Jump to content

Jouw loting

Fantasy
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
5 uur geleden zei Marius:

@MNie Gewoon rekening houden met zes punten die al niet pakt ;c

Hun sterke punten liggen in principe op snelle flanken, hoog druk zetten en fysiek vermogen. Bereid je dus maar voor op een veldslag :)

Zes punten werd het niet, maar we hebben er zeker 4 laten liggen. Nou ja eigenlijk moeten we blij zijn met de twee punten die we gepakt hebben.

afbeelding.thumb.png.887460177c4d0c0cc0858fd8c391e6c7.png

afbeelding.thumb.png.fefb0d1ca11b35f922bf9cdac23e914a.png

Na veel geluk gehad te hebben in de voorrondes (rangers en spartak moskou, terwijl ajax of shaktar had gekund), zit ik nu in de groep met Liverpool en titelverdediger Dortmund.

Denk dat we niet gelijkspel of overwinningsbonussen gaan opstrijken :p

Edited by AntiChrist7

Helaas met PSV in het eerste seizoen niet de Champions League gehaald. Nadat ik daar eerst Galatasaray met 4-1 en 0-3 naar strafschoppen verslagen had verloor ik met 1-2 en 1-3 van Benfica. Hierdoor naar de groepsfase van de Europa League.

XoEx54a.png

Deze is zeker haalbaar. Zie zelf alleen in Shakhtar een interessante tegenstander.

• 3 weeks later...

7c6825be2eec8bfd4fb742b11bf24c7e.png

Oké, dit is de groep waarin we moeten gaan shinen. Kwalificatie voor het WK 2030. Ik schat België nog te groot voor ons, maar Denemarken en Ierland zijn te doen, denk ik. Zal in ieder geval met hen moeten gaan strijden om die tweede plaats.

• 2 weeks later...
24 minuten geleden zei MNie:

afbeelding.png.416ba7778cb2d75893e3c0fe5bf9478a.png

Is dit de Europa League of de Conference League. Met Partizan en Kopenhagen zou ik het eerste gokken en met St. Johnstone en Maccabi Haifa het tweede :D 

Zojuist zei Tim':

Is dit de Europa League of de Conference League. Met Partizan en Kopenhagen zou ik het eerste gokken en met St. Johnstone en Maccabi Haifa het tweede :D 

Europa Conference League in seizoen 1

Real, Dortmund en Nice, pfff vind ik niet Nice....

Win je EL en ben je groepshoofd en krijg je dit....

Vorig seizoen 12 punten na 6 duels gehad en door in EL... met Real , Hoffenheim en Salzburg. En nu is Dortmund ipv Hof en Nice ipv Salzburg (dat toen 0 punten pakte) ik kijk er niet echt naar uit... Hoop vooral wraak te nemen op Real...

20220328194832_1.jpg

• 1 month later...