neva Gepost February 22 Share Gepost February 22 11 minuten geleden zei Satyr: Nee, hij had 17 goals in 20 duels voor deze pot. Mijn U21 doet dat bijna in 1 duel tegenwoordig: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 23 Share Gepost February 23 Deze reden van het bestuur om een transfer tegen te houden heb ik nog nooit gezien. Ga maar eens het gesprek aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost February 23 Share Gepost February 23 1 uur geleden zei MNie: Deze reden van het bestuur om een transfer tegen te houden heb ik nog nooit gezien. Ga maar eens het gesprek aan. Dan moet je de clubvisie gaan aanpassen volgend seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 23 Share Gepost February 23 1 uur geleden zei MNie: Deze reden van het bestuur om een transfer tegen te houden heb ik nog nooit gezien. Ga maar eens het gesprek aan. Liever niet, ik spreek geen Duits. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 24 Share Gepost February 24 Dat deze man een fenomeen is weet iedereen, maar dit heb ik in FM nog nooit meegemaakt. Hattrick 1 Hattrick 2 Hattrick 3 Hattrick 4 Hattrick 5 Hattrick 6 Hatrrick 7 Hattrick 8 Hattrick 9 Hattrick 10 Hattrick 11 Zijn statistieken: Is een XG van 41,17 normaal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlo Gepost February 25 Share Gepost February 25 Dacht dat mijn spits wel een aardig seizoen had Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost February 27 Share Gepost February 27 In mijn FM20 save zijn er 2 spelers die "vast" zijn, retiring niet blijven gewoon spelers ook al zijn ze 60+ Ik had al eens getest enige manier is als je ze contract aanbied dan retiring ze aan eind van seizoen. Ik wacht nog even maar uiteindelijk bied ik ze wel contract aan en laat ze wedstrijd in competitie en CL spelen zodat ze record voor oudste spelers hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 2 Share Gepost March 2 Grappige manager bij PSV in 2041: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost March 4 Share Gepost March 4 Het aanstellen van bondcoaches blijft wel een dingetje in FM hoor... De kans dat dit gebeurd is denk ik 0,00000000000000001% en dan zet ik nog hoog in. En dan ook nog eens tussen 2020 en 2026 geen club gehad. Kansloos ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost March 4 Share Gepost March 4 @MNie Hier eerst nog de legendarische Tomasson en Ultee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost March 4 Share Gepost March 4 @Nummerke10 Het begon bij mij vergelijkbaar haha. Bij mij is hij gewoon eventjes 8 jaar eerder aan de macht. Misschien zie ik het wel gewoon niet zo in hem haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost March 6 Share Gepost March 6 @MNieIn mijn FM20 save. Wel grappig dat Erik ten Hag blijkbaar altijd even bondscoach word xD. En pas in 2042 kwam de eerste regen bondscoach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 7 Share Gepost March 7 Hier is Frenkie nu de baas. Elke 2 jaar een nieuwe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlo Gepost March 13 Share Gepost March 13 Hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost March 13 Share Gepost March 13 Ok, we waren wel beter maar gezien de statestieken zeker niet 10-0 beter. Leuke manier om de Europese Supercup te winnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 17 Share Gepost March 17 Doet er eentje z'n naam eer aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 21 Share Gepost March 21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost March 21 Share Gepost March 21 13 minuten geleden zei neva: Hoe is zijn volledige carrière verloop? Dus als speler en vervolgens als manager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 21 Share Gepost March 21 18 minuten geleden zei PatjePauw: Hoe is zijn volledige carrière verloop? Dus als speler en vervolgens als manager. Niet zo heel bijzonder, had de eerste tien jaar geen Europese competities aangevinkt en toen ik wel Europa had, kwam Nederland daar pas heel laat bij. Is dus de hele carriere bij PSV gebleven: Die van Zahavi is ook bijzonder: Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost March 21 Share Gepost March 21 17 minuten geleden zei neva: Niet zo heel bijzonder, had de eerste tien jaar geen Europese competities aangevinkt en toen ik wel Europa had, kwam Nederland daar pas heel laat bij. Is dus de hele carriere bij PSV gebleven: Die van Zahavi is ook bijzonder: Toon verborgen inhoud Hahaha wat tof dat Cody als Eindhovenaar dus een one club kind is bij PSV. Grappig hoe elke save weer verschillend is mbt de clubs, spelers en vervolgens de carrière's als niet-speler zo gekkig verlopen allemaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 21 Share Gepost March 21 Nu we toch hier bezig zijn, wtf is dit dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost March 23 Share Gepost March 23 (edited) Speler was een beetje vast in het spel, hij was een voorzitter/speler bij een club tot 2019 bleef in het spel tot ik hem contract aan bood in 2052 en hij 71 was. Hij gaat nu met pensioen en ik wou hem aan contract als staff member aanbieden maar blijkbaar de positie die hij wil is voorzitter van de club. Daar is de huidige voorzitter het niet mee eens mag hem niet een positie aanbieden voor die positie Edited March 23 by bobjuh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost March 23 Share Gepost March 23 Een speler van 71 jaar @bobjuh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost March 23 Share Gepost March 23 (edited) 12 minuten geleden zei delichris: Een speler van 71 jaar @bobjuh Was iets niet goed gegaan in het spel, denk omdat hij voorzitter/speler was stopte hij niet met voetballen. Heb hem gespeeld in competitie en Champions League, een record dat vast niet word verbroken. Grappig, was me niet opgevallen maar volgens mij zijn de attributes ook omhoog gegaan. Maar toen ik hem tekende had hij al 20 voor corners, free kicks, long throws, penalties etc. Edited March 23 by bobjuh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost March 23 Share Gepost March 23 Ik zou hem echt een contract voor het leven geven. Dit is gewoon een held. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts