Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy
 Share

Recommended Posts

6 minuten geleden zei Satyr:

Ik zet mijn salaris altijd zo laag mogelijk, je hebt er toch niks aan.

Ik ook boeit me echt niks. Ik zet contract tekeken bij club of verlenging op 5 jaar niet onderhandelbaar en dan gewoon laag salaris, care.

@Satyr @Kyrill Het salaris geeft wel een soort van veiligheid. Een manager die nog 5 jaar onder contract staat en in die 5 jaar 25 miljoen verdient wordt minder snel ontslagen dan een manager die per jaar nog geen miljoen verdient. Nu zijn mijn prestaties niet zo slecht dat dit meespeelt maar alsnog heb je dus wel iets aan een hoger salaris.

Het gaat mij hier vooral om de logica. Ik heb een speler binnengehaald die 250K per week verdient maar als ik bij onderhandelingen van mijn eigen contract voor 18,5K per week wil gaan ipv de 17,75K die geboden wordt moet ik hemel en aarde bewegen om dit voor elkaar te krijgen. Er staat 700 miljoen op de bankrekening en de salarissen van spelers gaan over de kop dankzij mijn successen. Dan is het toch raar dat dit in FM totaal niet wordt meegewogen?

Edited by Nummerke10

20 minuten geleden zei Nummerke10:

@Satyr @Kyrill Het salaris geeft wel een soort van veiligheid. Een manager die nog 5 jaar onder contract staat en in die 5 jaar 25 miljoen verdient wordt minder snel ontslagen dan een manager die per jaar nog geen miljoen verdient. Nu zijn mijn prestaties niet zo slecht dat dit meespeelt maar alsnog heb je dus wel iets aan een hoger salaris.

Het gaat mij hier vooral om de logica. Ik heb een speler binnengehaald die 250K per week verdient maar als ik bij onderhandelingen van mijn eigen contract voor 18,5K per week wil gaan ipv de 17,75K die geboden wordt moet ik hemel en aarde bewegen om dit voor elkaar te krijgen. Er staat 700 miljoen op de bankrekening en de salarissen van spelers gaan over de kop dankzij mijn successen. Dan is het toch raar dat dit in FM totaal niet wordt meegewogen?

Ja dat is idd wel raar ja,klopt.

1 minuut geleden zei Michiel RAFC:

scoutingsverslag.png.f5560b254db304ebc21c2f8a0aa9e060.png

Ik wil van deze speler de teamvergelijking als MC zien. In vorige FM kreeg je een keuzemenu, maar hier vind ik dat nergens? Kan dit nog? Deze speler is helemaal geen AML.

image.png.af9a9e82d2af3c85df9226389c0f459d.png

Dat pijltje rechtsboven en dan de positie pakken waarmee je 'm wil vergelijken. Kan wel alleen met eigen spelers of spelers die je volledig gescout hebt. 

Heb weer hetzelfde probleem.

eerste save Feyenoord naar 4.5 seizoen naar leeds gegaan, seizoen afgemaakt en in de voorbereiding(ongeveer 15 juli) kan ik niet meer opslaan.

helaas opnieuw begonnen 5 seizoenen Feyenoord, halverwege ingestapt bij spurs seizoen afgemaakt en voorbereiding nieuwe seizoen ongeveer zelfde datum kan ik WEER NIET OPSLAAN.

iemand hetzelfde probleem gehad alsjeblieft help mijnXD

2 uur geleden zei Fantasy:

Wat voor foutmelding krijg je? Waarom kan je het spel niet meer opslaan?

Gewoon het spel kan niet geladen worden, heel raar.

de opgeslagen spellen die ik probeerde op te slaan zijn wel minder mb(33) als het wat het eigenlijk zou moeten zijn 133 dacht ik

Augustus 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks

September 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks

Oktober 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks

November 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks

27 december, vlak voor de transferwindow

1.png.7b9a40e3eb99dcca16034d64ce28a447.png

13 minuten geleden zei Satyr:

Ik had precies dit. Maar dan eind S01, naderde transferwindow in de zomer. Tot 3x toe transfer embargo... Nadeel is dat ook je 'pending' uitgaande transfers opeens weg zijn. Heel irritant!

8 uur geleden zei Satyr:

Heb ik nu ook met Vaduz. Al een keer overgenomen en nu tijdens de zomerstop opeens weer een transfer embargo. Pff! Alle uitgaande transfers ook afgebroken terwijl ik daar zo graag vanaf wilde.

1 uur geleden zei Dennussie:

Zijn er hier ook mensen die constant met stadion uitbreiding aanvragen na een goedkeuring hebben dat de autoritieten het blokkeren vlak voor het einde ???

Met welke club? En anderszijds toch niet perse onrealistisch om van een bug te spreken..

1 minuut geleden zei Steels:

Met welke club? En anderszijds toch niet perse onrealistisch om van een bug te spreken..

Met meerdere clubs, redbull leipzig, feyenoord, psg, , newcastle, elke keer keurt bestuur het goed maar na zoveel maanden blokkeren autoriteiten de plannen

41 minuten geleden zei Dennussie:

Nee ?😅

Wel, lang verhaal kort, het idee was er gekomen rond 2002 (na Euro 2000), om een nieuw nationaal stadion te hebben, dat later ook zo kunnen dienen voor de finale van het EK 2020 (want brussel als hoofdstad van europa). 17 jaar na het idee is het uiteindelijk geschrapt na vergunningsproblemen, politiek gepalaver etc... dus na al die moeite,plannen en dromen en niet eens één steen gelegd....

dusja, snap wel in fm dat die mogelijkheid bestaat