jordydepaling Gepost January 9 Share Gepost January 9 9 minuten geleden zei neva: Ga eens naar je windows verkenner en dan 'deze pc'. Daar moeten je harde schijven naar voren komen. Of heb je Apple/MAC? volgens mij genoeg ruimte en heb ik gewoon pech:p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 9 Share Gepost January 9 1 minuut geleden zei jordydepaling: volgens mij genoeg ruimte en heb ik gewoon pech:p Zo te zien genoeg ruimte ja. Ik zou proberen om het spel via steam even opnieuw te installeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 9 Share Gepost January 9 1 uur geleden zei Jonkmania038: Dat je eerste spits nooit scoort, je voor veel geld een vervanger haalt en opeens begint die eerste spits te scoren. Iets met concurrentie inderdaad... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 12 Share Gepost January 12 Ten eerste, die man speelt überhaupt nooit dus dat hij niet op ze plekje staat is wel logisch. Ten tweede, hij staat al op de TL dus hij mocht al weg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krabby Gepost January 13 Share Gepost January 13 Eenmaal verliezen in de competitie in een heel seizoen is tegenwoordig schijnbaar ook al een dieptepunt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 13 Share Gepost January 13 Ik weet niet of het raar is, maar géén xG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost January 13 Share Gepost January 13 12 minuten geleden zei Satyr: Ik weet niet of het raar is, maar géén xG? Geen enkel schot op doel geeft inderdaad geen xg oftewel een xg van 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 14 Share Gepost January 14 "Als je niet schiet ken je niet scoren" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 19 Share Gepost January 19 Kutspel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost January 20 Share Gepost January 20 Op 17-12-2021 om 12:25 zei Fantasy: Hebben meer mensen hier last van? Als ik een speler een contractaanbod wil doen, kom ik eerst in het volgende scherm: Vervolgens ben ik het daarmee eens, en klik ik op 'beloftes voorstellen', om dan vervolgens het volgende te krijgen En dan dus geen aanbod kunnen doen omdat ik geen acceptabel voorstel doe en hij en z'n zaakwaarnemer zich genoodzaakt voelen de onderhandelingen af te breken.. Ik heb dit ook heel vaak, niets lijkt te werken, geen 'extraatje' lijkt voldoende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 21 Share Gepost January 21 WaArOm GeBrUiK jE dE InGaMe EdItOr - Speler A wil weg naar een grotere club, ik zeg nee --> selectie boos dat ik hem niet verkoop - Speler A wil weg naar een grotere club, ik zeg na dat gesprek oke --> selectie boos dat ik onze sterspeler verkoop Ik word strontziek van die onzin in FM. Zelfde als spelers die drie minuten ná de transferdeadline ineens weg willen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost January 22 Share Gepost January 22 Bij mij nemen de Regens de wereld nog niet echt over. In 2031 staan er 12 regens in de Goal 50. De jonge speler in de lijst is 23 en 25 van de 50 zijn 30+. Vind dit wel jammer, het lijkt erop dat er gewoon een stuk minder topspelers doorbreken. Weet niet of andere mensen dit ook ervaren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groeneVinvis Gepost January 22 Share Gepost January 22 Ik merk net dat in mijn save met Redditch United een ploeg uit de divisie onder de mijn epromoveerde als 15de in de league. Heeft iemand dit al eens gezien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchDoofus Gepost January 22 Share Gepost January 22 20 minutes ago, groeneVinvis said: Ik merk net dat in mijn save met Redditch United een ploeg uit de divisie onder de mijn epromoveerde als 15de in de league. Heeft iemand dit al eens gezien? Grafiek gaat maar tot 20/21, en je zit zo te zien in 2024. Of heb ik dat verkeerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 24 Share Gepost January 24 Op 22-1-2022 om 16:01 zei Nummerke10: Bij mij nemen de Regens de wereld nog niet echt over. In 2031 staan er 12 regens in de Goal 50. De jonge speler in de lijst is 23 en 25 van de 50 zijn 30+. Vind dit wel jammer, het lijkt erop dat er gewoon een stuk minder topspelers doorbreken. Weet niet of andere mensen dit ook ervaren? Speciaal voor jou heb ik dit in de gaten gehouden, in 2031, dus dat komt overeen ziet het er zo uit bij mij. 35 van de 50 zijn oudere spelers. Vind dat ook wel een flink aantal moet ik zeggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 24 Share Gepost January 24 Mijn supertalent, een keeper, speelde al bijna 100 duels en is pas 17, kan naar de halve voetbaltop. Ik hou alles tegen, hij klaagt, maar hij blijft gewoon bij mij. Boden van 2 miljoen, zijn waarde is 250/500K, wijs ik af, een bod van Spurs van 2,5 miljoen +20% gaat de prullenbak in. En dan komt 31 januari, de slotdag van het wintertransferwindow. Liverpool bied een kale 750.000, geen bonussen, geen doorverkoop clausule, niks, en mijn voorzitter accepteert het voor me! M'n hele fucking save gaat nu de prullenbak in. Ik heb het geld niet nodig, maar ik wil gewoon die spelers behouden, ik speel over 5 dagen een Europese pot en zit dus zonder eerste keeper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost January 24 Share Gepost January 24 39 minuten geleden zei Satyr: Mijn supertalent, een keeper, speelde al bijna 100 duels en is pas 17, kan naar de halve voetbaltop. Ik hou alles tegen, hij klaagt, maar hij blijft gewoon bij mij. Boden van 2 miljoen, zijn waarde is 250/500K, wijs ik af, een bod van Spurs van 2,5 miljoen +20% gaat de prullenbak in. En dan komt 31 januari, de slotdag van het wintertransferwindow. Liverpool bied een kale 750.000, geen bonussen, geen doorverkoop clausule, niks, en mijn voorzitter accepteert het voor me! M'n hele fucking save gaat nu de prullenbak in. Ik heb het geld niet nodig, maar ik wil gewoon die spelers behouden, ik speel over 5 dagen een Europese pot en zit dus zonder eerste keeper. Daarom heb ik dus ingame editor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 24 Share Gepost January 24 5 minuten geleden zei Copywriter: Daarom heb ik dus ingame editor Ja, helaas heb je daar nu niks aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 24 Share Gepost January 24 Normaal kan je toch proberen je voorzitter te overtuigen? Heb ik al gedaan in vorige saves Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 24 Author Share Gepost January 24 Gok dat het al te laat is, maar heb je al geprobeerd hem aan te bieden voor minder dan 750K en dan hopen dat er andere clubs happen en hij het aanbod van iedereen behalve Liverpool accepteert. En dan de transfer annuleren bij de vraag of je het wil bevestigen als laatste stap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 24 Share Gepost January 24 Het probleem was dat het echt letterlijk uit de lucht kwam vallen. Liverpool deed een bod op 31 januari, dat werd door die koekenbakker geaccepteerd en het volgende bericht was dat de werkvergunning rond was en weg was de keeper. Ik kon niks doen. Toeval of niet, het loopt intussen als een trein met m'n team nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost January 24 Share Gepost January 24 Op 21-1-2022 om 13:44 zei Satyr: WaArOm GeBrUiK jE dE InGaMe EdItOr - Speler A wil weg naar een grotere club, ik zeg nee --> selectie boos dat ik hem niet verkoop - Speler A wil weg naar een grotere club, ik zeg na dat gesprek oke --> selectie boos dat ik onze sterspeler verkoop Ik word strontziek van die onzin in FM. Zelfde als spelers die drie minuten ná de transferdeadline ineens weg willen. Ik zie niemand die het gebruik van de ingame editor afkeurt. Sowieso, het is jouw save, gewoon doen wat het voor jou leuk maakt. Heb je na die eerste situatie het spel herladen? Of gebeurde dit echt na elkaar? 3 uur geleden zei Satyr: Mijn supertalent, een keeper, speelde al bijna 100 duels en is pas 17, kan naar de halve voetbaltop. Ik hou alles tegen, hij klaagt, maar hij blijft gewoon bij mij. Boden van 2 miljoen, zijn waarde is 250/500K, wijs ik af, een bod van Spurs van 2,5 miljoen +20% gaat de prullenbak in. En dan komt 31 januari, de slotdag van het wintertransferwindow. Liverpool bied een kale 750.000, geen bonussen, geen doorverkoop clausule, niks, en mijn voorzitter accepteert het voor me! M'n hele fucking save gaat nu de prullenbak in. Ik heb het geld niet nodig, maar ik wil gewoon die spelers behouden, ik speel over 5 dagen een Europese pot en zit dus zonder eerste keeper. Beide gevallen lijken inderdaad op bugs. Als je saves hebt net voordat de bugs optreden zouden we die heel graag van je hebben, op het SI forum staat hoe je kan uploaden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 24 Share Gepost January 24 Ik heb wellicht een bug/frustatie gevonden. - Speler geeft aan dat hij meer wilt spelen - Ik zeg dat hij beter ergens anders heen kan - Hij geeft weer aan dat ie het niet zo bedoelde en gewoon wilt blijven twee dagen later - Speler komt weer terug om te janken dat ie wilt spelen - Nu wilt ie wel verkocht worden. Doe het dan gewoon in één keer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 25 Share Gepost January 25 Hier snap ik nooit iets van, dan vind er bij FC Groningen een interne promotie plaats. En wie zien wij dan als voorzitter? Zijn er toevallig FC Groningen fans die weten dat de club in Russische handen is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 25 Share Gepost January 25 8 minuten geleden zei MNie: Hier snap ik nooit iets van, dan vind er bij FC Groningen een interne promotie plaats. En wie zien wij dan als voorzitter? Zijn er toevallig FC Groningen fans die weten dat de club in Russische handen is? Zijn ze niet overgenomen door Russen in-game? In de echte wereld is er namelijk geen Rus te bekennen in Groningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts