Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Hebben meer mensen hier last van? Als ik een speler een contractaanbod wil doen, kom ik eerst in het volgende scherm:

image.thumb.png.9515b7678d13eca850f8cf58fac9d7c0.png

Vervolgens ben ik het daarmee eens, en klik ik op 'beloftes voorstellen', om dan vervolgens het volgende te krijgen :cab:

image.thumb.png.a2ed19e2244d8d8613df0163eea25eb4.png

En dan dus geen aanbod kunnen doen omdat ik geen acceptabel voorstel doe en hij en z'n zaakwaarnemer zich genoodzaakt voelen de onderhandelingen af te breken..

26 minuten geleden zei Fantasy:

Hebben meer mensen hier last van? Als ik een speler een contractaanbod wil doen, kom ik eerst in het volgende scherm:

Vervolgens ben ik het daarmee eens, en klik ik op 'beloftes voorstellen', om dan vervolgens het volgende te krijgen :cab:

En dan dus geen aanbod kunnen doen omdat ik geen acceptabel voorstel doe en hij en z'n zaakwaarnemer zich genoodzaakt voelen de onderhandelingen af te breken..

Heb dat ook eens gehad. Heb alles geprobeerd, zelfs sterspeler maken, maar niks werkte. Die speler wou toen het aflopen van z'n contract afwachten voor hij een keuze maakte.

59 minuten geleden zei Fantasy:

Heb ik ook regelmatig inderdaad. Aardig vervelend. :-D

3 uur geleden zei Fantasy:

Bij z'n zaakwaarnemer staat dat je nog een extraatje moet toevoegen om de onderhandelingen te starten, heb je dat gedaan?

Zit een vervelende bug in bij het toevoegen en verwijderen van competities. Ben hier best actief mee in deze game, maar vaak voert hij wijzigingen toch niet door. Heb nu al 3x de Indonesische competitie geprobeerd te verwijderen, maar hoewel hij hem elke keer bevestigt als ik op confirm druk, gebeurd het toch niet op het moment dat het zo ver is. 

Zelfde met toevoegen van competities. Had 2 pogingen nodig om de Braziliaanse competitie toe te voegen.

• 2 weeks later...

01-01-2022: Consortium eyes Hull City takeover

01-02-2022: Consortium eyes Hull City takeover

01-03-2022: Consortium eyes Hull City takeover

01-04-2022: Consortium eyes Hull City takeover

01-05-2022: Consortium eyes Hull City takeover

01-06-2022: Consortium eyes Hull City takeover

09-06-2022: Transferwindow open

10-06-2022: Transfer embargo, due to takeover

AAARRRGGGHHHHH

2 minuten geleden zei Satyr:

01-01-2022: Consortium eyes Hull City takeover

01-02-2022: Consortium eyes Hull City takeover

01-03-2022: Consortium eyes Hull City takeover

01-04-2022: Consortium eyes Hull City takeover

01-05-2022: Consortium eyes Hull City takeover

01-06-2022: Consortium eyes Hull City takeover

09-06-2022: Transferwindow open

10-06-2022: Transfer embargo, due to takeover

AAARRRGGGHHHHH

Ohja, Speler A, B C en D zijn nu bood omdat ik hun transfer geblokkeerd heb :) Alsof ik dat embargo instel.

Daarom gebruik je dus een ingame editor, het slaat echt helemaal nergens op.

Had net een speler gehaald die blijkbaar al een keer eerder van club was gewisseld. Ik kon hem niet opstellen om die reden.

Maar ik kon hem wel meteen verhuren aan een 4e team en daar mag hij wel spelen. Apart.

13 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Motherfucker...

b3afa30642cb6be36506672ea8e83bc4.png

Gaat die debiel met pensioen, terwijl het WK over een half jaar begint. Meneer is mijn eerste keeper...

Was :classic_wink:  Wat zijn de alternatieven?

18 minuten geleden zei Arezo:

Was :classic_wink:  Wat zijn de alternatieven?

01060f91fae04f427f6ab2cc29c1b2ef.png

af8287f2cf0fb890fb1c42d4063e7f70.png

Dit zijn de tweede en derde keeper, waarvan Risky de beste optie lijkt. Ik vind het alleen riskant om iemand met de naam Risky als eerste keeper te gebruiken op een WK :cab: 

70ace0551d91f681e1e0b007da8bb181.png

Dit wordt waarschijnlijk de nieuwe derde keeper.

Beste Fm leden,

ik ben 5 seizoenen op weg en ik wil opslaan maar fm zegt het spel kon niet opgeslagen worden.

is dit een crashdump? Kan ik mijn save nog redden?

zoniet is dit een probleem dat vaker bij mijn zal voorkomen of is dit gewoon heel veel pech?

alvast bedankt!

Is je harde schijf niet vol? standaard slaat ie ze op op de C schijf. Ik weet niet of jij meerdere schijven of partities hebt, maar dan zou je eventueel een ander opslagpad kunnen kiezen. Of wat oudere games verwijderen, je naam van de game wijzigen en dan opslaan.

14 minuten geleden zei neva:

Is je harde schijf niet vol? standaard slaat ie ze op op de C schijf. Ik weet niet of jij meerdere schijven of partities hebt, maar dan zou je eventueel een ander opslagpad kunnen kiezen. Of wat oudere games verwijderen, je naam van de game wijzigen en dan opslaan.

Ik had meerdere saves, bij iedere save krijg ik hetzelfde melding.

nieuwe naam ook hetzelfde.

opnieuw opstarten met een andere save zegt ie het spel kon niet geladen worden

4 minuten geleden zei jordydepaling:

Ik had meerdere saves, bij iedere save krijg ik hetzelfde melding.

nieuwe naam ook hetzelfde.

opnieuw opstarten met een andere save zegt ie het spel kon niet geladen worden

Apart. Heb je de schijfruimte gecontroleerd? Kan je een screenshot maken van FM op het moment dat je deze melding krijgt? En lukte het voorheen wel om op te slaan?

10 minuten geleden zei neva:

Apart. Heb je de schijfruimte gecontroleerd? Kan je een screenshot maken van FM op het moment dat je deze melding krijgt? En lukte het voorheen wel om op te slaan?

ik weet niet hoe dat moet mijn schijfruimte controleren.

voorheen helemaal geen problemen gehad met opslaan.

crashdump fm 22.png

3 minuten geleden zei jordydepaling:

ik weet niet hoe dat moet mijn schijfruimte controleren.

voorheen helemaal geen problemen gehad met opslaan.

crashdump fm 22.png

Ga eens naar je windows verkenner en dan 'deze pc'. Daar moeten je harde schijven naar voren komen. 

image.png.535a5046aa4d12e905ef5851aedaf55b.png

Of heb je Apple/MAC?