Satyr Gepost February 5 Share Gepost February 5 Ik zet mijn salaris altijd zo laag mogelijk, je hebt er toch niks aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 5 Share Gepost February 5 6 minuten geleden zei Satyr: Ik zet mijn salaris altijd zo laag mogelijk, je hebt er toch niks aan. Ik ook boeit me echt niks. Ik zet contract tekeken bij club of verlenging op 5 jaar niet onderhandelbaar en dan gewoon laag salaris, care. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost February 5 Share Gepost February 5 1 uur geleden zei Satyr: Ik zet mijn salaris altijd zo laag mogelijk, je hebt er toch niks aan. Er is een achievement om 100m pond in je carriere te verdienen :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost February 5 Share Gepost February 5 (edited) @Satyr @Kyrill Het salaris geeft wel een soort van veiligheid. Een manager die nog 5 jaar onder contract staat en in die 5 jaar 25 miljoen verdient wordt minder snel ontslagen dan een manager die per jaar nog geen miljoen verdient. Nu zijn mijn prestaties niet zo slecht dat dit meespeelt maar alsnog heb je dus wel iets aan een hoger salaris. Het gaat mij hier vooral om de logica. Ik heb een speler binnengehaald die 250K per week verdient maar als ik bij onderhandelingen van mijn eigen contract voor 18,5K per week wil gaan ipv de 17,75K die geboden wordt moet ik hemel en aarde bewegen om dit voor elkaar te krijgen. Er staat 700 miljoen op de bankrekening en de salarissen van spelers gaan over de kop dankzij mijn successen. Dan is het toch raar dat dit in FM totaal niet wordt meegewogen? Edited February 5 by Nummerke10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 5 Share Gepost February 5 20 minuten geleden zei Nummerke10: @Satyr @Kyrill Het salaris geeft wel een soort van veiligheid. Een manager die nog 5 jaar onder contract staat en in die 5 jaar 25 miljoen verdient wordt minder snel ontslagen dan een manager die per jaar nog geen miljoen verdient. Nu zijn mijn prestaties niet zo slecht dat dit meespeelt maar alsnog heb je dus wel iets aan een hoger salaris. Het gaat mij hier vooral om de logica. Ik heb een speler binnengehaald die 250K per week verdient maar als ik bij onderhandelingen van mijn eigen contract voor 18,5K per week wil gaan ipv de 17,75K die geboden wordt moet ik hemel en aarde bewegen om dit voor elkaar te krijgen. Er staat 700 miljoen op de bankrekening en de salarissen van spelers gaan over de kop dankzij mijn successen. Dan is het toch raar dat dit in FM totaal niet wordt meegewogen? Ja dat is idd wel raar ja,klopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost February 13 Share Gepost February 13 Ik wil van deze speler de teamvergelijking als MC zien. In vorige FM kreeg je een keuzemenu, maar hier vind ik dat nergens? Kan dit nog? Deze speler is helemaal geen AML. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 13 Author Share Gepost February 13 1 minuut geleden zei Michiel RAFC: Ik wil van deze speler de teamvergelijking als MC zien. In vorige FM kreeg je een keuzemenu, maar hier vind ik dat nergens? Kan dit nog? Deze speler is helemaal geen AML. Dat pijltje rechtsboven en dan de positie pakken waarmee je 'm wil vergelijken. Kan wel alleen met eigen spelers of spelers die je volledig gescout hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost February 13 Share Gepost February 13 22 minuten geleden zei Fantasy: Dat pijltje rechtsboven en dan de positie pakken waarmee je 'm wil vergelijken. Kan wel alleen met eigen spelers of spelers die je volledig gescout hebt. Ofwel ben ik scheel, ofwel heb ik die optie niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 13 Author Share Gepost February 13 Ah het is een scoutingsrapport, ik dacht een verslag van een van je eigen spelers Maar dan moet je 'm waarschijnlijk vaker/langer scouten. Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordydepaling Gepost February 13 Share Gepost February 13 Heb weer hetzelfde probleem. eerste save Feyenoord naar 4.5 seizoen naar leeds gegaan, seizoen afgemaakt en in de voorbereiding(ongeveer 15 juli) kan ik niet meer opslaan. helaas opnieuw begonnen 5 seizoenen Feyenoord, halverwege ingestapt bij spurs seizoen afgemaakt en voorbereiding nieuwe seizoen ongeveer zelfde datum kan ik WEER NIET OPSLAAN. iemand hetzelfde probleem gehad alsjeblieft help mijnXD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 13 Author Share Gepost February 13 Wat voor foutmelding krijg je? Waarom kan je het spel niet meer opslaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordydepaling Gepost February 13 Share Gepost February 13 2 uur geleden zei Fantasy: Wat voor foutmelding krijg je? Waarom kan je het spel niet meer opslaan? Gewoon het spel kan niet geladen worden, heel raar. de opgeslagen spellen die ik probeerde op te slaan zijn wel minder mb(33) als het wat het eigenlijk zou moeten zijn 133 dacht ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 17 Share Gepost February 17 Augustus 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks September 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks Oktober 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks November 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks 27 december, vlak voor de transferwindow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFM1 Gepost February 17 Share Gepost February 17 13 minuten geleden zei Satyr: Augustus 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks September 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks Oktober 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks November 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks 27 december, vlak voor de transferwindow Ik had precies dit. Maar dan eind S01, naderde transferwindow in de zomer. Tot 3x toe transfer embargo... Nadeel is dat ook je 'pending' uitgaande transfers opeens weg zijn. Heel irritant! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost February 17 Share Gepost February 17 8 uur geleden zei Satyr: Augustus 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks September 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks Oktober 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks November 2022: Overname, blahblah, gebeurd niks 27 december, vlak voor de transferwindow Heb ik nu ook met Vaduz. Al een keer overgenomen en nu tijdens de zomerstop opeens weer een transfer embargo. Pff! Alle uitgaande transfers ook afgebroken terwijl ik daar zo graag vanaf wilde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennussie Gepost February 18 Share Gepost February 18 Zijn er hier ook mensen die constant met stadion uitbreiding aanvragen na een goedkeuring hebben dat de autoritieten het blokkeren vlak voor het einde ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost February 18 Share Gepost February 18 1 uur geleden zei Dennussie: Zijn er hier ook mensen die constant met stadion uitbreiding aanvragen na een goedkeuring hebben dat de autoritieten het blokkeren vlak voor het einde ??? Met welke club? En anderszijds toch niet perse onrealistisch om van een bug te spreken.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennussie Gepost February 18 Share Gepost February 18 1 minuut geleden zei Steels: Met welke club? En anderszijds toch niet perse onrealistisch om van een bug te spreken.. Met meerdere clubs, redbull leipzig, feyenoord, psg, , newcastle, elke keer keurt bestuur het goed maar na zoveel maanden blokkeren autoriteiten de plannen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost February 18 Share Gepost February 18 5 uur geleden zei Dennussie: Met meerdere clubs, redbull leipzig, feyenoord, psg, , newcastle, elke keer keurt bestuur het goed maar na zoveel maanden blokkeren autoriteiten de plannen Ooit de historie van het eurostadion gehoord in brussel? :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennussie Gepost February 19 Share Gepost February 19 13 uur geleden zei AntiChrist7: Ooit de historie van het eurostadion gehoord in brussel? :p Nee ?😅 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost February 19 Share Gepost February 19 41 minuten geleden zei Dennussie: Nee ?😅 Wel, lang verhaal kort, het idee was er gekomen rond 2002 (na Euro 2000), om een nieuw nationaal stadion te hebben, dat later ook zo kunnen dienen voor de finale van het EK 2020 (want brussel als hoofdstad van europa). 17 jaar na het idee is het uiteindelijk geschrapt na vergunningsproblemen, politiek gepalaver etc... dus na al die moeite,plannen en dromen en niet eens één steen gelegd.... dusja, snap wel in fm dat die mogelijkheid bestaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost February 22 Share Gepost February 22 1 van mijn frustraties. Hele mooie stats om als wingback te spelen maar niet capabel voor die positie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 22 Author Share Gepost February 22 Kan je trainen toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost February 22 Share Gepost February 22 Ja maar daar gaat ook zo weer 2 jaar over heen, vind ik altijd zo zonde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 22 Author Share Gepost February 22 Mijn ervaring is dat als je 'm laat trainen op die positie én hem tegelijkertijd tijdens wedstrijden al daar opstelt, dat het verrassend snel gaat om een nieuwe positie eigen te (laten) maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts