Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Een vervelende bug tegengekomen of iets geks gezien in FM? Meld het hier!

Wil je echt een melding maken van een fout of bug, dan kun je die ook delen op het officiële SI-forum zodat zij kunnen kijken of er écht iets aan de hand is dat verholpen moet of kan worden. 

Ik twijfelde tussen of ik het in Opvallende screenshots wilde zetten of hier, maar toch maar hier

image.png.3ad9310747bd8dc6faef52a271cc9755.png

Lewandowski die voor 11,5 miljoen verkocht wordt, koekoek :cab: Kan zijn dat het komt doordat ik pas in 2022 ben gestart ingame en hij wellicht een aflopend contract heeft (?), maar dan nog..

Helaas zijn de nationale elftallen van Nederland, Duitsland en Japan niet bespeelbaar in Football Manager 2022. Gelukkig is dit met een fix eenvoudig te omzeilen. Ik durf niet zeker te zeggen of het save game compatible is. Als iemand dit zou willen testen dan zou ik dat zeer waarderen! :)

https://manutd.nl/nederland-duitsland-japan-speelbaar-maken-in-football-manager/

image.thumb.png.cdfdd1af6359d7aa4cbf9f6f27629aef.png

image.thumb.png.fb4931234086bad2c279effa8f246766.png

2 minuten geleden zei JordiW.:

Helaas zijn de nationale elftallen van Nederland, Duitsland en Japan niet bespeelbaar in Football Manager 2022. Gelukkig is dit met een fix eenvoudig te omzeilen. Ik durf niet zeker te zeggen of het save game compatible is. Als iemand dit zou willen testen dan zou ik dat zeer waarderen! :)

https://manutd.nl/nederland-duitsland-japan-speelbaar-maken-in-football-manager/

Nope, nieuwe save starten ;) 

image.png.9ab808086514aa7700ffe255ea00cbe6.png

image.png.9f6affdf19a107c4e0708b53ec94f20c.png

Het dream team van het afgelopen CL seizoen is bekend gemaakt. De enige speler met een 8,00 gemiddeld ontbreekt in het dream team van het seizoen ;e

Ik zie trouwens dat nummer 3 ook ontbreekt, maar dat komt waarschijnlijk doordat hij minder wedstrijden heeft gespeeld dan de rest van de spelers in het dream team. 

edit: En vervolgens lees ik dat Parra wel verkozen is tot middenvelder van het toernooi: 

image.png.c45aa8241e8c484fa5f1176e8d210ee0.png

Dus de middenvelder van het toernooi schopt het niet tot het dream team van het toernooi?! 

Edited by MisterX

8 minuten geleden zei MisterX:

image.png.9ab808086514aa7700ffe255ea00cbe6.png

image.png.9f6affdf19a107c4e0708b53ec94f20c.png

Het dream team van het afgelopen CL seizoen is bekend gemaakt. De enige speler met een 8,00 gemiddeld ontbreekt in het dream team van het seizoen ;e

Ik zie trouwens dat nummer 3 ook ontbreekt, maar dat komt waarschijnlijk doordat hij minder wedstrijden heeft gespeeld dan de rest van de spelers in het dream team. 

edit: En vervolgens lees ik dat Parra wel verkozen is tot middenvelder van het toernooi: 

image.png.c45aa8241e8c484fa5f1176e8d210ee0.png

Dus de middenvelder van het toernooi schopt het niet tot het dream team van het toernooi?! 

Maar jij speelt toch Fm20 niet 22?;)

Ik hoop echt dat de vragen in FM22 echt verbeterd zijn (dat was toch aangepast?).

image.png.7e97465d648753def9938705aae701b5.png

Ik word echt zo moe van dit soort vragen na een 6-0 overwinning. Lekker boeiend dat je spits zelf dan niet gescoord heeft. De spits zelf kreeg ook een 8,1 als cijfer, dus wat maakt het nu uit dat ie niet gescoord heeft in de wedstrijd? 

Net een jonge, werkloze manager aangemaakt zonder enige ervaring (maar wel met een grote lievelingsclub uit het land waar dit fictieve figuur vandaan komt). Een dag later biedt die betreffende club al een sollicitatiegesprek. Lijkt me niet heel realistisch :D