Jump to content

Jouw loting

Fantasy
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
13 minuten geleden zei Mordurette:

7b335913b4f5fd82151379570db91a4f.png

Oké, dit had veel erger gekund? Betreft loting voor de Champions League groepsfase. Ik mag absoluut niet klagen. Komt misschien ook wel vanwege het feit dat ik in pot 1 zat (waarschijnlijk door de Europa League winst afgelopen seizoen).

Hier moet zeker wat mogelijk zijn! Afhankelijk van hoe sterk jouw Vaduz ondertussen is natuurlijk.

• 2 weeks later...
17 minuten geleden zei Mordurette:

Partizan 🤩

Altijd een geweldige club met fantastische talenten.

Snap alleen niet dat je sommige spelers maar voor 2 jaar kan laten bijtekenen en anderen 4 jaar. 

Daarnaast lijkt mijn geïntegreerde satelietclub Teleoptik geen wedstrijden te spelen. Jij enig idee hoe dit kan? 

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Snap alleen niet dat je sommige spelers maar voor 2 jaar kan laten bijtekenen en anderen 4 jaar. 

Daarnaast lijkt mijn geïntegreerde satelietclub Teleoptik geen wedstrijden te spelen. Jij enig idee hoe dit kan? 

Die je enkel een tweejarig contract kan aanbieden, hoe oud zijn deze spelers? Kan wellicht te maken hebben met wat er afgesproken is in Servië met betrekking tot leeftijd.

Teleoptik speelt op het tweede niveau? Of zijn ze inmiddels gedegradeerd naar het derde niveau? Als je normaal ook het tweede niveau speelbaar hebt zou het wedstrijden moeten spelen...

2 uur geleden zei Mordurette:

Die je enkel een tweejarig contract kan aanbieden, hoe oud zijn deze spelers? Kan wellicht te maken hebben met wat er afgesproken is in Servië met betrekking tot leeftijd.

Teleoptik speelt op het tweede niveau? Of zijn ze inmiddels gedegradeerd naar het derde niveau? Als je normaal ook het tweede niveau speelbaar hebt zou het wedstrijden moeten spelen...

1e niveau is speelbaar, denk dat ze dus in de 3e divisie uitkomen? 

Raar, oefenwedstrijden tegen 1e divisie teams winnen ze met gemak. 

Als ze promoveren krijg ik het wel te zien dus? Merci! 

1 uur geleden zei ElPrincipito:

1e niveau is speelbaar, denk dat ze dus in de 3e divisie uitkomen? 

Raar, oefenwedstrijden tegen 1e divisie teams winnen ze met gemak. 

Als ze promoveren krijg ik het wel te zien dus? Merci! 

Zodra ze dan in een  speelbare competitie komen zullen ze inderdaad weer wedstrijden spelen. Nu dus enkel wedstrijden die gesimuleerd worden op het lagere niveau.

Op 26-12-2021 om 19:35 zei Steels:

Groepsfase Champions League 2021/2022:

Chelsea

Barcelona

Ajax

AC Milan

Lastige poule maar ik mik op z'n minst Europees te overwinteren.

image.png.149077688572a92d4c3a1e5ee4987ba4.png

2x verloren van Chelsea, verder wel 4-0 en 5-0 winst thuis tegen respectievelijk Barcelona en Ajax.

• 2 weeks later...