Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Conference League, Europa League, Champions League, het WK of EK of misschien toch de Copa Libertadores. Laat hier zien tegen wie jij mag gaan spelen op (inter)nationaal gebied.

• Antwoorden 158
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Deze pot liet door een lange winterstop, de daarbij horende FM-dip en überhaupt de mooie Europese zomer lang op zich wachten, maar wauw. Enkel wauw.   

• Eerste Europese Poule gelijk een lastige.  

• Uiteindelijk bleek er meer in te zitten dan gedacht, waarbij enkel de laatste wedstrijd écht een kansloze onderneming was, maar toen waren we al gegarandeerd van de derde plek. Op naar de EL!

Geplaatst
22 minuten geleden zei MNie:

Met een beetje geluk kun je derde worden.

Helaas uitgeschakeld met nog 2 wedstrijden te spelen 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Daniell:

Tweede seizoen, groepsronde CL, pittig...

image.png.8edfdcb99a486587a3ff49110b68ec82.png

Pittig? Behalve Tottenham moet het wel te doen zijn toch?

Geplaatst

Met PSV in het eerste seizoen CL gehaald. Kom in een poule met FC Porto, PSG en Manchester City.

Porto thuis gewonnen met 1-0, City uit verloren met 2-0, PSG uit 1-1 gespeeld. 

De eerste helft speelde ik PSG behoorlijk weg. Na 20 minuten al 7 schoten, 1-0 voor en een xG van 0,83. Echter scoorde Mbappé door een stomme fout achterin (keeper en CV speelden drie keer naar elkaar over voor de goal, de derde keer zat Mbappé er tussen helaas). De tweede helft zakten we wat weg doordat spelers moe werden.

Ben benieuwd of ik thuis tegen de twee topteams nog eens kan stunten. Dan kan het spannend worden!

Geplaatst

Eerste seizoen EL in mijn 2e seizoen bij Newcastle. Zie wel kansen. Bestuur gaat overigens uit van een halve finale plaats:sorry:, belachelijk. Als ik mijn vorm uit de competitie mee kan nemen, moet het haalbaar zijn. 

image.thumb.png.24c6101c867b36150974d3c847d6b2c5.png

Geplaatst

Vandaag iets gelezen over een andere opzet voor de CL vanaf 2024. Zit dit in de game? Heeft iemand een voorbeeld van de vervangen groepsfase?

Geplaatst
Op 17-11-2021 om 09:33 zei neva:

image.thumb.png.86e3cdde7c212ba94e0ed5401e97f913.png

Top 4 is genoeg voor het WK. We zijn al zo ver, dit moet ook goed komen.

Ha, ik heb er nog nooit zover naast gezeten. Groep van 6, top 4 naar het WK, nummer 5 heeft nog een escape via playoffs.. En na 8 van de 10 wedstrijden heb ik 3 punten. Oepsie.

Geplaatst

Makkelijk groepswinnaar geworden in mijn poule in de Conference League. Benieuwd wie we loten in de 2de K.O. ronde.

4f78213d056854106d8d8708aa4026ab.png

Geplaatst

Seizoen 2, groepsfase gehaald dankzij het winnen van de beker.
Na Leipzig kan het alle kanten uit denk ik

FM loting.png