Geplaatst 17 oktober 20213 jr. Conference League, Europa League, Champions League, het WK of EK of misschien toch de Copa Libertadores. Laat hier zien tegen wie jij mag gaan spelen op (inter)nationaal gebied.
Geplaatst 24 oktober 20213 jr. Nederlandse finale in de Conference League! Heuj!! 4-1 gewonnen! 24 oktober 20213 jr. bewerkt door Daniell
Geplaatst 25 oktober 20213 jr. 45 minuten geleden zei MNie: Pittige loting hoor! klopt sta nog onderaan pff valt nie mee xd
Geplaatst 25 oktober 20213 jr. Zojuist zei Mark Hughes: klopt sta nog onderaan pff valt nie mee xd Met een beetje geluk kun je derde worden.
Geplaatst 25 oktober 20213 jr. 22 minuten geleden zei MNie: Met een beetje geluk kun je derde worden. Helaas uitgeschakeld met nog 2 wedstrijden te spelen
Geplaatst 25 oktober 20213 jr. 3 minuten geleden zei Daniell: Tweede seizoen, groepsronde CL, pittig... Pittig? Behalve Tottenham moet het wel te doen zijn toch?
Geplaatst 25 oktober 20213 jr. 13 minuten geleden zei MNie: Pittig? Behalve Tottenham moet het wel te doen zijn toch?
Geplaatst 28 oktober 20213 jr. Met PSV in het eerste seizoen CL gehaald. Kom in een poule met FC Porto, PSG en Manchester City. Porto thuis gewonnen met 1-0, City uit verloren met 2-0, PSG uit 1-1 gespeeld. De eerste helft speelde ik PSG behoorlijk weg. Na 20 minuten al 7 schoten, 1-0 voor en een xG van 0,83. Echter scoorde Mbappé door een stomme fout achterin (keeper en CV speelden drie keer naar elkaar over voor de goal, de derde keer zat Mbappé er tussen helaas). De tweede helft zakten we wat weg doordat spelers moe werden. Ben benieuwd of ik thuis tegen de twee topteams nog eens kan stunten. Dan kan het spannend worden!
Geplaatst 28 oktober 20213 jr. Op 26-10-2021 om 20:11 zei MNie: Loting CL in mijn 2e seizoen bij Newcastle. Lijkt mij haalbaar. Deze ga je samen met Porto door
Geplaatst 28 oktober 20213 jr. 1 uur geleden zei Rossi: Deze ga je samen met Porto door Nee was met Ajax door.
Geplaatst 10 november 20213 jr. Eerste seizoen EL in mijn 2e seizoen bij Newcastle. Zie wel kansen. Bestuur gaat overigens uit van een halve finale plaats, belachelijk. Als ik mijn vorm uit de competitie mee kan nemen, moet het haalbaar zijn.
Geplaatst 17 november 20213 jr. Vandaag iets gelezen over een andere opzet voor de CL vanaf 2024. Zit dit in de game? Heeft iemand een voorbeeld van de vervangen groepsfase?
Geplaatst 17 november 20213 jr. Top 4 is genoeg voor het WK. We zijn al zo ver, dit moet ook goed komen.
Geplaatst 19 november 20213 jr. Op 17-11-2021 om 09:33 zei neva: Top 4 is genoeg voor het WK. We zijn al zo ver, dit moet ook goed komen. Ha, ik heb er nog nooit zover naast gezeten. Groep van 6, top 4 naar het WK, nummer 5 heeft nog een escape via playoffs.. En na 8 van de 10 wedstrijden heb ik 3 punten. Oepsie.
Geplaatst 20 november 20213 jr. Makkelijk groepswinnaar geworden in mijn poule in de Conference League. Benieuwd wie we loten in de 2de K.O. ronde.
Geplaatst 21 november 20213 jr. Seizoen 2, groepsfase gehaald dankzij het winnen van de beker. Na Leipzig kan het alle kanten uit denk ik