Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy
 Share

Recommended Posts

23 uur geleden zei Nummerke10:

Noni Madueke brak nadat hij richting Tottenham kwam zijn been en lag er dus meteen tot oktober uit. Nu flikt hij het om 1 dag nadat hij de volledige training kan hervatten te klagen over een gebrek aan speelminuten. Snap wel dat hij bij PSV de ene na de andere spierblessure heeft.

image.thumb.png.1e4fcabf41895e067472a7017395c76e.png

Had reeds gelezen dat daar in de full release wat aan gedaan ging worden.

18 minuten geleden zei Tim':

Inmiddels in drie wedstrijden drie goals onterecht afgekeurd vanwege buitenspel. Fijn dat daarna de VAR nog even met de lijntjes bevestigt dat het inderdaad geen buitenspel was ;c

Ik heb nu dat ze hele tijd goal en assist al in beeld geven dan als nog afkeuren :uhoh:;e

1 uur geleden zei Tim':

Inmiddels in drie wedstrijden drie goals onterecht afgekeurd vanwege buitenspel. Fijn dat daarna de VAR nog even met de lijntjes bevestigt dat het inderdaad geen buitenspel was ;c

Ik speel in een competitie zonder VAR, maar ze trekken ook echt lijntjes dan? :D Vet!

Op 4-11-2021 om 16:55 zei Nummerke10:

Noni Madueke brak nadat hij richting Tottenham kwam zijn been en lag er dus meteen tot oktober uit. Nu flikt hij het om 1 dag nadat hij de volledige training kan hervatten te klagen over een gebrek aan speelminuten. Snap wel dat hij bij PSV de ene na de andere spierblessure heeft.

image.thumb.png.1e4fcabf41895e067472a7017395c76e.png

Wat heb je hem verteld? Dat ie er Noni klaar voor is? :classic_ninja:

14 uur geleden zei Tim':

Ik heb ook meegemaakt dat het duidelijk buitenspel was. De spits liep namelijk al buiten die lijntjes en dan alsnog goedkeuren. ;c

16 uur geleden zei Tim':

Ja, alleen bewijst die VAR dus dat het geen buitenspel is en wordt het wel buitenspel gegeven :-D

Worden er nog steeds de gele en rode lijnen gehanteerd? Dat slaagt echt nergens op! Dan kan het zijn dat de rode lijn voor je aanvaller van Norwich staat terwijl de gele lijn voor de verdediger van Man Utd staat..logica :classic_rolleyes:

17 uur geleden zei Steels:

Worden er nog steeds de gele en rode lijnen gehanteerd? Dat slaagt echt nergens op! Dan kan het zijn dat de rode lijn voor je aanvaller van Norwich staat terwijl de gele lijn voor de verdediger van Man Utd staat..logica :classic_rolleyes:

Ja maar soms ook blauw en rood. Wat het verschil is, geen flauw idee.

M'n nieuw aangetrokken DM staat ineens 2x in de lijst. Irritant. Is toch 1 en dezelfde speler en kan hem ook maar 1 positie toewijzen.

image.png.a7d3b09d1c0f1e4c5f08b23c6d4098fc.png

Ha, kon hem niet opstellen ook, want kon geen rugnummer toewijzen. Uiteindelijk opgelost door hem even naar het tweede elftal te zetten. Is ie wel chagrijnig van geworden. Maar ik kan hem weer gebruiken

Edited by neva

11 uur geleden zei RubenS2:

Klopt het gerucht over de bug waardoor spelers in de jeugdteams geen progressie boeken?

Even doorlezen :) Had daar een interessante discussie met @Elsjorro1990 over die bug. 

Oh en ik zou me niet te druk maken, SI is er mee bezig en als die bug gepatched wordt, zal die zeer waarschijnlijk savegame compatibel zijn! 

Edited by Daniell