Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Op 17-12-2021 om 12:25 zei Fantasy:

Hebben meer mensen hier last van? Als ik een speler een contractaanbod wil doen, kom ik eerst in het volgende scherm:

image.thumb.png.9515b7678d13eca850f8cf58fac9d7c0.png

Vervolgens ben ik het daarmee eens, en klik ik op 'beloftes voorstellen', om dan vervolgens het volgende te krijgen :cab:

image.thumb.png.a2ed19e2244d8d8613df0163eea25eb4.png

En dan dus geen aanbod kunnen doen omdat ik geen acceptabel voorstel doe en hij en z'n zaakwaarnemer zich genoodzaakt voelen de onderhandelingen af te breken..

Ik heb dit ook heel vaak, niets lijkt te werken, geen 'extraatje' lijkt voldoende. 

WaArOm GeBrUiK jE dE InGaMe EdItOr

- Speler A wil weg naar een grotere club, ik zeg nee --> selectie boos dat ik hem niet verkoop

- Speler A wil weg naar een grotere club, ik zeg na dat gesprek oke --> selectie boos dat ik onze sterspeler verkoop

Ik word strontziek van die onzin in FM. Zelfde als spelers die drie minuten ná de transferdeadline ineens weg willen.

Bij mij nemen de Regens de wereld nog niet echt over. In 2031 staan er 12 regens in de Goal 50. De jonge speler in de lijst is 23 en 25 van de 50 zijn 30+. Vind dit wel jammer, het lijkt erop dat er gewoon een stuk minder topspelers doorbreken. Weet niet of andere mensen dit ook ervaren?

20 minutes ago, groeneVinvis said:

Ik merk net dat in mijn save met Redditch United een ploeg uit de divisie onder de mijn epromoveerde als 15de in de league. Heeft iemand dit al eens gezien?

1562658771_NuneatonBorough_Overview.thumb.png.0753e4fad6d2c44e0695464955d1d484.png

Grafiek gaat maar tot 20/21, en je zit zo te zien in 2024. Of heb ik dat verkeerd?

Op 22-1-2022 om 16:01 zei Nummerke10:

Bij mij nemen de Regens de wereld nog niet echt over. In 2031 staan er 12 regens in de Goal 50. De jonge speler in de lijst is 23 en 25 van de 50 zijn 30+. Vind dit wel jammer, het lijkt erop dat er gewoon een stuk minder topspelers doorbreken. Weet niet of andere mensen dit ook ervaren?

Speciaal voor jou heb ik dit in de gaten gehouden, in 2031, dus dat komt overeen ziet het er zo uit bij mij.

35 van de 50 zijn oudere spelers. Vind dat ook wel een flink aantal moet ik zeggen.

afbeelding.thumb.png.b4506203bc74f872b65e96d780150b79.png

afbeelding.thumb.png.91126a52b256d2b08f6d2bfeb9a6dbdf.png

afbeelding.thumb.png.08085ef98c5877717af24794e5b020f4.png

afbeelding.thumb.png.f42f7a93c7a3fc0df06cd6098074267f.png

afbeelding.thumb.png.504dfa2511d70a627cde26273343b464.png

Mijn supertalent, een keeper, speelde al bijna 100 duels en is pas 17, kan naar de halve voetbaltop. Ik hou alles tegen, hij klaagt, maar hij blijft gewoon bij mij. Boden van 2 miljoen, zijn waarde is 250/500K, wijs ik af, een bod van Spurs van 2,5 miljoen +20% gaat de prullenbak in. En dan komt 31 januari, de slotdag van het wintertransferwindow. Liverpool bied een kale 750.000, geen bonussen, geen doorverkoop clausule, niks, en mijn voorzitter accepteert het voor me! M'n hele fucking save gaat nu de prullenbak in. Ik heb het geld niet nodig, maar ik wil gewoon die spelers behouden, ik speel over 5 dagen een Europese pot en zit dus zonder eerste keeper.

39 minuten geleden zei Satyr:

Mijn supertalent, een keeper, speelde al bijna 100 duels en is pas 17, kan naar de halve voetbaltop. Ik hou alles tegen, hij klaagt, maar hij blijft gewoon bij mij. Boden van 2 miljoen, zijn waarde is 250/500K, wijs ik af, een bod van Spurs van 2,5 miljoen +20% gaat de prullenbak in. En dan komt 31 januari, de slotdag van het wintertransferwindow. Liverpool bied een kale 750.000, geen bonussen, geen doorverkoop clausule, niks, en mijn voorzitter accepteert het voor me! M'n hele fucking save gaat nu de prullenbak in. Ik heb het geld niet nodig, maar ik wil gewoon die spelers behouden, ik speel over 5 dagen een Europese pot en zit dus zonder eerste keeper.

Daarom heb ik dus ingame editor ;c

Gok dat het al te laat is, maar heb je al geprobeerd hem aan te bieden voor minder dan 750K en dan hopen dat er andere clubs happen en hij het aanbod van iedereen behalve Liverpool accepteert. En dan de transfer annuleren bij de vraag of je het wil bevestigen als laatste stap. 

Het probleem was dat het echt letterlijk uit de lucht kwam vallen. Liverpool deed een bod op 31 januari, dat werd door die koekenbakker geaccepteerd en het volgende bericht was dat de werkvergunning rond was en weg was de keeper. Ik kon niks doen.

Toeval of niet, het loopt intussen als een trein met m'n team nu :classic_blink:

Op 21-1-2022 om 13:44 zei Satyr:

WaArOm GeBrUiK jE dE InGaMe EdItOr

- Speler A wil weg naar een grotere club, ik zeg nee --> selectie boos dat ik hem niet verkoop

- Speler A wil weg naar een grotere club, ik zeg na dat gesprek oke --> selectie boos dat ik onze sterspeler verkoop

Ik word strontziek van die onzin in FM. Zelfde als spelers die drie minuten ná de transferdeadline ineens weg willen.

Ik zie niemand die het gebruik van de ingame editor afkeurt. Sowieso, het is jouw save, gewoon doen wat het voor jou leuk maakt.

Heb je na die eerste situatie het spel herladen? Of gebeurde dit echt na elkaar?

3 uur geleden zei Satyr:

Beide gevallen lijken inderdaad op bugs. Als je saves hebt net voordat de bugs optreden zouden we die heel graag van je hebben, op het SI forum staat hoe je kan uploaden. 

Ik heb wellicht een bug/frustatie gevonden.

- Speler geeft aan dat hij meer wilt spelen

- Ik zeg dat hij beter ergens anders heen kan

- Hij geeft weer aan dat ie het niet zo bedoelde en gewoon wilt blijven

twee dagen later

- Speler komt weer terug om te janken dat ie wilt spelen

- Nu wilt ie wel verkocht worden.

Doe het dan gewoon in één keer.

Hier snap ik nooit iets van, dan vind er bij FC Groningen een interne promotie plaats.

En wie zien wij dan als voorzitter? Zijn er toevallig FC Groningen fans die weten dat de club in Russische handen is?

afbeelding.png.058e1fc6c254fbd5aab08f104b5f6e66.png

afbeelding.thumb.png.f408865501a40f2702364562aefbc338.png

8 minuten geleden zei MNie:

Hier snap ik nooit iets van, dan vind er bij FC Groningen een interne promotie plaats.

En wie zien wij dan als voorzitter? Zijn er toevallig FC Groningen fans die weten dat de club in Russische handen is?

afbeelding.png.058e1fc6c254fbd5aab08f104b5f6e66.png

afbeelding.thumb.png.f408865501a40f2702364562aefbc338.png

Zijn ze niet overgenomen door Russen in-game? In de echte wereld is er namelijk geen Rus te bekennen in Groningen.