Jump to content

Opvallende screenshots

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik vond het persoonlijk wel opvallend en voor mij was het de eerste keer

Mijn doelman is speler van het jaar geworden in de UEFA Europa League. Zegt wellicht ook wat over hoe knap het is dat wij deze prijs gewonnen hebben. ;c

image.thumb.png.9a0c8cda0c8ab6571e6f361f939ccad8.png

Mijn vorige club als manager, ik voelde dit wel al aankomen, misschien als ik er nog de baas was dat ik dit had kunnen vermijden maar na de promotie naar 1ste klasse A moest er een nieuw stadion gebouwd worden en ik denk dat het bestuur het wat te groots heeft gezien met een capaciteit van 15000 zitplaatsen en de hoge kostprijs ervan. Dit was ook 1 van de redenen dat ik de overstap naar Gent heb gemaakt.

bddfef2a4044d04c39340e5694e93ed8.png

Ik sta op een 5e plaats in de Premier League (doelstelling is 6e), ik win zojuist de Carabao Cup. Ik lever een interview af, waarin er geen gekke dingen gezegd worden en dan krijg ik een uitnodiging om op gesprek te komen omdat ik iets in het openbaar heb besproken. Hoe dan? Enige wat kan zijn is dat ik iets over de VAR heb gezegd voor de eerste keer, maar dan direct dit? @Nummerke10 @Kyrill Op deze manier kan zelfs een overstap naar Arsenal niet uitgesloten worden.

image.thumb.png.277d04ea96ce0bbb4072dbb264987e5b.png

Citaat

image.thumb.png.ac4ce7bb303a2537a6864452a3335cd7.png

image.thumb.png.e641a724c0d33d5f7ab0763d16beda0a.png

image.thumb.png.8322f98db9295e0be0ba5b14e3b88e4b.png

image.thumb.png.9bf5615e851188e7bb5fff473cce830b.png

image.thumb.png.55f3a65e099c391c739370f9a75fca4a.png

image.thumb.png.7fc669462f79c1c49c2efd7c4a863a17.png

image.thumb.png.764976d5a93db5cb397929e4a905282c.png

image.thumb.png.552e76284a48e93e75d8b8f274e6376c.png

Edited by MNie

Top divisie van Groenland we zijn net semi pro geworden en we spelen Europees.
Contract aanbod voor 6 euro per week als manager, heb het omhoog gegrekgen naar maarliefst 8 euro per week!

image.thumb.png.c1763d0836a3b8ff6bedbf6a9a30f802.png

42 minuten geleden zei MNie:

Welke clubs ervoor haha?

VVV (mee gedegradeerd uit de KKD)

Eindhoven

ADO (mee gedegradeerd uit de Eredivisie en het jaar erop gepromoveerd)

AZ

Twente (mee gedegradeerd, drie keer, maar ook drie keer de KKD titel gepakt gedurende een periode van vijftien jaar)

Wales

Italië

Nederland

9 minuten geleden zei Mascini:

'Geniet van je vakantie', zei ik mijn spelers nog. 'Tot morgen!'

Ik had eerder als ik na 3 weken terug kwam, dat ik na 1 dag werken de vakantie alweer vergeten was maar dit slaat alles...

Op 24-6-2022 om 23:35 zei Urbeto:

5iPHdQq.png

ZxW0ryV.png

:cab:

Gebruik je toevallig 'GEOGRAPHIES & LANGUAGES'-file van Daveincid? Dan kan het zijn dat zo'n zaken gebeuren..ook de reden waarom ik die file niet gebruik.

24 minuten geleden zei Steels:

Gebruik je toevallig 'GEOGRAPHIES & LANGUAGES'-file van Daveincid? Dan kan het zijn dat zo'n zaken gebeuren..ook de reden waarom ik die file niet gebruik.

Ik geloof dat je daar gelijk in hebt inderdaad, heb dat hele increased realism megapack wel gedownload toen, dus ze zullen wel mee ingeladen zijn. Goed om te weten voor een volgende save, al is het niet extreem storend verder. 

1 uur geleden zei Steels:

Ik gebruik die ook al niet meer. was ook wat dingen tegen gekomen die vervelend waren of niet goed

38 minuten geleden zei MNie:

Ik gebruik die ook al niet meer. was ook wat dingen tegen gekomen die vervelend waren of niet goed

Meeste andere files zijn wel van uitstekende kwaliteit mijn inziens.