Krabby Gepost April 4 Share Gepost April 4 Heb hetzelfde fenomeen. Seizoen 6 in game en nu de Januari transferperiode. Er zitten opeens regens in van 27/28 jaar die 190 - 250 miljoen moeten kosten, bij topclubs spelen en pas 2 jaar in game zitten. Lijkt me een bug toch? Heb nu even geen screentje voor de hand maar zal er vanavond even een maken.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost April 4 Share Gepost April 4 29 minuten geleden zei Krabby: Heb hetzelfde fenomeen. Seizoen 6 in game en nu de Januari transferperiode. Er zitten opeens regens in van 27/28 jaar die 190 - 250 miljoen moeten kosten, bij topclubs spelen en pas 2 jaar in game zitten. Lijkt me een bug toch? Heb nu even geen screentje voor de hand maar zal er vanavond even een maken.. Kan te maken heb en dat je bepaalde leagues toegevoegd hebt en die spelers aangemaakt zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost April 4 Share Gepost April 4 (edited) 37 minuten geleden zei Krabby: Heb hetzelfde fenomeen. Seizoen 6 in game en nu de Januari transferperiode. Er zitten opeens regens in van 27/28 jaar die 190 - 250 miljoen moeten kosten, bij topclubs spelen en pas 2 jaar in game zitten. Lijkt me een bug toch? Heb nu even geen screentje voor de hand maar zal er vanavond even een maken.. Bij jou spelen ze nog bij topclubs, deze speler is einde contract, 35 jaar en speelt op de Kaaimaneilanden.. Edited April 4 by Steels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 4 Share Gepost April 4 35 minuten geleden zei Steels: Bij jou spelen ze nog bij topclubs, deze speler is einde contract, 35 jaar en speelt op de Kaaimaneilanden.. Dat is toch een belastingsparijs? Even snel wat geld wit wassen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 4 Share Gepost April 4 Ik heb welgeteld 1 schot gehad in de eerste helft... Geen idee wat ik dan met deze feedback moet... O ja, tegelijk krijg ik de volgende feedback: Dus ik én 'veel kansen' én 'maar weinig kansen' kunnen omzetten naar een schot vanaf een gevaarlijke plek. Dat is toch enorm tegenstrijdig?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFM1 Gepost April 5 Share Gepost April 5 17 uur geleden zei neva: Heb het getest. Vroeg na afloop contract 6 ton op jaarbasis, maar wees mij af om voor Spezia te gaan spelen in de serie B. Dus ja oh hahahaha, nou apart. Kan het een typo zijn in-game? Je kan pas checken of het salaris echt betaald wordt als je ook daadwerkelijk de trainer bent van die club denk ik he? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 5 Share Gepost April 5 Sinds wanneer loopt dit niet meer gelijk met het eerste elftal? Op 29 november wordt het jeugdteam al op vakantie gestuurd, terwijl ik gewoon nog meerdere speelrondes in december heb met het eerste. Alle jeugdspelers zijn daarin niet inzetbaar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost April 5 Share Gepost April 5 54 minuten geleden zei MisterX: Sinds wanneer loopt dit niet meer gelijk met het eerste elftal? Op 29 november wordt het jeugdteam al op vakantie gestuurd, terwijl ik gewoon nog meerdere speelrondes in december heb met het eerste. Alle jeugdspelers zijn daarin niet inzetbaar... Heb ik in Zwitserland ook. Volgens mij gaan ze dan een week eerder ofzo met vakantie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 5 Share Gepost April 5 1 uur geleden zei Mordurette: Heb ik in Zwitserland ook. Volgens mij gaan ze dan een week eerder ofzo met vakantie. Hier was het zo'n 2 weken... En toen kreeg ik dus opeens 6 blessures ofzo in mijn eerste erbij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost April 9 Share Gepost April 9 Ik heb dit überhaupt niet eerder zien gebeuren denk ik, maar in een Klassieker.. Het zit Feyenoord niet mee: Bijlow in de 8e minuut geblesseerd, vervanger Janssen overkwam in de 60e minuut hetzelfde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFM1 Gepost April 10 Share Gepost April 10 Ik blijf dit toch wel apart vinden: excellent youth intake, 5 uit 5 sterren (niet super goed te zien op de afbeelding) en dan zulke slechte ratings per positie/linie haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost April 11 Share Gepost April 11 18 hours ago, MarcFM1 said: Ik blijf dit toch wel apart vinden: excellent youth intake, 5 uit 5 sterren (niet super goed te zien op de afbeelding) en dan zulke slechte ratings per positie/linie haha. Ik word bij PSV ook elke keer teleurgesteld door de intake. Wat een ellende haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost April 11 Share Gepost April 11 Blamage.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 12 Share Gepost April 12 Hoe zou zijn wedstrijd er uit gezien hebben als hij niet na 52 minuten gewisseld werd door zijn manager? Deze prestaties was blijkbaar geen eens voldoende voor de MotM award (betreft oefenwedstrijd van mijn jeudgteam) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost April 21 Share Gepost April 21 Heb dit nog niet eerder gezien. Ben Lutz ook alleen maar aan het scouten dus nog geen bod gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmileSteele Gepost April 22 Share Gepost April 22 18 uur geleden zei Nummerke10: Heb dit nog niet eerder gezien. Ben Lutz ook alleen maar aan het scouten dus nog geen bod gedaan. Misschien een gevalletje Icardi en Maxi Lopez? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost April 22 Share Gepost April 22 @EmileSteele Ik weet niet zeker of Lutz er vandoor is gegaan met de kinderen en vrouw van Nkem Ze hebben nooit bij elkaar in het team gespeeld, zijn geen landgenoten en heb dus eigenlijk geen idee. Denk een Social Media-fittie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost April 22 Author Share Gepost April 22 Champions League 38/39 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost April 22 Share Gepost April 22 Halve finale CL. Ik ben geen van beide. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 23 Share Gepost April 23 Het seizoen is net afgerond, dus het bestuur komt langs met de doelstellingen voor de komende tijd. Het is voor het eerst dat ik een doelstelling rondom het transferbudget zie. Wil het bestuur dat ik nu echt met miljoenen ga strooien? Het zou me niets verbazen als ze met 50 mln. straks aan komen zetten. Hoe moet ik dat opmaken als team in Oostenrijk?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost April 23 Author Share Gepost April 23 7 minuten geleden zei MisterX: Het seizoen is net afgerond, dus het bestuur komt langs met de doelstellingen voor de komende tijd. Het is voor het eerst dat ik een doelstelling rondom het transferbudget zie. Wil het bestuur dat ik nu echt met miljoenen ga strooien? Het zou me niets verbazen als ze met 50 mln. straks aan komen zetten. Hoe moet ik dat opmaken als team in Oostenrijk?! Die heb ik ook al jaren, maar word ik nooit op afgerekend en krijg ik nooit commentaar op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost April 23 Share Gepost April 23 Justin Kluivert topscorer op het WK 2030 Nederland werd uiteindelijk vierde, Engeland wereldkampioen. Ook opvallend dat de drie topscorers allemaal als AML staan weergegeven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlo Gepost April 25 Share Gepost April 25 Chiellini scheurt zijn kruisbanden, stopt en wij krijgen 279K van de verzekering Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost May 6 Share Gepost May 6 Het duurt nog even tot 2058, maar er komen betere tijden aan @Mansveld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost May 6 Share Gepost May 6 Gelukkig niet te veel toekomstige clausules anders zou het wel een heel dure deal worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts