MNie Gepost June 20 Share Gepost June 20 Weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik vond het persoonlijk wel opvallend en voor mij was het de eerste keer Mijn doelman is speler van het jaar geworden in de UEFA Europa League. Zegt wellicht ook wat over hoe knap het is dat wij deze prijs gewonnen hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost June 20 Share Gepost June 20 Deze vond ik wel leuk Harry Maguire in een PSV-shirt is al snel een van m'n favoriete FM-aankopen geworden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost June 21 Share Gepost June 21 Mijn vorige club als manager, ik voelde dit wel al aankomen, misschien als ik er nog de baas was dat ik dit had kunnen vermijden maar na de promotie naar 1ste klasse A moest er een nieuw stadion gebouwd worden en ik denk dat het bestuur het wat te groots heeft gezien met een capaciteit van 15000 zitplaatsen en de hoge kostprijs ervan. Dit was ook 1 van de redenen dat ik de overstap naar Gent heb gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 22 Share Gepost June 22 (edited) Ik sta op een 5e plaats in de Premier League (doelstelling is 6e), ik win zojuist de Carabao Cup. Ik lever een interview af, waarin er geen gekke dingen gezegd worden en dan krijg ik een uitnodiging om op gesprek te komen omdat ik iets in het openbaar heb besproken. Hoe dan? Enige wat kan zijn is dat ik iets over de VAR heb gezegd voor de eerste keer, maar dan direct dit? @Nummerke10 @Kyrill Op deze manier kan zelfs een overstap naar Arsenal niet uitgesloten worden. Citaat Edited June 22 by MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost June 22 Share Gepost June 22 Denk dat Levy zo van streek is dat er meer prijzen gewonnen kunnen worden dat hij dat toch even wil bespreken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost June 24 Share Gepost June 24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost June 25 Share Gepost June 25 Top divisie van Groenland we zijn net semi pro geworden en we spelen Europees. Contract aanbod voor 6 euro per week als manager, heb het omhoog gegrekgen naar maarliefst 8 euro per week! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost June 25 Share Gepost June 25 In Duitsland rollen ze gewoon een nieuwe Müller uit de 3D-printer als de oude het niet zo goed meer doet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost June 26 Share Gepost June 26 Raad eens wie de huidige bondscoach is van Oranje Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 26 Share Gepost June 26 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Raad eens wie de huidige bondscoach is van Oranje Toon verborgen inhoud Welke clubs ervoor haha? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost June 26 Share Gepost June 26 42 minuten geleden zei MNie: Welke clubs ervoor haha? VVV (mee gedegradeerd uit de KKD) Eindhoven ADO (mee gedegradeerd uit de Eredivisie en het jaar erop gepromoveerd) AZ Twente (mee gedegradeerd, drie keer, maar ook drie keer de KKD titel gepakt gedurende een periode van vijftien jaar) Wales Italië Nederland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost June 26 Share Gepost June 26 Jeugd elftallen blijft ook leuk, 6 wedstrijden minder gespeeld dan de nummer 2, 8 wedstrijden minder dan de nummer 3 en we staan ruim 20 punten voor en zijn kampioen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 27 Share Gepost June 27 Iets wat ikzelf niet zo vaak of nooit gezien heb, iedereen in dezelfde sociale groep. Gebeurd dat vaker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Gepost June 27 Share Gepost June 27 Ja ik heb dat ook al gehad, al lijkt dat wel maar (heel) tijdelijk te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 27 Share Gepost June 27 Pep gunt het hem gewoon! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Gepost June 27 Share Gepost June 27 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mascini Gepost June 27 Share Gepost June 27 'Geniet van je vakantie', zei ik mijn spelers nog. 'Tot morgen!' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost June 27 Share Gepost June 27 9 minuten geleden zei Mascini: 'Geniet van je vakantie', zei ik mijn spelers nog. 'Tot morgen!' Ik had eerder als ik na 3 weken terug kwam, dat ik na 1 dag werken de vakantie alweer vergeten was maar dit slaat alles... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost June 29 Share Gepost June 29 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost July 1 Share Gepost July 1 Op 24-6-2022 om 23:35 zei Urbeto: Gebruik je toevallig 'GEOGRAPHIES & LANGUAGES'-file van Daveincid? Dan kan het zijn dat zo'n zaken gebeuren..ook de reden waarom ik die file niet gebruik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost July 1 Share Gepost July 1 24 minuten geleden zei Steels: Gebruik je toevallig 'GEOGRAPHIES & LANGUAGES'-file van Daveincid? Dan kan het zijn dat zo'n zaken gebeuren..ook de reden waarom ik die file niet gebruik. Ik geloof dat je daar gelijk in hebt inderdaad, heb dat hele increased realism megapack wel gedownload toen, dus ze zullen wel mee ingeladen zijn. Goed om te weten voor een volgende save, al is het niet extreem storend verder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost July 1 Share Gepost July 1 1 uur geleden zei Steels: Gebruik je toevallig 'GEOGRAPHIES & LANGUAGES'-file van Daveincid? Dan kan het zijn dat zo'n zaken gebeuren..ook de reden waarom ik die file niet gebruik. Ik gebruik die ook al niet meer. was ook wat dingen tegen gekomen die vervelend waren of niet goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost July 1 Share Gepost July 1 38 minuten geleden zei MNie: Ik gebruik die ook al niet meer. was ook wat dingen tegen gekomen die vervelend waren of niet goed Meeste andere files zijn wel van uitstekende kwaliteit mijn inziens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost July 1 Share Gepost July 1 1 uur geleden zei Steels: Meeste andere files zijn wel van uitstekende kwaliteit mijn inziens. Maar jij komt niet verder dan een half jaar in game Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost July 1 Share Gepost July 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts