Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Wedstrijd uiteindelijk met 9 man geëindigd.

Ik kon geen vervanger inbrengen voor Serrano omdat ik al 3 keer gewisseld had?

En Lieftink was zomaar verdwenen uit het veld zonder dat er een vervanger ingekomen was.

Gelukkig wel 3 punten! ;c

2021-11-30.png

Edited by jevedeve

Op 3-12-2021 om 08:54 zei Urbeto:

Nee dat kan niet. Dit is realistischer dan het fitheidspercentage, dus vandaar dat hier tegenwoordig voor gekozen is. 

Tnx heb inmiddels ook wat zoekwerk gedaan en ik kan jou opmerking alleen maar onderschrijven.

Hoe fit iemand IRL is kun je ook niet zien aan een percentage op zijn hoofd ;)

Sinds de nieuwe update staat de opstelling van mijn eigen ploeg altijd automatisch op de tablet zijlijn, dat moet ik nu iedere match handmatig veranderen naar de opstelling van de tegenstander, heeft iemand ook dit probleem of wat ik er aan kan doen?

EDIT: heb deze bug ook gemeld op het SI forum.

Edited by glennix

2 minuten geleden zei Michiel RAFC:

749224947_MichielVanWezenbeeeck_Home.thumb.png.25733be6b00540dc52236dd94f3e95f5.png

Die schermen onderaan (vacatures, beloftes, managerprestaties en medisch centrum veranderen steeds automatisch. Normaal zet ik daar steeds dezelfde tabbladen maar telkens ik voortga, worden dat automatisch terug deze tabbladen. Iemand een idee?

Als je dat menu waar je kan kiezen welk scherm daar staat openklikt, kan je normaal bovenaan een optie aanvinken waarbij staat dat ze veranderen of niet. Ik had dat onlangs ook per ongeluk.