Jump to content

Opvallende screenshots

Fantasy
 Share

Recommended Posts

3 minuten geleden zei delichris:

Ik zou hem echt een contract voor het leven geven. Dit is gewoon een held.

Hij wil echt enkel en alleen maar chairman zijn dus dat gaat hem denk ik niet worden helaas.

En op 72 jarige leeftijd zal een contract voor het leven ook niet zo lang zijn :P

Edited by bobjuh

3 uur geleden zei bobjuh:

Was iets niet goed gegaan in het spel, denk omdat hij voorzitter/speler was stopte hij niet met voetballen. 

Heb hem gespeeld in competitie en Champions League, een record dat vast niet word verbroken.

Grappig, was me niet opgevallen maar volgens mij zijn de attributes ook omhoog gegaan.

Maar toen ik hem tekende had hij al 20 voor corners, free kicks, long throws, penalties etc.

1015487230_FootballManager20202022-03-2314_45_40.thumb.png.0b837d3d366b13da6cb0b8f8ebe32c51.png

Football Manager 2020 2022-03-23 14.47.13.png

Hij is wel heel goed in het voortzetten van spelhervattingen. Vrije trappen, corners, ingooi, ... 

Op 21-3-2022 om 09:54 zei PatjePauw:

Hahaha wat tof dat Cody als Eindhovenaar dus een one club kind is bij PSV. Grappig hoe elke save weer verschillend is mbt de clubs, spelers en vervolgens de carrière's als niet-speler zo gekkig verlopen allemaal.

Is gewoon omdat @neva de Nederlandse competitie niet heeft ingeladen en hij vermoedelijk niet in het spel zat eerst..en er sowieso minder transfers gedaan worden in competities die niet speelbaar zijn..

image.png.058d3225089169d888c2c162b83c57b3.png

Onderling resultaat hetzelfde (3-1 winst, 2-0 verlies), zelfde aantal punten, zelfde aantal goals voor en tegen. Eerste plek is uiteindelijk bepaald op aantal kaarten, wij hadden 7 gele, Juventus 11. Nog nooit meegemaakt denk ik :D

image.png.46026a0348e430e0eaf473f8f503b95f.png

image.png.19eefafa367c61ecb406d86232170e3b.png

Persconferenties zijn altijd leuk. Er wordt gevraagd naar de prestaties van een van mijn spelers. In een van de antwoorden staat de naam van een random spelers... Ik speel in de Oostenrijkse competitie, maar de speler in kwestie speelt bij Man City. Ik heb geen flauw idee waarom ik die speler zou aanhalen... 

7 minuten geleden zei MisterX:

image.png.46026a0348e430e0eaf473f8f503b95f.png

image.png.19eefafa367c61ecb406d86232170e3b.png

Persconferenties zijn altijd leuk. Er wordt gevraagd naar de prestaties van een van mijn spelers. In een van de antwoorden staat de naam van een random spelers... Ik speel in de Oostenrijkse competitie, maar de speler in kwestie speelt bij Man City. Ik heb geen flauw idee waarom ik die speler zou aanhalen... 

Omdat Riyad Mahrez een van de beste spelers ter wereld is op die positie. "Ik zou hem nog niet eens voor Mahrez willen ruilen."

Beetje vergelijkbaar zou zijn als Danny Buijs vanmiddag zou roepen "ik ben zo blij met Strand Larsen, als Bayern zou bellen om hem te ruilen tegen Lewandowski zou ik dat niet doen."

Niet dat het aan de orde is, maar bij wijze van spreken. 

38 minuten geleden zei neva:

Omdat Riyad Mahrez een van de beste spelers ter wereld is op die positie. "Ik zou hem nog niet eens voor Mahrez willen ruilen."

Beetje vergelijkbaar zou zijn als Danny Buijs vanmiddag zou roepen "ik ben zo blij met Strand Larsen, als Bayern zou bellen om hem te ruilen tegen Lewandowski zou ik dat niet doen."

Niet dat het aan de orde is, maar bij wijze van spreken. 

Beide spelers kunnen op de vleugel spelen, maar mijn speler speelt als spits, terwijl Mahrez dat volgens FM niet zou kunnen. Ik had een vergelijking met een topspits dan logischer gevonden ipv een vleugelspeler.

1 uur geleden zei Mascini:

Er doen alleen maar B-teams mee aan de Afrika Cup?

Schermafbeelding 2022-04-04 om 09.14.38.jpg

De African Nations Cup is met alleen spelers uit de nationale competities van het betreffende land toch? Is een andere competitie als de Afrika Cup. 

2 uur geleden zei Mascini:

Er doen alleen maar B-teams mee aan de Afrika Cup?

Precies wat Fantasy zegt.  In Afrika zijn er twee landentoernooien. De oorspronkelijke Afrika cup (African Nations) wordt alleen gespeeld met spelers die in hun eigen land spelen. Dat wordt in FM weergeven als B-elftal,

Dan heb je de moderne variant van de Afrika Cup en daarbij speel je wel met alle beschikbare spelers.  Beide toernooien zijn om de tweejaar, dus in Afrika heb je dus elk jaar een landentoernooi. 

Edited by FMNOOB

3 uur geleden zei Fantasy:

De African Nations Cup is met alleen spelers uit de nationale competities van het betreffende land toch? Is een andere competitie als de Afrika Cup. 

2 uur geleden zei FMNOOB:

Precies wat Fantasy zegt.  In Afrika zijn er twee landentoernooien. De oorspronkelijke Afrika cup (African Nations) wordt alleen gespeeld met spelers die in hun eigen land spelen. Dat wordt in FM weergeven als B-elftal,

Dan heb je de moderne variant van de Afrika Cup en daarbij speel je wel met alle beschikbare spelers.  Beide toernooien zijn om de tweejaar, dus in Afrika heb je dus elk jaar een landentoernooi. 

Aha! Weer wat geleerd. Dank heren :)

11 uur geleden zei neva:

Volgens mij is er iets in de simulatie niet goed gegaan. Een prutser met bijna 50 miljoen per jaar aan salaris, wtf.

image.png.369a28494283178eaa6900efcbab4807.png

image.png.762f73747f3e07700e0f33b02d7a5f83.png

Is het een prutser? In theorie zou hij 'hoog' kunnen zitten bij al die onbekende attributen. Daarnaast kan ik weinig met zn waarde ivm zn aflopende contract. 

Op basis van zn historie is het wel erg apart haha

1 uur geleden zei MarcFM1:

Is het een prutser? In theorie zou hij 'hoog' kunnen zitten bij al die onbekende attributen. Daarnaast kan ik weinig met zn waarde ivm zn aflopende contract. 

Op basis van zn historie is het wel erg apart haha

Heb het getest. Vroeg na afloop contract 6 ton op jaarbasis, maar wees mij af om voor Spezia te gaan spelen in de serie B. Dus ja :D