Jump to content

Opvallende screenshots

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Heb hetzelfde fenomeen. Seizoen 6 in game en nu de Januari transferperiode. Er zitten opeens regens in van 27/28 jaar die 190 - 250 miljoen moeten kosten, bij topclubs spelen en pas 2 jaar in game zitten. Lijkt me een bug toch? Heb nu even geen screentje voor de hand maar zal er vanavond even een maken.. 

29 minuten geleden zei Krabby:

Heb hetzelfde fenomeen. Seizoen 6 in game en nu de Januari transferperiode. Er zitten opeens regens in van 27/28 jaar die 190 - 250 miljoen moeten kosten, bij topclubs spelen en pas 2 jaar in game zitten. Lijkt me een bug toch? Heb nu even geen screentje voor de hand maar zal er vanavond even een maken.. 

Kan te maken heb en dat je bepaalde leagues toegevoegd hebt en die spelers aangemaakt zijn.

37 minuten geleden zei Krabby:

Bij jou spelen ze nog bij topclubs, deze speler is einde contract, 35 jaar en speelt op de Kaaimaneilanden..

Edited by Steels

35 minuten geleden zei Steels:

Bij jou spelen ze nog bij topclubs, deze speler is einde contract, 35 jaar en speelt op de Kaaimaneilanden..

Dat is toch een belastingsparijs? Even snel wat geld wit wassen. 

image.png.70994dacbed9ed45fef27cdf07b5d424.png

Ik heb welgeteld 1 schot gehad in de eerste helft... Geen idee wat ik dan met deze feedback moet... 

O ja, tegelijk krijg ik de volgende feedback:

image.png.04af43698807b1ac35383da865f0e0d5.png

Dus ik én 'veel kansen' én 'maar weinig kansen' kunnen omzetten naar een schot vanaf een gevaarlijke plek. Dat is toch enorm tegenstrijdig?!

17 uur geleden zei neva:

Heb het getest. Vroeg na afloop contract 6 ton op jaarbasis, maar wees mij af om voor Spezia te gaan spelen in de serie B. Dus ja :D

oh hahahaha, nou apart. Kan het een typo zijn in-game? 
Je kan pas checken of het salaris echt betaald wordt als je ook daadwerkelijk de trainer bent van die club denk ik he?

image.png.605041d2a9354d40bfd589eae4ec47ab.png

Sinds wanneer loopt dit niet meer gelijk met het eerste elftal? Op 29 november wordt het jeugdteam al op vakantie gestuurd, terwijl ik gewoon nog meerdere speelrondes in december heb met het eerste. Alle jeugdspelers zijn daarin niet inzetbaar... 

54 minuten geleden zei MisterX:

image.png.605041d2a9354d40bfd589eae4ec47ab.png

Sinds wanneer loopt dit niet meer gelijk met het eerste elftal? Op 29 november wordt het jeugdteam al op vakantie gestuurd, terwijl ik gewoon nog meerdere speelrondes in december heb met het eerste. Alle jeugdspelers zijn daarin niet inzetbaar... 

Heb ik in Zwitserland ook. Volgens mij gaan ze dan een week eerder ofzo met vakantie. 

1 uur geleden zei Mordurette:

Heb ik in Zwitserland ook. Volgens mij gaan ze dan een week eerder ofzo met vakantie. 

Hier was het zo'n 2 weken... En toen kreeg ik dus opeens 6 blessures ofzo in mijn eerste erbij :5

Ik heb dit überhaupt niet eerder zien gebeuren denk ik, maar in een Klassieker.. Het zit Feyenoord niet mee: Bijlow in de 8e minuut geblesseerd, vervanger Janssen overkwam in de 60e minuut hetzelfde.

G2uywkX.png

18 hours ago, MarcFM1 said:

Ik blijf dit toch wel apart vinden: excellent youth intake, 5 uit 5 sterren (niet super goed te zien op de afbeelding) en dan zulke slechte ratings per positie/linie haha.

Excellent intake.jpg

Ik word bij PSV ook elke keer teleurgesteld door de intake. Wat een ellende haha. 

image.png.bdd31a287ab6373b2fdb96b444712667.png

Hoe zou zijn wedstrijd er uit gezien hebben als hij niet na 52 minuten gewisseld werd door zijn manager? Deze prestaties was blijkbaar geen eens voldoende voor de MotM award ;e

(betreft oefenwedstrijd van mijn jeudgteam)

• 2 weeks later...

image.png.d0a516ab35306b365efc3ac2c0412c8a.png

Het seizoen is net afgerond, dus het bestuur komt langs met de doelstellingen voor de komende tijd. Het is voor het eerst dat ik een doelstelling rondom het transferbudget zie.

Wil het bestuur dat ik nu echt met miljoenen ga strooien? Het zou me niets verbazen als ze met 50 mln. straks aan komen zetten. Hoe moet ik dat opmaken als team in Oostenrijk?! 

7 minuten geleden zei MisterX:

image.png.d0a516ab35306b365efc3ac2c0412c8a.png

Het seizoen is net afgerond, dus het bestuur komt langs met de doelstellingen voor de komende tijd. Het is voor het eerst dat ik een doelstelling rondom het transferbudget zie.

Wil het bestuur dat ik nu echt met miljoenen ga strooien? Het zou me niets verbazen als ze met 50 mln. straks aan komen zetten. Hoe moet ik dat opmaken als team in Oostenrijk?! 

Die heb ik ook al jaren, maar word ik nooit op afgerekend en krijg ik nooit commentaar op.

• 2 weeks later...