Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Op 29-4-2022 om 19:02 zei Kami:

Ja, dat denk ik wel. Herinner me het echter niet meer. Los daar van, als je goed speelt, scoort, assists geeft en kampioen speelt, ga je daar toch niet over zeiken? :classic_biggrin:

Yaya Touré was boos omdat ie geen verjaardagstaart kreeg bij Manchester City. Sommige spelers moet je gewoon met alle egards behandelen :D

• 3 weeks later...
Op 10-4-2022 om 18:35 zei MisterX:

Dat is wel een goede, nooit geweten dat ze het dus gesplitst hadden. Hetzelfde had ik ook al ervaren in FM20, dus daar zat ook al de splitsing in. Vroeger bestond die niet en was het gewoon 1 instelling voor alles. 

Andere tijdperk 🤣

1 uur geleden zei Netzwerk:

Heb het wel al meerdere keren gezien dat er een team zakt en Europees gaat maar 2x is voor mij een primeur.

855576873ba2dbbc2d87f048ac789b21.png

Vaduz verdient op een eigen manier Europees voetbal dus dat telt eigenlijk niet 😋

Gepost (edited)

Ik ben een building a nation aan het doen in San Marino. 20 seizoenen er in, alle clubs prof. Maar geen enkele club in San Marino pakt 1 van mijn huurspelers als ik ze aanbied :5

Ze zijn een aanwinst maar ook weer niet te goed dus ik snap niet echt wat ik kan doen zodat deze clubs mijn spelers wel nemen.

EDIT:

Had eerder al getest met Faetano, de 2e club van San Marino of de spelers wilden komen. De helft wilde wel dus het zou toch mogelijk moeten zijn

Edited by Thomassje123

• 2 weeks later...

492263640_FMNOOB_Inbox-97.thumb.png.63f4f06784482dcda118c749b13d9e46.png

Gefaald ons te kwalificeren voor het WK, maar ook enthousiast dat wij al zo vroeg geplaatst zijn voor dat toernooi ;c.

Het is een traditie dat een Aziatisch organisator van het WK deelneemt, voor spek en bonen, in het tweede ronde van het kwalificatietoernooi, maar dan raakt het spel blijkbaar in de war. 

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gepost (edited)

Voor mij is het een grote frustratie dat bij awards geen niveau wordt meegeteld. Sta op één punt van de koploper, ben 2 keer 2e geworden als manager van de maand en 1x niet genomineerd. Spelers volop in de spotlights (topscorer, clean sheet, gem. beoordeling) maar ook mijn spelers worden nergens genomineerd. 

image.png.958ea535dc5c1f431cb2d9606bf77303.png

Edited by RicardoKaka8

• 2 weeks later...
Op 20-6-2022 om 10:18 zei FlyD:

Een nieuw bestuur gekregen en die gooien er zo 4 van de 6 moederclubs uit. Dat scheelt toch ongeveer 250k op jaarbasis aan inkomsten.1101081512_Schermafbeelding2022-06-20om09_20_50.thumb.png.286a610edc45d47d311b746447402bcc.png677199839_Schermafbeelding2022-06-20om09_21_27.thumb.png.6ec40a71700eba18ddf9847fd4027c36.png

Dat komt bekend voor in mijn Guiseley game had ik Leeds als moederskindje, na een nieuw bestuur gekregen te hebben werden zij er uit gegooid.

Na lang zaniken en mislukte pogingen toch een moederclub gekregen en ja wel wederom Leeds. 

Was wel een goede deal, eerst betaalde ze niks en nu 40 k op jaar. 

Ik had enkele spelers die rust moesten nemen en besloot op 18 maart om ze 1 week op vakantie te sturen. Missen een wedstrijd tegen Bournemouth op 22 maart maar dat kan ik wel lijden. Nadat ik dit had doorgevoerd stelde ik de rest in op aanbeveling van fysio maar blijkbaar vindt die het nodig om mijn centrale verdedigingsduo en beste speler nog 2 extra weken vakantie te gunnen ;c Missen nu belangrijke wedstrijd tegen Manchester United en de eerste kwartfinale in de CL. Heb nog geluk dat er een interlandbreak tussen zit ook.

image.png.37acdd6f7e0ac25956c189a7c7c62ca2.png

20 uur geleden zei Willem:

Ik had enkele spelers die rust moesten nemen en besloot op 18 maart om ze 1 week op vakantie te sturen. Missen een wedstrijd tegen Bournemouth op 22 maart maar dat kan ik wel lijden. Nadat ik dit had doorgevoerd stelde ik de rest in op aanbeveling van fysio maar blijkbaar vindt die het nodig om mijn centrale verdedigingsduo en beste speler nog 2 extra weken vakantie te gunnen  Missen nu belangrijke wedstrijd tegen Manchester United en de eerste kwartfinale in de CL. Heb nog geluk dat er een interlandbreak tussen zit ook.

image.png.37acdd6f7e0ac25956c189a7c7c62ca2.png

Je kunt ze toch terugroepen van vakantie?

• 2 weeks later...

49 minuten geleden zei delichris:

Maar daar is hij niet goed genoeg voor. Hij is een scout of een directeur voetbalzaken.

Met deze mentals zou hij een 4 sterren coach zijn op alle niet Fitness of GK-onderdelen. En dat zonder diplomas. Beetje optrainen en het zou zomaar een 5-sterren coach kunnen zijn.

Edited by PJHoutman

Dit is trouwens interessant; ik heb die Hadi uit mijn vorige post binnengehaald als scout en een jaar later zien zijn attributes er zo uit: 

JPA en JPP zijn flink gedaald, zelfs zijn mentals (DET -3, MOT -3) zijn gekelderd. Had dat nog nooit eerder gezien, zie staff attributes normaliter alleen omhoog gaan. Hij genereert ook geen Scouting Knowledge voor zichzelf terwijl hij het afgelopen jaar toch op assignments is geweest. Erg vreemd. 

image.png

• 3 weeks later...

Hoe komt het dat ik in de halve finale van de Nations League sta? :cab: Als ik kijk bij de regels staat er ook duidelijk dat de nummer 1 zich voor de halve finale plaatst, maar om een of andere reden sta ik daar nu in en niet Curacao :cab:

8e92d9714cd593007b987456be647803.png

f45db2fd64a8e0e2ac3c9b4da3a895bb.png

2 uur geleden zei TheRealOne:

Hoe komt het dat ik in de halve finale van de Nations League sta? :cab: Als ik kijk bij de regels staat er ook duidelijk dat de nummer 1 zich voor de halve finale plaatst, maar om een of andere reden sta ik daar nu in en niet Curacao :cab:

Speelt Curacao, op dat zelfde moment, toevallig in de Copa America of een ander (kwalificatie)toernooi?

Ik had dat ooit met de VS. De deden daardoor ook niet mee, omdat het A-elftal in Zuid-Amerika zat.

12 uur geleden zei FMNOOB:

Speelt Curacao, op dat zelfde moment, toevallig in de Copa America of een ander (kwalificatie)toernooi?

Ik had dat ooit met de VS. De deden daardoor ook niet mee, omdat het A-elftal in Zuid-Amerika zat.

Zo te zien niet, hun speelkalender voor die periode is (nog) leeg.

• 1 month later...