Rob1981 Gepost January 14 Share Gepost January 14 Ik heb deze gratis opgehaald in Colombia, gaat wel een wereldtopper worden verwacht ik: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost January 22 Share Gepost January 22 Ben uit verveling even terug in de tijd gegaan Deze man verklaard mijn obsessie met Lorenzo Lucca en boomlange Italiaanse spitsen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Ik denk dat deze drie wel ongeveer de beste regens in mijn spel zijn (2031). Valt me op dat veel regens echt fysiek ziekelijk goed zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost January 23 Share Gepost January 23 Eindbaasje dit. Ook voor het eerst dat een speler bij mij vijf sterren krijgt in deze carrière Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost January 24 Share Gepost January 24 Tor Ivar Ravnamo. Mooie FM-naam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 25 Share Gepost January 25 Aardig spelertje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchDoofus Gepost January 25 Share Gepost January 25 1 hour ago, ElPrincipito said: Aardig spelertje. Dat zekers, al zou ik hem denk ik omtrainen tot AM of iets dergelijks ipv spits. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 30 Author Share Gepost January 30 By far de beste speler van Malta gok ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost January 30 Share Gepost January 30 Niet mijn team, maar deze jongen loopt even binnen in de jeugdopleiding van Genk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 5 Author Share Gepost February 5 Poh wat een speler dit zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost February 10 Share Gepost February 10 Een paar snoepjes uit mijn Newcastle game: Van der Weerd, kwam afgelopen zomer voor 28,5 miljoen over van Antwerp. Een koopje! Was de ontbrekende schakel om ongeslagen kampioen te worden, aangezien Bursik toch een wat middelmatige keeper is. Heeft ook bizarre stats afgelopen jaar. Slechts 20 tegentreffers in de competitie en 22 keer de nul gehouden. Nog geen interland gespeeld voor België, omdat Courtois nog aan het bossen is. Catalin Duta, de nieuwe Roemeense superster. Kwam voor 1 miljoen over van Steaua. Lekker veelzijdig deze man. Vecht normaal gesproken met Kalulu, Araujo en Kounde wie er centraal/rechtsback staat. Alvea. Ik moet zeggen, ik dichtte hem meer talent toe dan er uit is gekomen. Wel is het een goedkope kracht om achter de hand te hebben centraal en rechts achterin. Iemand die nooit verzaakt. Kwam voor 6,75 miljoen over van Velez. Giovanni Rutten. Voor 14 miljoen overgenomen van Vitesse. Mijn scouts en assistent dicht hem nog steeds 5 sterren potentieel toe, maar het komt er nog niet echt uit. Hij is nog niet veel beter geworden sinds zijn komst 2 jaar geleden. Wellicht moet ik van het jaar eens proberen om hem uit te lenen. Marco Tulio. Heerlijke naam voor een heerlijke speler. Een speler met 16 op afstandsschoten op de AMC positie staat garant voor mooie doelpunten. Is nog geen vaste basisspeler, maar de eerste wissel voor de MC/AMC posities wanneer Demir, Gavi of Bellingham niet fit is. Voor 17 miljoen overgenomen van Fluminense. Souza. Voor 20 miljoen overgenomen van Gremio. Eigenlijk moet ik hem gaan verhuren, want hij speelt bij mij te weinig wegens concurrentie van Vlahovic en Ruiz. Ga ik waarschijnlijk aankomend jaar ook doen. Zie wel veel potentie in hem. Hij is de reden dat ik Esposito heb laten gaan voor 50 mil. De absolute kers op de taart: Facundo Ruiz. Is het de allerbeste spits die ik in al die jaren FM gezien heb? Absoluut niet. Het is het totale pakket die het hem doet. 18 Behendigheid, 17 evenwicht, 17 snelheid, 16 versnelling. 15 anticiperen, 14 beslissingen. Hoge techniek, hoge balcontact. Degelijk afwerken. Het is een Messi in het klein. En dat laat hij ook zien. 85 PL goals in bijna evenveel wedstrijden op je 22e. Ga er maar aan staan. Hij is de reden dat Vlahovic bij een goed bod mag vertrekken, want deze man staat basis. Ik heb nog wat snoepjes in de jeugd, die laat ik later wel zien als ze daadwerkelijk aanhaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost February 10 Share Gepost February 10 Gekocht voor 1,5 miljoen. Krijg nu al biedingen van 20+ miljoen. Ontwikkelt zich aardig, vorig seizoen gekocht en jaar in de jeugd, nu 1e seizoen in het vlaggenschip. Nog wel achter Brandon Cortes. Deze vleugelspeler gekocht van Vele zo'n 1 seizoen geleden. Geen geweldige donkergroene stats, wel basisspeler en scoort met regelmaat. Ontwikkelt zich zeer goed en over het algemeen goede stats. Wonderkind ook! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost February 10 Share Gepost February 10 Hij zal ondertussen de sleutel van Andorra wel overhandigd gekregen hebben. Wat een geweldenaar voor Barcelona én vooral de dwergstaat natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmileSteele Gepost February 11 Share Gepost February 11 22 uur geleden zei Mordurette: Hij zal ondertussen de sleutel van Andorra wel overhandigd gekregen hebben. Wat een geweldenaar voor Barcelona én vooral de dwergstaat natuurlijk. Fantastische naam ook, mag gezegd worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 11 Share Gepost February 11 (edited) Op 10-2-2022 om 14:06 zei ElPrincipito: Gekocht voor 1,5 miljoen. Krijg nu al biedingen van 20+ miljoen. Ontwikkelt zich aardig, vorig seizoen gekocht en jaar in de jeugd, nu 1e seizoen in het vlaggenschip. Nog wel achter Brandon Cortes. Deze vleugelspeler gekocht van Vele zo'n 1 seizoen geleden. Geen geweldige donkergroene stats, wel basisspeler en scoort met regelmaat. Ontwikkelt zich zeer goed en over het algemeen goede stats. Wonderkind ook! Mag ik vragen welke skin dit is? Edit; n.v.m. zie dat je FM20 speelt Edited February 11 by joostmakaay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 17 Share Gepost February 17 Heerlijk spelertje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost February 18 Share Gepost February 18 Cruzeiro FTW!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost February 20 Share Gepost February 20 Niet per se 1 goede regen, maar heb aan talent geen gebrek FC Twente! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost February 20 Share Gepost February 20 Hier nog maar de drie beste van bovenstaand overzicht: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost February 21 Share Gepost February 21 (edited) Ik heb bij PSV na 7 seizoenen ook wel wat leuke spelertjes. Hierbij enkele van mijn beste talenten: Met name de eerste twee en Nick van Beek zijn al bepalend. Overigens heb ik ook een geweldige keeper. Die zal ik van de week ook eens posten. Edit: hierbij een (slechte) foto van mijn keeper: Edited February 21 by Rob1981 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 23 Share Gepost February 23 Deze komt net binnenwandelen in mijn PSV save, seizoen 1. Ik denk dat dit de beste newgen is qua niveau die binnen is komen wandelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost February 23 Share Gepost February 23 Wauw, je zou bijna in de editor gaan kijken of deze jongen al aan zijn max zit, of dat er nog meer groei in zit en waar die groei stopt qua PA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 23 Share Gepost February 23 (edited) 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Wauw, je zou bijna in de editor gaan kijken of deze jongen al aan zijn max zit, of dat er nog meer groei in zit en waar die groei stopt qua PA. Zo'n speler heb ik nog nooit gehad met 15 jaar. Wel toppers eerder, maar die waren stukken minder. Ik verwacht dat hij richting de top PA gaat. Hij kan direct mee ook. Edited February 23 by MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost February 24 Share Gepost February 24 Laat me volgend jaar weten waar jij FM koopt want volgens mij heb jij de versie met goede jeugdinstroom gekocht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 24 Share Gepost February 24 42 minuten geleden zei Nummerke10: Laat me volgend jaar weten waar jij FM koopt want volgens mij heb jij de versie met goede jeugdinstroom gekocht Deze is wel erg bizar ja, verder valt het mij op dat er in het eerste jaar altijd 1 goede tussen zit, maar meestal de jaren daarna niet meer. Heel erg vaag ook. Maar deze is denk ik de beste die ik ooit heb gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts