetten en fysiek vermogen. Bereid je dus maar voor op een veldslag Zes punten werd het niet, maar we hebben er zeker 4 laten liggen. Nou ja eigenlijk moeten we blij zijn met de twee punten die we gepakt hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 7 Share Gepost February 7 Helaas werden wij laatste in de UEFA Conference League groepsfase. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 9 Share Gepost February 9 Zonde, maar verder een mooie cuprun. Financieel niet heel bijzonder door al die thuiswedstrijden. Ik ben Northampton Town Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost February 10 Share Gepost February 10 (edited) Na veel geluk gehad te hebben in de voorrondes (rangers en spartak moskou, terwijl ajax of shaktar had gekund), zit ik nu in de groep met Liverpool en titelverdediger Dortmund. Denk dat we niet gelijkspel of overwinningsbonussen gaan opstrijken :p Edited February 10 by AntiChrist7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost February 11 Share Gepost February 11 Ons eerste EK en we moeten hopen dat Wales en Griekenland een off-day hebben anders verwacht ik niet van hen te winnen ben ik bang... Tegen Engeland maar spelers sparen, gok ik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeliho Gepost February 11 Share Gepost February 11 Eerste keer de groepsfase Champions League gehaald en dan krijgen we dit voor geschoteld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost February 11 Share Gepost February 11 25 minuten geleden zei roeliho: Eerste keer de groepsfase Champions League gehaald en dan krijgen we dit voor geschoteld. Worden in ieder geval zes mooie affiches. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeliho Gepost February 11 Share Gepost February 11 Het is alleen te hopen dat het geen al te grote afstraffingen worden. Misschien 1x zien te scoren in een uitwedstrijd is al een fantastische prestatie.@Mordurette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost February 14 Share Gepost February 14 Had het veel slechter kunnen treffen, als ik de huidige vorm over de winterstop kan tillen, moet het best kunnen lukken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spieragg Gepost February 15 Share Gepost February 15 Op 11-2-2022 om 20:27 zei roeliho: Eerste keer de groepsfase Champions League gehaald en dan krijgen we dit voor geschoteld. Zo kan je wel spreken van een poule-des-doods ja. Na hoeveel jaar is dit @roeliho? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeliho Gepost February 15 Share Gepost February 15 6 uur geleden zei Spieragg: Zo kan je wel spreken van een poule-des-doods ja. Na hoeveel jaar is dit @roeliho? Dit was al in het tweede seizoen, als kampioen van Denemarken door de voorrondes heen gekomen en dus pot 4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost February 15 Share Gepost February 15 Zoals ik vanmiddag al zei in het café: ik kom altijd Mamelodi Sundows tegen. Nu zelfs in de CL. Heb gelukkig een 6-0 trackrecord ( in 1 jaar) tegen ze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost February 16 Share Gepost February 16 Dortmund is eraan gegaan met 4-3 en 1-1. Als ik win van Atletico tref ik PSG of AC Milan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 16 Share Gepost February 16 Helaas met PSV in het eerste seizoen niet de Champions League gehaald. Nadat ik daar eerst Galatasaray met 4-1 en 0-3 naar strafschoppen verslagen had verloor ik met 1-2 en 1-3 van Benfica. Hierdoor naar de groepsfase van de Europa League. Deze is zeker haalbaar. Zie zelf alleen in Shakhtar een interessante tegenstander. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost February 18 Share Gepost February 18 2e seizoen met Fiorentina, eerste seizoen CL, ik kan wel zeggen dat er kansen liggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost February 18 Share Gepost February 18 4 uur geleden zei SLeePo: 2e seizoen met Fiorentina, eerste seizoen CL, ik kan wel zeggen dat er kansen liggen. Mooie poule Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost March 8 Share Gepost March 8 Oké, dit is de groep waarin we moeten gaan shinen. Kwalificatie voor het WK 2030. Ik schat België nog te groot voor ons, maar Denemarken en Ierland zijn te doen, denk ik. Zal in ieder geval met hen moeten gaan strijden om die tweede plaats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost March 23 Share Gepost March 23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 23 Share Gepost March 23 24 minuten geleden zei MNie: Is dit de Europa League of de Conference League. Met Partizan en Kopenhagen zou ik het eerste gokken en met St. Johnstone en Maccabi Haifa het tweede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost March 23 Share Gepost March 23 Zojuist zei Tim': Is dit de Europa League of de Conference League. Met Partizan en Kopenhagen zou ik het eerste gokken en met St. Johnstone en Maccabi Haifa het tweede Europa Conference League in seizoen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 28 Share Gepost March 28 Real, Dortmund en Nice, pfff vind ik niet Nice.... Win je EL en ben je groepshoofd en krijg je dit.... Vorig seizoen 12 punten na 6 duels gehad en door in EL... met Real , Hoffenheim en Salzburg. En nu is Dortmund ipv Hof en Nice ipv Salzburg (dat toen 0 punten pakte) ik kijk er niet echt naar uit... Hoop vooral wraak te nemen op Real... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost May 10 Share Gepost May 10 Even een domper met Argentinië, maar de nummer twee gaat (als het goed is) ook automatisch door. DR Conga moet ik gewoon kunnen pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts