Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Is Cristiano Ronaldo in 2038 de nieuwe bondscoach van Oranje, gaat Nicky Hofs als trainer bij N.E.C. aan de slag of heb jij iets anders opvallends gezien? Deel het hier!

• Antwoorden 350
  • Weergaven 13,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei FMNOOB:

Beste man is al dertig of is dit ook een nieuwe verandering met die youth-rating? ;c

Wil je nu beweren dat ik al oud bent, nu ik de 30 gepasseerd bent!? Rijp voor het bejaardentehuis!? 

Geplaatst
20 minuten geleden zei MisterX:

Wil je nu beweren dat ik al oud bent, nu ik de 30 gepasseerd bent!? Rijp voor het bejaardentehuis!? 

Je bent zoals je je voelt. Ik ben ook begin dertig, maar door blessures voel ik mij toch oud. 

Geplaatst

image.png.8e503cc9b6c295f40772cde4afcc8e8c.png

Het komt denk ik sowieso niet vaak voor dat een rechtsachter 4x scoort in een wedstrijd. Maar als je het doet tijdens je interland debuut, dan is het helemaal opvallend. 

En vervolgens kijk je naar zijn profiel en dan blijkt dat de speler een jaar geleden al zo'n debuut heeft gemaakt en op dit moment op 5 interlands staat. Hoe zo wordt er dan opeens gesproken over interland debuut?! 

Geplaatst

image.png.2f42e21c413427a595016b7a5987d36a.png

Groepsfase CL in seizoen 1. PSG wint thuis van Slavia en Zenit maar verliest de rest... Knap om zo te presteren met Messi, Neymar, Mbappe etc.

Geplaatst

Is volgens mij wel vaker het geval op LLM niveau. Volgens mij is het altijd vanaf de start van de game. Dit gebeurt bij mijn weten nooit gedurende een game. 

Geplaatst
18 uur geleden zei Fantasy:

image.png.aaf05092c7558ef9ce89303c0ad8a94a.png

Die had ik nog niet eerder gezien. Niet inzetbaar om te spelen omdat 'ie nog studeert :mrgy: 

Mij ook nog nooit opgevallen, wel leuk die kleine dingetjes :D 

Ben je al begonnen aan jouw main save? Ik ben namelijk zelf heel erg geneigd om gewoon lekker te gaan starten! 

bewerkt door Daniell

Geplaatst
  • Auteur
5 minuten geleden zei Daniell:

Mij ook nog nooit opgevallen, wel leuk die kleine dingetjes :D 

Ben je al begonnen aan jouw main save? Ik ben namelijk zelf heel erg geneigd om gewoon lekker te gaan starten! 

Zeker! Ben ik al volle bak mee bezig :D 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Fantasy:

Zeker! Ben ik al volle bak mee bezig :D 

Ik heb nog enkele updates in de planning voor mijn verhaal waarbij ik nog niet echt hoef te beginnen maar bij elke post die ik schrijf begint het meer en meer te kriebelen. Misschien toch maar gewoon overstag gaan want ik kan me op geen enkele andere save meer inleven ;c

Geplaatst
  • Auteur

image.png.2af67f68ebb013fd317c479b06e633a1.png

Het wedstrijdverslag van een 0-0 ;c Het zijn zo goed als semi-profs, dus het kwam aardig in de buurt met hun verwijzing naar de amateurs hehe

Geplaatst
2 hours ago, neva said:

image.png.ebf61de13503493cb2dcb872a09f5780.png

Staat bij mij na het eerste seizoen voor 2 miljoen op de transferlijst. Verschilletje wel.